Galadriel

Så længe siden

7 indlæg i dette emne

Puuuhhhhaaaa

Hvor er det da godt nok bare længe siden jeg var herinde.

Nu er der heldigvis snart ved at falde lidt ro på tingene, så jeg håber på snart med noget forsinkelse at kunne skrive min bryllupsberetning.

Jeg ville bare lige sige hej til de der stadig kan huske mig, og lade alle vide at tingene går godt :boohoo:

Hygge

-Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej smukke...

Velkommen til overfladen... var malerspanden SÅ svær at komme op af? :balloons: . Du er nu undskyldt - I har jo mere end rigeligt at se til lige nu.

Håber det går rigtigt godt med huset? Er I næsten færdige?

Glæder mig til at læse din bryllupsberetning og se flere billeder.

:cheerleader3:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malerspanden er efterhånden skubbet til side, men det har først været her for nyligt. Skulle jo lige gøre lejligheden i stand også, så vi kan få indskuddet tilbaget.

Huset begynder så småt at ser ordenlig ud, men det har også krævet en del nedbrydning og hjælp fra familie og venner at bygge det op igen. Så er der også lige en del flere ting der lige pludseligt skal laves, nu skal vi f.eks. til at se os om efter et brugt billigt nogenlunde pænt køkken, fordi det kun koster en lille smule mere end det over- og underskab vi ellers skulle have købt.

Men men men! Imorgen kan jeg begynde at pakke noget ud! Hvor er det bare fedt!

Så kan vi også laaaaaangt om længe få pakket nogle af vores gaver ud :cheerleader3:

Super at have en uges ferie til lige at komme på plads i.

Hygge

-Mette-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja - ferie... ikke værst. Holder selv resten af ugen fri... nu er det mig der er ved at male køkken... dvs. jeg er først ved at gøre klar - kan ikke rigtigt tage mig sammen :) .

Glæder mig til at se huset igen... med møbler i :balloons: .

:cheerleader3:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer