Sign in to follow this  
Followers 0
Guest camillasalling

brudebuket

21 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg giver min kæreste en række billeder af, hvilken slags buket jeg meget gerne vil have og hvilke farver. Det er heldigvis ikke så svært, da jeg for lang tid siden så buketten og vidste, at dét var den!

Jeg vil ikke gå så langt som selv at bestille den eller gå med ned i forretningen - der skal være noget overladt til ham :(

Min kæreste har også fået at vide, hvad jeg mener om rokokobuketter og kallaliljer - dét ville han simpelthen ikke slippe levende fra at levere :boohoo: Og så stoler jeg naturligvis på ham (y)

0

Det er en bekendts mor der står for alle blomster til vores bryllup - og vi har fået et samlet budget for brudebuket, borddekorationer osv. - så jeg har faktisk allerede sendt billeder til hende af, hvad vi skal have. Inkl. min brudebuket... :boohoo:

post-20582-1160671180.jpg

Edited by Lena2007
0

Annonce ♥

Jeg havde fortalt min mand hvilke blomster jeg gdt kunne lide og min buket var intet mindre end alt hvad jeg havde drømt om..

Buketter i kirken, kirkepynt ved bænkene, blomster på bilen og på feststedet var i samme blomster... Så det var helt perfekt..

Tror han nød at der var noget der var helt overladt til ham.. Jeg er jo nok lidt kontrolfreak, men her kunne jeg jo ikke blande mig..

post-17040-1160680279.jpg

:boohoo:

0

Annonce ♥

Det var i sidste ende ham der sørgede for det praktisk omkring buketten og bestemte den.

Men forinden havde vi snakket lidt om, hvad vi begge kunne lide og tænke os. Han fik også lov at få en stofprøve af kjolen, da blomsterbinderen gerne ville vide den slags detaljer.

Så lidt indflydelse havde jeg da, men jeg bestemte ikke noget.

0

Peter fik da et par billeder med på vejen og vidste at det gerne skulle være callaer da det ligesom var vores tema. Bordblomster fik han at vide hvad og hvor mange der skulle være - men buketten bestillt han og den var bare fantastisk - bedre en jeg håbede på. Men da jeg fik den på dagen - selv hvis det have været en med kun roser - jeg ville have elsket den - fordi i sidste ende er det jo en buket som ens mand har valgt. Og de fleste blomsterbinder er jo dygtig når de ved at det er en brudebuket. Er meget glad for jeg ikke blandene mig mere end jeg gjorde og at jeg fik mig en overraskelse.

Hochzeit059.JPG

0

jeg bestemmer helt selv hvordan min buket skal være, kim siger at det har han ikke forstand på så han vil hellere gøre noget andet...

her er det også en rigtig go veninde der skal lave min buket, brudepigernes og måske bordblomster.

0

Annonce ♥

Hejsa..

Jeg tror nok at jeg skal have en finger med, for kæresten og jeg har slet ikke sammen mening om hvilke blomster der er pæne - og jeg ville være så ked af at stå i kirken med en buket jeg ikke bryder mig om.

Keddi

0

Jeg har givet kæresten nogle hints om hvilke blomster jeg synes er pæne, og havde nærmest i starten givet lidt ordre om hvordan den skal se ud....men nu har jeg fortrudt lidt og sagt at det er helt op til ham. Jeg vil egentlig gerne overraskes lidt, og jeg går ikke selv så meget op i blomster at jeg tror jeg ville synes bukettet ligefrem bliver møggrim uanset hvad han vælger (y) !

:boohoo:

Edited by Gitteblå
0

Min mand bad mig om at fortælle, hvilke blomster jeg godt kunne tænke mig. Eneste ønsker jeg havde var cremefarvede gerbera og hjerteranker. Viste ham også enkelte billeder, som han tilsyneladende har brugt. Ellers har han haft frit slag. Han stod også for bestilling af blomster til bilen, kirken og bordpynt. Kunne ikke have gjort det bedre selv.

Inspirationsbillede:

post-17225-1160748139.jpg

Den endelige buket:

post-17225-1160748350.jpg post-17225-1160748417.jpg

Jeg var simpelthen så glad for den buket.

Dagen efter lagde vi den på min mors gravsted.

Charlotte

Edited by cato
0

Annonce ♥

Så vidt jeg forstår er det i princippet gommen som skal ordne alt i forhold til brudebuket, men men men hvordan forholder det sig i virkeligheden? Regner i med/har i haft en finger med i spillet?

Camilla

Her hos os har Signe haft en lille finger med i spillet. Hun har udtrykt ønske om hvilke blomster hun gerne vil have i buketten og hvad form den grundlæggende gerne må have, hvis det står til hende.

Men i sidste ende er det suverent mig der bestemmer det. Og det ved hun godt.

0

Jeg regner med selv at stå for det selvom det er lidt utraditionelt. Vi får vores lavet af en ven af familien, og vi regner at tage ud til hende sammen og bestemme den sammen. Min kæreste har ikke helt tjek nok på det til at kunne klare det selv....

0

Hej Alle

Have dog lidt tillid til jeres mænd! Mon ikke godt de kan finde ud af lige netop sådan noget med blomsterne??? De har dog også blomsterbinderen, som er erfaren og normalt har en god fornemmelse for hvad der er "sagen" når manden har snakket lidt med hende/ham.

Derudover er det som regel ikke den første buket man nogensinde har fået, så mon ikke han har lært lidt undervejs? Det håber jeg da.... :cheerleader3:

Her der kigger vi på brudebuket billeder sammen, snakker om farver osv og hvad jeg bedst kan lide, men søreme også hvad HAN kan lide....

Desuden har vi snakket om at han skal snakke lidt med sin mor om hans tøj, da hun skal sy en kjole til vores datter...så farven på sløjfen matcher.. Det må den også meget gerne til blomsterne...men det har vi også snakket om...

MEN, derfra klarer han selv ærterne....han har total bestemmelsesret på det område...

Tror faktisk at det er alle blomsterne han skal stå for...det vil jeg da foreslå! Ellers kan jeg jo nok gætte hvordan den kommer til at se ud... tror nu også han får et stykke stof af kjolen til blomsterhandleren..den kan hans mor tage med, så det stadig er en overraskelse for ham.

Som en af de andre skrev, så er det jo også en overraskelse for bruden....den glæder jeg mig til... :loveshower:

mvh Nanna

0

Her har jeg fået af vide jeg ikke skal blande mig mht blomsterne. Jeg må self gerne komme med mine ønsker men så hellere ikke mere end det... Jeg stoler på jeg får den yndigste buket.....ss

Har givet udtryk for jeg ønsker en meget enkel buket uden alt for mange farver og forskellige blomster... vil allerhelst have en liggende buket.....ss Men nu å vi se om under en måned om han har hørt efter, men uanset hvad tror jeg nu at han nok skal vælge en der passer til mig...

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej :angry:

Jeg bestemte helt selv mine 2 brudebuketter. Dog havde min blomsterdekoratør lavet 2 til rådhuset, så min mand fik lov at vælge den ene af dem.

For mig var det vigtigere at buketten passede til stilen og min smag end at det var en overraskelse.

Dem har jeg fået så mange af i tidens løb - han kommer tit med blomster, og det elsker jeg - og bliver SÅ glad hver gang - netop fordi det er en ægte overraskelse - UDEN hints/svigermor/stofprøver indblandet :balloons::)

:cheerleader3:

Ulla

0