Snut14

Jesper og Sarah d.19 august, juhu dejligt at være gift

29 indlæg i dette emne

Hej I alle søde bk-brugere og tak for alle jeres søde hilsner i min planlægningstråd, skønt med sådanne hilsner (y):boohoo::bearhug:

Jeg har helt røde kinder :blush: tiden er simpelthen fløjet afsted, men en fortælling til jer, burde have været startet for længe siden tsh tsh :blushsmiley:

Men Vi fik lige en påmindelse i dag, om at det faktisk ikke er så lang tid siden at vi sagde ja til hinanden. :bearhug:()()

Min kære mand ville da lige lave risengrød idag, han rækker ud efter vores store glas flaske, sådan en gl. oval en hvor der mindst kan være 2kg ris i, hvor er jeg bare glad for at den ikke var fuld :(

Men den var fyldt godt op, lidt over halvdelen, den står øverst oppe i vores køkkenskab og det vi så bare ikke lige vidste var at den stod på hovedet og med låget løs på, så vi har ris ris ris og atter ris i vores køkken

En af mine gode veninder(vores toastmasterinde) og hendes forlovede overnattede og havde da også lavet harmløst sjov med vores ting, men denne her ting opdagede vi alligevel ikke, så vi fik ikke lige risengrød denne omgang, men det var en dejlig påmindelse på vores store dag :(http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Så en stor tak til jeanette og mikkel for denne dejlige og sjove på mindelse :)

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sarah.

Hvor var det fedt, at i rigtig blev snøret og ikke opdagede alting med det samme, pyt med at det gik ud over aftensmaden, det må i have til gode til en anden dag.

Fedt at man bare kunne tage det som en lille opfrisker og falde i staver over dagen - igen igen. (y)

Glæder mig meget til din beretning :carrot:

:boohoo: Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må jeg jo hellere så småt komme i gang http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Først får I lige et billede af min håropsætning på prøveopsætningen, for et billede af mit hår på selve dagen har jeg vist ikke, det glemte vi helt (y)

Det er sådan lidt mærkeligt, jeg vil hellere end gerne anbefale Malene, som satte mit hår, for hun gjorde det godt og makeuppen var super.

Men min prøveopsætning var al for sent til brylluppet, havde først haft en aftale om tirsdagen inden brylluppet ( egentlig alt for sent hvis man er i tvivl om hvad man gerne vil have) og så blev den endda rykket til torsdag, hvor det jo var lidt for sent til at købe en valk (eller hvad sådan en hedder) og det var lidt synd for mit hår er desværre lidt for tyndt (ikke at jeg har bare pletter) men det er bare lidt tyndt pga amning og graviditet. (så hvis jeg havde vist det, så havde jeg friet til jesper inden jeg blev gravid :(:bearhug: )

Men det der gik galt, altså med en for sen opsætning, ville jeg gerne have haft lidt mere erfaring med, altså fået erfaringer fra bryllupper eller veninder, men hvad skal man gøre når man ikke kender nogen som er blevet gift?? Så det er det jeg ikke kan anbefale, altså en alt for sen opsætning.

Hvis jeg skulle gøre det om, ville jeg stadigvæk vælge Malene, men vælge at få to prøveopsætninger i god tid, så man kunne få afprøvet nogle ting. Især når man har mange ideer. :)

Det var også Malene som malede bodypainten og lagde min makeup til morgengaven og det var bare super. Hun er super sød og man slapper godt af :boohoo:

post-16221-1160772360.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov lige pludselig kunne jeg ikke komme automatisk ind på bk :) , uhhh prøv lige at gå i panik, når man jo ikke har fået gjort sin bryllupsberetning færdig endnu, mangler takkekort tekster ()() og er lidt for optaget af en søster side til bk, hvis I nu gætter jer til at der er en ny på vej, så tager I ikke helt fejl :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

post-16221-1162637028.jpg

post-16221-1162637253.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Sarah..... hvor er det en god nyhed..... stort tillykke til jer begge :loveshower:

:blush: Pernille

der om du har tid eller ej, meget gerne vil se flere billeder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik besøg af min søster og hendes kæreste om torsdagen før vores store dag, det var deres første tur til DK. Min far kom om fredagen, så der var tryk på og heldigvis også megen hjælp at hente især fra min søster, som lige syede mit slør om, de havde vendt det forkert på kammen, altså det slør jeg købte nede i tønder, da det skal sidde omvendt på kammen når det skal sidde nede i knolden, det klarede min søster i en håndevending, plus hun lavede mit klip i slør, hvilket min brudepige var meget glad for. Da det købte slør havde en syet kant, som ikke ville være nemt at rive over.

Ingen opdagede at jeg skiftede slør, så det var bare perfekt. :blush:

Vi kom desværre først i seng kl halv fire om natten, øv, så en god anbefaling er at få lavet bordkort i god tid eller at droppe det. Vi fik dem lavet takket være min søster og hendes kæreste, som jo heldigvis kunne sove længe dagen efter.

Jeg skulle op kl halv otte, så jeg var godt træt, men min søde veninde havde ikke noget imod at jeg gik og lagde mig, imens hun fik lagt make up, det gav mig lige den powernap som jeg havde brug for, så dagen gik uden et eneste gab, kun en synes jeg så træt ud, men tror nu nok at adrenalinet, lykkefølelsenn, jesper og alle vores gæster, sørgede for at jeg overhovedet ikke følte mig træt, det havde jeg slet ikke tid til. ()()

Hov jeg er kommet til at starte lidt omvendt, har desværre ingen billeder fra om morgenen, fordi det glemte vi helt øv

Dem jeg har lagt ind, er fra da vi kommer ud af kirken, så starter billedstormen og ris, der heldigvis mange gæster som har taget billeder, foruden de geniale billeder vi har fra Bettina Pihl, men dem tager vi til sidst.

Et øjeblik som altid vil stå klart foruden vielsen, som jeg nok skal fortælle mere om, så er det at vi står i døråbningen og folk kaster med ris, Emil forstår ikke helt hvorfor man kaster med ris, men han har fået nogen af Mormor, så han kommer over til os og giver os nogen i hånden, nok fordi vi jo ikke havde nogen at kaste med, det var bare så sødt et øjeblik :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

post-16221-1162639101.jpg

post-16221-1162639336.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sarah..... hvor er det en god nyhed..... stort tillykke til jer begge :loveshower:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Pernille

der om du har tid eller ej, meget gerne vil se flere billeder :)

Tak ()() for din lykønskning http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg skal nok sørge for der kommer nogle flere billeder i et lidt hurtigere tempo end før :blush::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde egentlig aftalt med vores ven, at vi gerne villle køre i hans bil, nemlig en flot blå subaru, men istedet fik han lånt en subaru stationcar, grå ()() men men

det kan godt være at den ligner en stationcar, men den burde hedde subaru limo, for nøj den var lækker at kører i.

Og så er Subaru for dem der ikke ved det en rallybil, så uanset om det er en stationcar, så sparker den :) hehe vores chauffør, vores ven, spurgte da også lige om han skulle lege lidt, ergo sætte fart på og ikke køre i limofart, det gjorde han så, men han havde overset at jeg stadigvæk havde champagne i mit glas, hvor er jeg dog glad for jeg ikke sad og drak coca cola http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Hehe og nu har vi selv en subaru legacy stationcar, bare blåblilla, så hvis vi havde haft den lidt før, så kunne vi have brugt vores egen bil, for den ville passe lige ind i temaet :blush:

Vores Emil er allerede hjernevasket, SUBARU var et af hans første længere ord, så her er han, han skulle jo også lige beundre bilen.

Til jespers polter blev han afhentet af en kører med styrthjelm og racerdragt, da vores emil så bilen, blev han ellevild, det var nemlig en stor udgave af den fjernbetjente han selv har.

