Sign in to follow this  
Followers 0
miss France

Mme Rimper snart

21 posts in this topic

Hej tøser,

Så blev det endelig min tur... havde også pænt ventet i et års tid på at han skulle få taget sig sammen og spørge.. :loveshower: Så efter at have snuset lidt rundt i forum og suget inspiration til mig fandt jeg ud af at jeg hellere måtte få oprettet en af de her tråde.

Vi blev forlovet for 3 måneder siden og har sat datoen til den 10/5 2008.

Festlokalet, overnatning og musik er på plads, og jegnyder rigtigt at have god tid til at beslutte mig for resten... vil lige i samme sætning sige tusind tak for alle de gode ideer i har lagt derude...suger bare til mig :bearhug:

0

Annonce ♥

Hej...

Velkommen til BK.. Stedet man bliver dybt afhængig af meget hurtigt.. Tillykke med forlovelsen og at i har fundet en dato.. Det skal blive spændende at følge med i din planlægning fremover..

Vores mantra kender du vel... Billeder..Billeder og flere billeder

Knuz Mia :bearhug:

0

tusind tak skal i have.. sikken fornem velkomst :bearhug:

Jeg er stadig i gang med at finde ud af hvordan tingene fungerer herinde... indsætte billeder....tråde URL adresser...???!!! Men det skal nok komme lidt efter lidt... er allerede blevet afhængig af stedet.

Fedt også at møde andre som ikke bliver træt af bryllupssnak efter 5 minutter.

0

Annonce ♥

Hej :)

Og velkommen til BK. Jeg håber du bliver glad for at være herinde, du bliver i hvert fald afhæning!!!

Tillykke med forlovelsen. :bearhug:

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

Kram fra mig

:biggrin:

0

hej :yay:

velkommen til og hjertelig tillykke med forlovelsen og datoen. :carrot: :carrot:

glæder mig til at følge din planlægning og det endelige resultat

husk: BILLEDER BILLEDER BILLEDER :bearhug::)

0

Annonce ♥

Hej igen ville lige se om jeg kunne få lavet sådan en ticker...

Jeg ville meget gerne sætte nogle billeder ind til jer fra stedet vi skal holde festen, men jeg ved ikke hvordan jeg gør dem mindre, de lader allesammen til at være for store...(suk)

Postet billede

0

Annonce ♥

Hej

Okay tror jeg har luret det der med at sætte billeder ind nu. Jeg prøver lige at sætte et billede ind af Domkirken i Ribe hvor vi regner med at skulle vies :cheerleader3: Det andet billede er fra Agerskov Kro hvor vi holder festen... :cheerleader3:

post-22682-1160496807.jpg

post-22682-1160497108.jpg

Edited by miss France
0

I skal da også lige have et par billeder indvendig fra... :cheerleader3:

Det ene forestiller vores festsal.

Det andet den LANGE vej til alters... (kan den nogensinde blive lang nok?) :loveshower:

Nå men det var i hvert fald et par billeder... vi har jo god tid endnu så der skal nok komme flere hen ad vejen...

post-22682-1160497571.jpg

post-22682-1160497808.jpg

0

Først og fremmest: et forsinket velkommen til dig. Tillykke med forlovelsen og dato. :bearhug: Det bliver rigtig spændende at følge din planlægning.

Jeg synes, det er en rigtig flot og STOR kirke I skal giftes i. TOTAL prinsesse-agtig. Lidt modigt med den lange gang til alteret :cheerleader3:

Jeg skal ikke selv gå lang til alteret, men jeg har en stående diskussion med min far vedr. om jeg skal/skal ikke gemme mig i hans tøj. :boohoo:

Og endelig: flere billeder... :hug:

:cheerleader3: Christine

I skal da også lige have et par billeder indvendig fra... :hug:

Det ene forestiller vores festsal.

Det andet den LANGE vej til alters... (kan den nogensinde blive lang nok?) :loveshower:

Nå men det var i hvert fald et par billeder... vi har jo god tid endnu så der skal nok komme flere hen ad vejen...

0

Annonce ♥

Også et forsinket velkommen fra mig. Har haft lidt travlt på det seneste, så jeg har ikke været her så meget, men det er slut nu :cheerleader3: Jeg er klar på BK og glæder mig til at følge din tråd!

Dejligt med en domkirke, og Ribe Domkirke er fantastisk smuk! Tillykke til dig :cheerleader3:

- Louise

0

:cheerleader3: Halløj.... :cheerleader3:

Jamen velkommen til dig..... Hvor bliver det dejligt at følge dig og din planlægning..

Sørg nu for at have en eller anden form for behandling klar for det her fantastiske forum det bliver du bare fuldstændig afhængig af.... :carrot:

Knus fra Belinda..

0

Hej tøser...

endnu en gang mange tak for den fine velkomst. Jeg tænkte at det måske var på tide med en lille historie om hvordan jeg mødte min kommede mand :carrot: og frieriet...

Tilbage i 2003 tog jeg et år til Frankrig, udveksling, så jeg skulle ned og læse på en handelshøjskole dernede. Mine venner og familie var meget bekymrede for at de aldrig skulle se mig igen, og var sikkre på at jeg ville finde mig en franskmand og blive dernede sammen med ham (jeg har altid været lidt frankofil :bearhug: ). Jeg forsøgte at belære dem, at selvom jeg synes fransk var et flot sprog og jeg gerne ville lære det bedre, så ville jeg ALDRIG blive kærester med en franskmand... de var nemlig ikke til at stole på over en dørtærskel.

Det gik så hverken værre eller bedre end at jeg kom i klasse med en helt fantastisk fyr, franskmand - selvfølgelig. Efter en lille måned kunne jeg ikke modstå hans charme mere og gav efter... :(

Da året var omme og det var på tide at tage hjem, spurgte min kæreste om han ikke måtte komme med... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif han havde ingen planer for det næste stykke tid, og jeg skule jo hjem og færdiggøre min uddannelse, så hvorfor ikke.

Det har jeg aldrig fortrudt. Selvfølgelig har det været svært af og til, det er det vel altid når to kulturer mødes på den måde, men alt i alt er det gået over al forventning - og i dag trives han i Danmark og har et godt job.

et par år senere nærmere bestemt på min fødselsdag 2006, var vi i Milano på ferie. Om aftenen inde i restauranten spurgte han om jeg ikke synes det snart var tid til min fødselsdagsgave... (y) Det siger man jo ikke nej til, så han bad mig lukke øjnene, og da jeg åbnede dem igen sad han med den fineste lille hvidguldsring med en diamant og spurgte om jeg ville gifte mig med ham :boohoo:

Så nu er der så småt ved at komme gang i bryllupsplanerne, og jeg glæder mig til at dele dem med jer...

0

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg har vist heller ikke sagt velkommen til endnu - rart med endnu en 2008 brud, nu er vi efterhånden et par stykker. Ribe Domkirke er bare SÅ smuk... Hvem der dog boede i nærheden og kunne tage den lange tur op ad gulvet dér.

Glæder mig til at følge din planlægning.

:blush: Camilla.

0