AnnaPerenna

HJÆLP!

14 indlæg i dette emne

Hej Tøser :cheerleader3:

Har brug for lidt hjælp, min navnesøster Anna, som er britisk skal giftes i England her næste sommer i august, og skal til og kigge på kjoler - og de er vist billigere her end i England!

Hun bor i Århus, så kan I forslå hvor hun skal gå hen for at se på kjoler, uden at rejse for langt?

Jeg kan umiddelbart komme på

Panayotis i Vejle

Fest og Brudegaarden i Demstrup

Freja i Viborg

Lilly i Århus

Har I andre forslag?

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det ligge et stykke væk, men alligevel vil jeg anbefale Cinderella Brudekjoler i Billum - fantastisk service og rimelige priser. Jeg bor selv i Silkeborg og tager gerne turen. Har også været hos et par af dem du nævner. Ellers er der også SmukBrud som ligger i Thorning (tæt på Freja og Brud og Festgården).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg er ikke selv kommet så langt i min brudekjoleprøvning (så ingen personlig erfaring), men er da århusianer ;)

Der er jo Belmondo på Store Torv. Der stod en artikel om hvor fantastisk han var til at finde lige den kjole der får dig til at se fantastisk ud i Århus Onsdag for et par uger siden.

Så er der Marianne Carøe i Frederiksgade, hvis budgettet er til det! Fantastiske kjoler, skræddersyet, men det koster som bekendt jo også. :cheerleader3:

Så er der en brudesalon i Tilst som jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men det er der nok nogle andre herinde der kan?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foruden alle ovennævnte, dukkede der på krak følgende op i århus amt:

Brudesalonen i Rønde

Kennedys i Randers/Assentoft

Svanes brudekjoler i Hadsten

Jeanne D'arc brudekjoler ved Ørsted

Gadsbølls brudekjoler ved Skjern

Hvis hun har mod på en skrædder, fik en af mine kollegaer syet kjole hos Idé- og Syværksted i Skødstrup. Det blev et rigtig flot resultat, og prisen var vist rimelig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er også bg-brudekjoler i århus.

Var selv ved BG brudekjoler og kigge, da jeg skulle finde min kjole. Skøn betjening og jeg fandt også en kjole der bare var super. Det blev dog ikke den, jeg endte med at købe, men det var absolut ikke stedets skyld.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer