marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 posts in this topic

Annonce ♥

Vores første friaften siden vi blev gift skal fejres med en rigtig hyggeaften.

Vi har bare glædet os til i aften de sidste to uger, så den står på lækker mad, vin, film, mere vin og tapas-ostebord :thumbsupsmileyanim:

Tænk at man kan savne en alene aften så meget :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sådan en kæreste (mand-kone) aften skal vi altså oså snart have... vi har ikke rigtig 'set til' hinanden siden brylluppet.. det er vildt sådan som hverdagen og alle de aftaler pludselig tager.

Så Bliver man nødt til at tage en dag u daf kalenderen!!

0

De er bare så fede de billeder!!! Louise du er den fødte bryllupsfotograf. Jeg er HELT enig med Karin!

Jeg er VILD med de billeder op af muren, hvor du står med ryggen til så man kan se din fede tatovering. Der er bare SÅ flotte!!!

Det er også mine ynglingsbilleder, og så dem hvor vi ligger ned og kigger på hinanden ;)

Vi har heller ikke et øjeblik fortrudt at Louise tog vores billeder, og vi kan overhovedet ikke snakke med gæster uden de nævner hvor god de synes Louise var :thumbsupsmileyanim:

0

Sådan en kæreste (mand-kone) aften skal vi altså oså snart have... vi har ikke rigtig 'set til' hinanden siden brylluppet.. det er vildt sådan som hverdagen og alle de aftaler pludselig tager.

Så Bliver man nødt til at tage en dag u daf kalenderen!!

Vores kalender har også været fuldstændig åndsvag siden brylluppet, men i næste uge har vi (tør jeg sige det) ingen planer :thumbsupsmileyanim:

Men vores aften var bare helt perfekt, maden var rigtig lækker og den hjemmelavede bearnaise blev rigtig god, selvom den godt nok skal piskes meget :cheerleader3:

Søren var lidt smadret sidst på aftenen, men han havde også en smule tømmermænd, den lille pus :blink:

Men alt i alt, en perfekt aften som man og kone :cheerleader3:

0

Nu kommer der lige et lidt underligt spørgsmål, hvilket avatarbillede har jeg???

Jeg skiftede det igår, men jeg kan kun se et forvredet billede hvor vi ligger ned og kigger på hinanden, og ikke det billede jeg satte ind, hvor vi står mod en rød mur og jeg kysser Søren på panden....

0

Annonce ♥

Avatar billedet er det billede hvor I står op ad muren og du kysser ham på panden!

Et meget smukt billede!

Godt I nød jeres aften.. så kan det ike blive bedre.

Jeg fik lige flere billeder i går af en veninde, over 200... så jeg sidder med et smil om læberne!

0

Hvor er det bare nogle flotte flotte flotte billeder!! Hvor er Louise bare dygtig, men jeg må sige, at I to bare er nogle smukke og meget fotogene mennesker - jeg elsker jeres ansigtsudtryk!! :thumbsupsmileyanim: Det billede, hvor du står med buketten helt op til hagen, der ligner du simpelthen en model - du er simpelthen så smuk!! Sikken et blik og nogle tigerøjne du har - roarrr;)

Og Jeg kan godt forstå, at Søren kan lide billederne, hvor det er altså også nogle virkeligt flotte billeder af ham, han er jo en lækker steg!!

Mine favoritter er nok, dem, hvor I ligger ned og kompositionen er bare så flot :cheerleader3:

Tillykke med dem!

0

Avatar billedet er det billede hvor I står op ad muren og du kysser ham på panden!

Et meget smukt billede!

Godt I nød jeres aften.. så kan det ike blive bedre.

Jeg fik lige flere billeder i går af en veninde, over 200... så jeg sidder med et smil om læberne!

Meget underligt, for jeg det avatar billede kan jeg ikke selv se, nå men den retter sig vel på et tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

Vi har slet ikke fået billeder fra nogle af gæsterne overhovedet, jo fra en enkelt, men louises billeder er vist også mere end nok :cheerleader3:

Kommer der nogle af dem ind????

