marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 posts in this topic

Annonce ♥

Kommer du forresten i morgen?

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :loveboard: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :fløjt: Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

Om ikke andet så smid mig lige en mailadresse, så sender jeg et par billeder til jer (i BK-venlig opløsning ;) )

Åhh det ville være såå lækkert :thumbsupsmileyanim:

Men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan komme, det kommer an på hvordan jeg har det, men råbilleder lokker min svage sjæl ;)

0

Annonce ♥

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :loveboard: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :( Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

Om ikke andet så smid mig lige en mailadresse, så sender jeg et par billeder til jer (i BK-venlig opløsning ;) )

Men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan komme, det kommer an på hvordan jeg har det, men råbilleder lokker min svage sjæl ;)

De kan jo sendes med posten ellers...

Men så skal jeg jo lige have dem brændt ned... Men det kan jeg jo også bare gøre ;)

Forresten har jeg bevis for hvem der var skyld i at Sørens boxershorts blev klippet...

post-22121-1188246184.jpg

Og hvem der rent faktisk gjorde det...

post-22121-1188246253.jpg

- Men hvordan det så ud bagefter, nægter jeg simpelthen at lægge på nettet... Og især på sådan et pænt forum som det her :fløjt:

0

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :fløjt: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :thumbsupsmileyanim: Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

De kan jo sendes med posten ellers...

Men så skal jeg jo lige have dem brændt ned... Men det kan jeg jo også bare gøre ;)

Forresten har jeg bevis for hvem der var skyld i at Sørens boxershorts blev klippet...

post-22121-1188246184.jpg

Og hvem der rent faktisk gjorde det...

post-22121-1188246253.jpg

- Men hvordan det så ud bagefter, nægter jeg simpelthen at lægge på nettet... Og især på sådan et pænt forum som det her :(

Det ville være rigtig cool, vi er lige blevet enige om at jeg om ikke andet lige kan smutte ind til byen og hente dem :loveboard:

Man er jo nysgerrig ;)

0

Annonce ♥

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :fløjt:
Hvor skægt, har lige set på billederne fra brudevalsen - de første er taget præcis kl. 0.00! .)

Du er intet mindre end fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :( Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :loveboard:

0

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :thumbsupsmileyanim:
Hvor skægt, har lige set på billederne fra brudevalsen - de første er taget præcis kl. 0.00! .)

Du er intet mindre end fantastisk :fløjt:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :fløjt: Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :(

Det første fra brudevalsen er faktisk fra kl 23.59 :thumbsupsmileyanim:

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :lol: Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

0

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :thumbsupsmileyanim:

Du er intet mindre end fantastisk :fløjt:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :fløjt: Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :(

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :) Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

:lol::lol:-HAHA-:):)

- du er nu ret fedtet, søde Louise! :)

Edited by Coach Lajla
0

Annonce ♥

Kære Gitte & Søren,

Hjertelig tillykke med jeres intet mindre end fantastiske bryllup. Jeg er møg ked af at jeg ikke kunne være der men som altid i min familie sker der kaos i sidste øjeblik. Jeg sørgede dog for at Louise blev bragt sikkert frem og tilbage :loveboard:

:thumbsupsmileyanim:

0

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :lol: Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

Det er helt fint med mig, der skal også være lidt at læde sig til, til senere ;)

WoW det må jeg nok sige!! GLÆDER mig til flere billeder - tusinde gange tillykke!

Mange tak, Anna :fløjt:

Kære Gitte & Søren,

Hjertelig tillykke med jeres intet mindre end fantastiske bryllup. Jeg er møg ked af at jeg ikke kunne være der men som altid i min familie sker der kaos i sidste øjeblik. Jeg sørgede dog for at Louise blev bragt sikkert frem og tilbage :thumbsupsmileyanim:

:fløjt:

Det var bare såå dejligt at du kunne gøre Louise mobil :lol:

Familiedrama kender jeg alt til ;)

:(

0

Annonce ♥

Sørens ansigt på det billede er simpelthen PRICELESS.... :)

Jeg har så skræmmende mange billeder af 'den anden ende' :fløjt Men dem forskåmer jeg jer for...

Neeeeeeeeeeeej dem vil vi da ikke snydes for!

-Sophie

0

Annonce ♥

Kirketjeneren forklarer mig det praktiske:

post-21950-1188419285.jpg

Brudepigerne bliver gjort klar:

post-21950-1188419305.jpg

Showtime... Først brudepigerne, undtagen Maja, hun ville ikke uden sin far. Det er min ældste lillesøster, min niece og min kusine:

post-21950-1188419324.jpg

0

Så er det vores tur, min far, lille lillesøster Maja og mig:

post-21950-1188419443.jpg

Læg lige mærke til hvor meget min far og jeg ligner hinanden her, samme udtryk osv :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1188419469.jpg

Jeg opdager at jeg helt har glemt at se på gæsterne og pynten:

post-21950-1188419504.jpg

0

Så knæler vi som mand og kone:

post-21950-1188419594.jpg

Præsten siger at han vidste godt I kune havde være gift i meget kort tid, men allerede nu ville han gerne kondolere--- kondolere fordi din mand allerede var gået bag om ryggen på dig og havde lavet ulykker... han havde nemlig en lille overraskelse...

post-21950-1188419638.jpg

Jeg begynder at tude, da jeg opdager hvad det er...

post-21950-1188419671.jpg

Edited by marina29
0