marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 posts in this topic

En lille opdatering fra en gift kone (y)

Nu lå jeg jo syg den første uge af vores ægteskab, ikke ligefrem den sjoveste start, men det måtte jo gøres :) Vi tog til Paris som var helt fantastisk, men da vi kommer hjem får vi af vide at Sørens farmor døde mens vi var væk :) Så fik måtte en tur til jylland i slutningen af ugen.

Jeg tror faktisk første det var i jylland til begravelsen at det rigtig gik op for mig at nu var vi altså gift, mand og kone :respekt: Det var meget underligt, men jeg skulle jo stå sammen med familien da der skulle kondoleres og kisten skulle bæres ud, som nu også er min familie, og det var egentligt bare en lille ting, men det var først der det gik op for mig, jeg hedder nu Siggaard og det her er også min familie, meget underligt på den gode måde ;)

Udover det, så gik begravelsen godt, der var nogle flotte taler, og alle fik sagt ordentligt farvel til farmor :td:

Resten af weekenden brugte vi jylland, og var også til 2x30 års fødselsdag, så lidt fest og farver fik vi da også plads til. Da vi kom til feststedet med værtsparret gik de lige ind og satte Bryan Adams på jukeboxen :thumbsupsmileyanim: Det er jo om noget blevet vores sang :)

Nu er det virkelige liv begyndt igen, men lidt har da ændret sig, jeg tror jeg er mere nyforelsket i min mand end jeg nogesinde har været, han er simpelt hen for dejlig, kender I ikke det, hvor man bare ikke vil holde op med at kysse ham :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Det har været en træls start for jer - men det er godt I har hinanden...

Ja hverdagen er 'trist' nok begyndt. Jeg synes det er hårdt efter 8 uers lang sommerferie og en spændende bryllupspalnlægning. Nu er der næsten kun minderne tilbage... men det er skønt at være skønt. Jeg er også så forelsket i Jesper igen, og det føles skønt....

En lille opdatering fra en gift kone (y)

Nu lå jeg jo syg den første uge af vores ægteskab, ikke ligefrem den sjoveste start, men det måtte jo gøres :) Vi tog til Paris som var helt fantastisk, men da vi kommer hjem får vi af vide at Sørens farmor døde mens vi var væk :) Så fik måtte en tur til jylland i slutningen af ugen.

Jeg tror faktisk første det var i jylland til begravelsen at det rigtig gik op for mig at nu var vi altså gift, mand og kone :respekt: Det var meget underligt, men jeg skulle jo stå sammen med familien da der skulle kondoleres og kisten skulle bæres ud, som nu også er min familie, og det var egentligt bare en lille ting, men det var først der det gik op for mig, jeg hedder nu Siggaard og det her er også min familie, meget underligt på den gode måde ;)

Udover det, så gik begravelsen godt, der var nogle flotte taler, og alle fik sagt ordentligt farvel til farmor :td:

Resten af weekenden brugte vi jylland, og var også til 2x30 års fødselsdag, så lidt fest og farver fik vi da også plads til. Da vi kom til feststedet med værtsparret gik de lige ind og satte Bryan Adams på jukeboxen :thumbsupsmileyanim: Det er jo om noget blevet vores sang :)

Nu er det virkelige liv begyndt igen, men lidt har da ændret sig, jeg tror jeg er mere nyforelsket i min mand end jeg nogesinde har været, han er simpelt hen for dejlig, kender I ikke det, hvor man bare ikke vil holde op med at kysse ham :ilovebryllupsklar:

0

Det har været en træls start for jer - men det er godt I har hinanden...

Ja hverdagen er 'trist' nok begyndt. Jeg synes det er hårdt efter 8 uers lang sommerferie og en spændende bryllupspalnlægning. Nu er der næsten kun minderne tilbage... men det er skønt at være skønt. Jeg er også så forelsket i Jesper igen, og det føles skønt....

Ja, jeg har også haft fri fra uni i næsten 3 måneder, det kræver godt nok lidt ekstra at koncentrere sig til forelæsningerne i øjeblikket :boohoo:

Vi kan også godt mærke på vennerne at vi ikke helt har været "tilgængelige" siden planlægningen begyndte, for nu bliver vi inviteret ud som bare f... vi er kun hjemme fredag og søndag (søndag med tømmermænd) i denne uge :cheerleader3:

Det er det samme næste uge, det er hårdt arbejde at være gift :cheerleader3:

Men det er nu dejligt at se alle og ikke skulle snakke bryllupsplanlægning, som de ikke kan følge med i alligevel, nu kan vi snakke om festen og dagen, og vise billeder, det er så dejligt at dele minderne med dem alle sammen :balloon:

0

Søde Gitte!

Stort tillykke med den dejlige dag!! Hvor var du bare smuk! Og min dybeste :ilovebryllupsklar: for din flotte frisure!! Jeg er SÅ imponeret! Det ser ud som om I havde en fantastisk dag! Jeg glæder mig til at sætte mig til rette og læse din beretning (Må vist også snart få startet på min egen? ()() )

Håber du nyder livet som gift kone :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Christina

0

Annonce ♥

Søde Gitte!

Stort tillykke med den dejlige dag!! Hvor var du bare smuk! Og min dybeste ()() for din flotte frisure!! Jeg er SÅ imponeret! Det ser ud som om I havde en fantastisk dag! Jeg glæder mig til at sætte mig til rette og læse din beretning (Må vist også snart få startet på min egen? -HAHA- )

Håber du nyder livet som gift kone :ilovebryllupsklar:

Knus fra Christina

Mange tak :kiss:

Jeg nyder det skam i fulde drag, det er jo ikke fordi der er så stor forskel fra tidligere, men det er nu rart at kunne kalde ham min mand :thumbsupsmileyanim:

Ja, kan du så få lavet en beretning, så jeg kan kigge med -HAHA- -HAHA-

Edited by marina29
0

Færdig beretning

Så lykkedes det endeligt, min beretning er færdig :thumbsupsmileyanim:

Så tøser, kom og læs om vores helt fantastiske dag Her

Og til Theshe, jeg lagde lige billede eller to da Søren fik klippet boxershortene, som lovet, men de er lidt riiisky ;)

0

Kære søde dejlige Gitte!

HVor er det nogle fantastiske billeder, fra jeres smukke og flotte fest!! Det ser simpelthen så dejligt ud og stemningen ser ud til at have været i TOP!!! Jeg har simpelthen nydt at læse og se din beretning, det er som at være der selv:)!!

I ser bare så forelskede ud:)!!!

I er så heldige, at I har hinanden:)

KNUS!!

0

Færdig beretning

Og til Theshe, jeg lagde lige billede eller to da Søren fik klippet boxershortene, som lovet, men de er lidt riiisky ;)

Ihhhh tak for det :ilovebryllupsklar:

Sikke en fin beretning du har fået lavet ()()

-Sophie

0

Annonce ♥

Kære søde dejlige Gitte!

HVor er det nogle fantastiske billeder, fra jeres smukke og flotte fest!! Det ser simpelthen så dejligt ud og stemningen ser ud til at have været i TOP!!! Jeg har simpelthen nydt at læse og se din beretning, det er som at være der selv:)!!

I ser bare så forelskede ud:)!!!

I er så heldige, at I har hinanden:)

KNUS!!

Det var en fantastik fest, men det ved du alt om, men hvor var det bare dejligt at få lov til at genopleve den med beretningen -HAHA-

Jeg er glad for at du har nydt den -HAHA-

:ilovebryllupsklar:

Færdig beretning

Ihhhh tak for det -HAHA-

Sikke en fin beretning du har fået lavet :kiss:

-Sophie

Ja, jeg tænkte nok I ville se dem ;)

()()

0

Hej du,

Er lige ved at lægge sidste hånd på de billeder, som jeg efterbehandler... Og så stødte jeg på det her, som jeg bare måtte lægge ind i din tråd!

Det var en af de situationer, som der ikke just kom noget godt ud af - det blev bare for opstillet. Men du prøvede da at holde humøret højt ;) :bearhug:

Det her er da lige til kaminhylden, er det ikke? :heart:

post-22121-1189976152.jpg

Edited by Louiseh79
0

Hej du,

Er lige ved at lægge sidste hånd på de billeder, som jeg efterbehandler... Og så stødte jeg på det her, som jeg bare måtte lægge ind i din tråd!

Det var en af de situationer, som der ikke just kom noget godt ud af - det blev bare for opstillet. Men du prøvede da at holde humøret højt ;) :cheerleader3:

Det her er da lige til kaminhylden, er det ikke? :cheerleader3:

post-22121-1189976152.jpg

Aaaargh jeg har slet ikke set du lagde det ind :thumbsupsmileyanim:

Det er da et total godt billede :blink: Et ægte duck-face ;)

0

Nå tøser, så har jeg fået Louises sidste behandlede billeder for et par dage siden, og fordi jeg er en krøbling med dårlig nakke og skuldre, har jeg haft tid til at gøre dem lidt mindre :cheerleader3:

Så nu er spørgsmålet bare, vil I se dem????

Hva pokker, det får I lov til alligevel, for jeg elsker dem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Er de ikke fede??? :cheerleader3:

Da vi hentede dem hos Louise i onsdags, så havde hun lige en lille overraskelse til os :cheerleader3: 3 billeder fremkaldt i stor størrelse :thumbsupsmileyanim: Vores første billeder, vi kunne slet ikke få armene ned igen :cheerleader3:

Tak, Louise :blink:

0

Annonce ♥

Da vi hentede dem hos Louise i onsdags, så havde hun lige en lille overraskelse til os :kiss: 3 billeder fremkaldt i stor størrelse :thumbsupsmileyanim: Vores første billeder, vi kunne slet ikke få armene ned igen :cheerleader3:

Tak, Louise :bunny_4:

:blink: jeg vidste godt I ville få fremkaldelser :cheerleader3: Jepper - Louise er en darling ;)

0

Da vi hentede dem hos Louise i onsdags, så havde hun lige en lille overraskelse til os :thanks: 3 billeder fremkaldt i stor størrelse :thumbsupsmileyanim: Vores første billeder, vi kunne slet ikke få armene ned igen :blink:

Tak, Louise :)

:bunny_4: jeg vidste godt I ville få fremkaldelser :kiss: Jepper - Louise er en darling ;)

Hun har sladret :cheerleader3:

Jeg synes simpelt hen det er så sødt gjort, nu skal vi bare have fundet et par rammer :cheerleader3:

0