0

Hvor er det bare nogle flotte flotte flotte billeder!! Hvor er Louise bare dygtig, men jeg må sige, at I to bare er nogle smukke og meget fotogene mennesker - jeg elsker jeres ansigtsudtryk!! :cheerleader3: Det billede, hvor du står med buketten helt op til hagen, der ligner du simpelthen en model - du er simpelthen så smuk!! Sikken et blik og nogle tigerøjne du har - roarrr;)

Og Jeg kan godt forstå, at Søren kan lide billederne, hvor det er altså også nogle virkeligt flotte billeder af ham, han er jo en lækker steg!!

Mine favoritter er nok, dem, hvor I ligger ned og kompositionen er bare så flot :blink:

Tillykke med dem!

Han er så dejlig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Dem hvor vi ligger ned er også bare blevet såå gode, det bliver svært at vælge takkekort, men jeg tror vi går efter et traditionelt kort, nok en af dem på badebroen ;)

0

Annonce ♥

[

Dem hvor vi ligger ned er også bare blevet såå gode, det bliver svært at vælge takkekort, men jeg tror vi går efter et traditionelt kort, nok en af dem på badebroen ;)

Arj Gitte - badebro tror jeg altså ikke er den rette betegnelse. Jeg skulle i hvert fald ikke nyde noget af at hoppe i vandet der :cheerleader3: Ej, jeg er bare så glad for at I er glade for billederne :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om I havde en rigtig dejlig aften i går. Vi var på weekendtur i København (eller hvad man nu skal kalde det) og brændte det gavekort på en hotelvovernatning, vi havde fået i bryllupsgave, af. Super hyggeligt at lege turister i Kbh på den måde ;) Og så kunne William jo få sin fødselsdagsgave - koncertturen til Berlin - under champagnen vi drak på værelset i nat. Perfekt!

0

Meget underligt, for jeg det avatar billede kan jeg ikke selv se, nå men den retter sig vel på et tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

Pt. ser jeg en forvrænget udgave af billedet hvor I ligger ned.

Prøv at trykke opdater på din browser. Det er de to pile foroven i en cirkel.

Katja - du har skiftet dit avatarbillede tilbage til det fra Vietnam eller hur?

0

Prøv at trykke opdater på din browser. Det er de to pile foroven i en cirkel.

Jeg lavede det om igår, så det skulle ikke være det der var problemet, men nu slettede jeg den og lavede den på ny, og nu kan jeg da i hvert fald se at vi står op ad en mur og jeg kysser Søren på panden :thumbsupsmileyanim:

Kan I andre også det???

0

Annonce ♥

[

Arj Gitte - badebro tror jeg altså ikke er den rette betegnelse. Jeg skulle i hvert fald ikke nyde noget af at hoppe i vandet der :cheerleader3: Ej, jeg er bare så glad for at I er glade for billederne :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om I havde en rigtig dejlig aften i går. Vi var på weekendtur i København (eller hvad man nu skal kalde det) og brændte det gavekort på en hotelvovernatning, vi havde fået i bryllupsgave, af. Super hyggeligt at lege turister i Kbh på den måde ;) Og så kunne William jo få sin fødselsdagsgave - koncertturen til Berlin - under champagnen vi drak på værelset i nat. Perfekt!

Ok ok, så ikke en badebro, men bare en bro. Vandet var også liiiidt klamt :blink:

Vi skal også på hotelovernatning på Hellerup Hotel her om 3 uger, glæder mig rigtig meget :cheerleader3: Synes bare det var den fedeste gave, total forkælelse til os begge :cheerleader3:

Hvad sagde han til fødselsdagsgaven???

0

[

Arj Gitte - badebro tror jeg altså ikke er den rette betegnelse. Jeg skulle i hvert fald ikke nyde noget af at hoppe i vandet der :bearhug: Ej, jeg er bare så glad for at I er glade for billederne :thumbsupsmileyanim:

Ok ok, så ikke en badebro, men bare en bro. Vandet var også liiiidt klamt -HAHA-

Vi skal også på hotelovernatning på Hellerup Hotel her om 3 uger, glæder mig rigtig meget :cheerleader3: Synes bare det var den fedeste gave, total forkælelse til os begge :)

Hvad sagde han til fødselsdagsgaven???

Han blev simpelthen mundlam! Han var så overrasket og glad, at han slet ikke vidste, hvad han skulle sige. Og udtrykket i hans ansigt var bare priceless!

I kan roligt glæde jer til turen til Hellerup - skøønt sådan at kunne nyde sig selv i lidt andre rammer end dem, man plejer ;)

Jeg kan i øvrigt godt se dit nye avatarbillede! Men da jeg skiftede mit i sin tid, gik der også et par dage før end alle kunne se det. Prøv evt. at logge dig helt ud og ind igen eller ja, bare vent... Så kommer det sikkert af sig selv ;)

0

Han blev simpelthen mundlam! Han var så overrasket og glad, at han slet ikke vidste, hvad han skulle sige. Og udtrykket i hans ansigt var bare priceless!

I kan roligt glæde jer til turen til Hellerup - skøønt sådan at kunne nyde sig selv i lidt andre rammer end dem, man plejer ;)

Jeg kan i øvrigt godt se dit nye avatarbillede! Men da jeg skiftede mit i sin tid, gik der også et par dage før end alle kunne se det. Prøv evt. at logge dig helt ud og ind igen eller ja, bare vent... Så kommer det sikkert af sig selv ;)

Ej, hvor fedt :cheerleader3: Synes også bare det er en skide god gave :thumbsupsmileyanim:

Jeg ærgede mig lidt over at det var i Hellerup i starten, for det var jo ikke ligefrem langt væk, men en af vores venner er kok, så det er nok ham der har været hovedvælger, og så ved vi da at restauranten er god :bearhug:

Men det bliver nok kombineret med lidt udflugt til Helsingør eller noget, for vi har to overnatningen, så de skal bruges fornunftigt ;)

Jeg tror den er god nok nu, jeg kan i hvert fald se det rigtige billede nu, så det håber jeg også I andre kan -HAHA-

Vi sidder lige om kæmper med valg af takkekort... Havde egentligt bestemt mig for at det skulle være dem på broen, men de bliver simpelt for mørke når de bliver lavet mindre, total ærgeligt, men det er svært at finde et billede hvor man kan se hele min kjole og hvor Søren også er på, så nu leger jeg lidt med tanken om at bruge det i stolen som du forstørrede, det ville være såå godt, og så må de bare se på vores hjemmeside, hvis de vil se hele kjolen ;)

0

Ej, hvor fedt :cheerleader3: Synes også bare det er en skide god gave :thumbsupsmileyanim:

Jeg ærgede mig lidt over at det var i Hellerup i starten, for det var jo ikke ligefrem langt væk, men en af vores venner er kok, så det er nok ham der har været hovedvælger, og så ved vi da at restauranten er god :bearhug:

Men det bliver nok kombineret med lidt udflugt til Helsingør eller noget, for vi har to overnatningen, så de skal bruges fornunftigt ;)

Jeg tror den er god nok nu, jeg kan i hvert fald se det rigtige billede nu, så det håber jeg også I andre kan -HAHA-

Vi sidder lige om kæmper med valg af takkekort... Havde egentligt bestemt mig for at det skulle være dem på broen, men de bliver simpelt for mørke når de bliver lavet mindre, total ærgeligt, men det er svært at finde et billede hvor man kan se hele min kjole og hvor Søren også er på, så nu leger jeg lidt med tanken om at bruge det i stolen som du forstørrede, det ville være såå godt, og så må de bare se på vores hjemmeside, hvis de vil se hele kjolen ;)

Hvor ærgerligt med de billeder på broen... Hvordan formindsker du dem? For det burde da ikke være noget problem.... Hvis du fortæller mig, hvor små de skal være, kan jeg da prøve at kigge på det...

Når I er i Hellerup (og omegn) skal I tage at besøge Ordrupgaard, det er et ret flot museum og de har vist en ret god udstilling for tiden (udover deres permanente). Louisiana har en meget spændende udstilling, som jeg VIL se! Med fotograf Richars Avedon, som har taget en masse billeder af forskellige kendisser....

Og så kan I gå en tur i Bernstorffsparken og få kaffe og kagei Svenske Villa (hvor d er i øvrigt også er kunstudstilling), I kan gå i Danmarks Akvarium i Charlottenlund, Experimentarium i Hellerup, shoppe på Strandvejen, gå tur på stranden, spise brunch på Charlottenlund Fort (men morgenmaden er vel inkluderet), gå tur i Dyrehaven, shoppe i Charlottenlund... Der er mange muligheder derude. JEghar jo arbejdet i Ordrup ved Charlottenlund i flere år nu, så jeg kender lidt til området ;)

Når I er deroppead, så er der jo også Fredensborg, Frilandsmuseet, Sophienholm, Karen Blixen museet i Rungsted og Kronborg.... I skal skam nok få tiden til at gå ;)

0

Annonce ♥

Hvor ærgerligt med de billeder på broen... Hvordan formindsker du dem? For det burde da ikke være noget problem.... Hvis du fortæller mig, hvor små de skal være, kan jeg da prøve at kigge på det...

Når I er i Hellerup (og omegn) skal I tage at besøge Ordrupgaard, det er et ret flot museum og de har vist en ret god udstilling for tiden (udover deres permanente). Louisiana har en meget spændende udstilling, som jeg VIL se! Med fotograf Richars Avedon, som har taget en masse billeder af forskellige kendisser....

Og så kan I gå en tur i Bernstorffsparken og få kaffe og kagei Svenske Villa (hvor d er i øvrigt også er kunstudstilling), I kan gå i Danmarks Akvarium i Charlottenlund, Experimentarium i Hellerup, shoppe på Strandvejen, gå tur på stranden, spise brunch på Charlottenlund Fort (men morgenmaden er vel inkluderet), gå tur i Dyrehaven, shoppe i Charlottenlund... Der er mange muligheder derude. JEghar jo arbejdet i Ordrup ved Charlottenlund i flere år nu, så jeg kender lidt til området ;)

Når I er deroppead, så er der jo også Fredensborg, Frilandsmuseet, Sophienholm, Karen Blixen museet i Rungsted og Kronborg.... I skal skam nok få tiden til at gå ;)

Hold da op, så gik Louise-turistguide lige amok :cheerleader3:

Nu du sidder og remser det op, så ved jeg jo godt at det ligger derude af, men det bliver da lige skrevet ned, det er mindst et årti siden jeg har været på Danmarks Akvarium, Louisiana er jeg ofte ud og se, men har aldrig været det med Søren :thumbsupsmileyanim:

Vi har morgenmad med begge dage, tror jeg i hvert fald, der står i hvert fald ikke noget om at det kun er den ene dag, men ellers skal vi da have brunch på Charlottenlund Fort...

Jeg har bare up-loaded billedet i programmet til de lange kort, noget lignende jeres, bare fra Bilka. Har fundet et par andre alternativer, men dem smider jeg da lige ind ;)

0

Takkekorts dilemma

Nu er det ved at være tid til at vælge takkekort, og vi har 5 muligheder som det er lige nu, så hjælp mig lige med at vælge :cheerleader3:

Det er til receptionsgæsterne og dem der sendte os kort, men desværre ikke kunne komme på dagen... Teksten er tyv-stjålet fra Maddy83, for jeg er lit uopfindsom på det område :bearhug: og teksten siger bare det hele :thumbsupsmileyanim:

Nr. 1:

post-21950-1190567293.jpg

Nr. 2:

post-21950-1190567301.jpg

0

Min erfaring fra vores bryllup er, at folk (læs: kvinderne) rigtig gerne vil have et billede, hvor man kan se hele kjolen.... Og jeg tænker også på, hvad jeg også gerne selv ville se på et takkekort, hvis jeg havde givet en opmærksomhed til et bryllup. Så derfor vil jeg sige nummer 3. Den er både frisk og man kan se jeres tøj.

Edited by anita80
0