Vi har fået nogle flotte polteralbums med billeder fra polter, men har desværre ikke billeder af bilen, men fandt da lige et på nettet.

jeg selv var jo i bad, øv ville gerne have set den, vi er vist alle sammen bidt af en gal subaru

post-16221-1162678986.jpg

post-16221-1162679594.jpg

post-16221-1162679653.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endelig flere billeder af min spanske prinsesse :blush:

Tillykke med den gode nyhed Sarah :bearhug:

Jeg er også lige smuttet over på BK, men har kun været i gang i 14 dage jo, så ikke den helt store nyhed her :blush: Det kommer forhåbentligt på et tidspunkt! Hvad hedder du derovre??

:balloons: Linda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her så vores søde brudesvend igen, bare lidt mere afslappet stil og med lidt lagkage indenbords :balloons:

Billedet af Emil som hopper i vores seng, er taget da vi kom hjem fra hotellet og havde fået bragt emil, han synes det var meget sjovt at der var ris over det hele også i den lidt uredte seng, som vores to gæster havde sovet i, egentlig meget rart, for så kunne vi jo lige taget det hele (folde det sammen med lagnet) og ryste risene samlet ned på gulvet for at blive støvsuget op derfra og så til vask.

Toiletpapiret grinede han også meget af, heldigvis havde de ikke rørt ved hans ting.

Men der var et meget sødt rishjerte på vores trappe, og kridt malerier foran og bagved vores hus. De varede i lang tid, men desværre kom regnen og tog det meste øv øv

post-16221-1163457398.jpg

post-16221-1163457936.jpg

post-16221-1163457956.jpg

post-16221-1163458020.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige at I skulle se min kjole fra siden og i fuld længde, i kirken og til fotograferingen sad den fint, som den skulle. Men tror nok at jeg skulle have haft tilretningen i god tid, jeg tabte mig 1 1/2 kg den sidste uge, ikke noget jeg gør meget i, altså at tabe så meget på en uge, men havde så meget at se til at jeg helt glemte at spise, det gjorde så at når man havde haft kjolen på i nogle timer, så udvidet den sig lidt, så jeg måtte trække den ned og skørtet sad helt oppe under brystet, skulle have haft en til tilretning af den, men er ellers super tilfreds med selve kjole modellen. :)

En anden detalje som nok kun genere mig, er hvis man ser på det billede hvor jeg danser og ser på taljen, så buler den indad, det kan ligne at den strammer, men det gør den tværtimod. det var nogle stivere som blev sat i, i siden for at den skulle sidde pænt, men da jeg havde tabt mig, buleden den ud foroven og for neden, med det resultat at den buler ind lige i taljen.

Kan kun sige at denne model, er kanon god til at samle ris ind, i læggene eller folderne på overdelen, hi hi jeg havde til flere års risengrøds forbrug.

jeg elsker min kjole og nænner ikke at sælge den, eller det tror jeg i hvert fald ikke. :)

På det 3 billedet har jeg et ekstra godt tag i kjolen, så jeg hurtigt kan løbe omkring, da der var sat en konkurrence i gang, med at vi feks skulle fremskaffe et slips, kuglepen, sko osv ¨den af os der gjorde hurtigst vandt en præmie, hehe selv med kjolen som forhindring, så vandt jeg :):)

post-16221-1163888568.jpg

post-16221-1163888778.jpg

post-16221-1163889120.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad endte det med at der kom til at stå på ryggen af Homer?

Det er den FEDESTE topfigur!

Dejlige billeder fra brylluppet. I ser helt fantastiske ud!

Jeg tænkte det nok, kom vist til at minimere billedet lidt lovligt meget, så her kommer det lige igen i en lidt større udgave :)

Vi er også super glade for vores seje og enestående topfigur, skal bare lige have fundet en plads til den, hvor Emil ikke lige kan få fat i den. :)

:) Sarah, som takker for din ros

post-16221-1163891970.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du SMUK! -og I ser bare så dejligt lykkelige ud! -og sikken en lækker lille knægt :loveshower: Jeg glæder mig til at se/læse mere!

Tillykke med dagen!

Jeg kan godt se, hvad du mener med kjolen... Men jeg syntes måske bare, at billedet er blevet fanget på et uheldigt tidspunkt??? Alle de andre billeder er da flotte!

:) , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad endte det med at der kom til at stå på ryggen af Homer?

Det er den FEDESTE topfigur!

Dejlige billeder fra brylluppet. I ser helt fantastiske ud!

Jeg tænkte det nok, kom vist til at minimere billedet lidt lovligt meget, så her kommer det lige igen i en lidt større udgave :)

Vi er også super glade for vores seje og enestående topfigur, skal bare lige have fundet en plads til den, hvor Emil ikke lige kan få fat i den. :)

:) Sarah, som takker for din ros

Hvor er den fed! Hvor har I fået den lavet?

:) , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad endte det med at der kom til at stå på ryggen af Homer?

Det er den FEDESTE topfigur!

Dejlige billeder fra brylluppet. I ser helt fantastiske ud!

Jeg tænkte det nok, kom vist til at minimere billedet lidt lovligt meget, så her kommer det lige igen i en lidt større udgave :cheerleader3:

Vi er også super glade for vores seje og enestående topfigur, skal bare lige have fundet en plads til den, hvor Emil ikke lige kan få fat i den. :)

:) Sarah, som takker for din ros

Hvor er den fed! Hvor har I fået den lavet?

:) , AnnaBritta

Hej :cheerleader3:

Vi har fået den lavet af Noelia, bestilte den allerede i dec, altså hvor vi aftalte at hun godt ville, men der skal overtalelse til, for de tager megen lang tid at lave og hun står for sit eget catering og laver også kager, så hun har temmelig travlt, ved ikke om hun vil lave dem længere.?

hvis jeg boede i århus, så vidste jeg med sikkerhed hvem jeg skulle bestille kage hos :cheerleader3:

Noelia Albert - Cook Unlimited

http://noelia.dk/

http://kogekonen.dk/

http://kok-ud-af-huset.dk/

:) Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu omtalte jeg jo bryllupsvalsen, så jeg synes jo lige at I skal have nogle billeder af os, hvor vi danser den. Vi fik endda ros for den og det vel og mærke selvom jeg hoppede rundt, fordi jeg trådte i mit slæb hele tiden :)

Lidt sjovt hvordan uheld kan føre et ønske i opfyldelse, så det gør dagen ektra perfekt.

Jeg havde drømt lidt om at bandet kunne spille brudevalsen, men havde glemt at spørge vores band og de bands jeg havde snakket med inden jeg fandt vores band, kunne ikke spille den, så jeg gik ud fra at vores heller ikke kunne.

Vi havde jo en bærbar med højtalere til musik under spisningen, det fungerede perfekt, havde dog knap brug for det, men brudevalsen havde vi så lavet i vores eget tempo på en cd, så vi skulle jo bruge bærbaren og højtalterne.

Jeg stod så i indgangspartiet og snakkede med nogle gæster som skulle afsted, da en af vores venner gik forbi med en af højtalerne, uhhh der gik jeg godt nok i panik, men heldigvis var der nogle andre som allerede havde spurgt vores super gode band, om de kunne spille den og det kunne de, det bare super romantisk at danse til et orkester, især vores for de var kanon gode. :):) :carrot: :)

post-16221-1163893452.jpg

post-16221-1163893492.jpg

post-16221-1163893564.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endelig flere billeder af min spanske prinsesse :blush:

Tillykke med den gode nyhed Sarah :blush:

Jeg er også lige smuttet over på BK, men har kun været i gang i 14 dage jo, så ikke den helt store nyhed her :) Det kommer forhåbentligt på et tidspunkt! Hvad hedder du derovre??

:balloons: Linda

:jul2: Hej Linda

Jeg hedder Enzian og hænger ud på juni termins siden, undskylder mange gange hvor sløv jeg har været med at få svaret. Synes tiden flyver afsted, for det ikke skal være lyv, så er vi stadigvæk igang med vores takkekort, hvorfor var det lige at man valgte at lave håndlavede kort???

Nå men hvis min hjerne lige har været udlånt i et stykke tid, så må du meget undskylde hvis jeg endnu ikke har fået ros dig, hvor hold da helt fast, hvor ser du skøn ud på jeres bryllupsdag, en rigtig prinsesse og hende prins, det hele er perfekt super flot :hug::hug::blink::biggrin:

Knus :biggrin: Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer