Sign in to follow this  
Followers 0
halliepigen

Så er vores save the date magneter færdige

10 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: FLOT! :balloons:

Jeg tilslutter mig heppe-koret, for det er da virkelig en FED idé!! Men ligesom andre, så kunne jeg virkelig også godt tænke mig at få at vide hvordan I har lavet dem...? Altså MAGNET-delen, tænker jeg mest på?

0

Annonce ♥

Kanon idé :cheerleader3:

Hvor eller hvordan får man sådanne magneter fremstillet?

Vi har købt magnetpapir, selv designet og bare printet ud *s* og de sidder udemærket på køleskabet og kan sagtens holde et par stykker papirer *ss* vi har købt vores HER og der har ingen problemer været, man skal dog ha en kraftig printer...

Rigtig flot lavet!

Er der en der liige kunne forklare en newbie herinde save-the-date konceptet?! :balloons:

Og konceptet i save the date kort, ja det er jo egentlig bare så folk ved det og ikke planlægger ferie hen over datoen, og så kunne man vel bare sige det, men men men det er jo ikke lige så hyggeligt og ringe og sige, hør her onkel jeg næsten aldrig snakker med, vil holder bryllup d. 25august i må gerne lige afsætte datoen, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal snakke med dig om nu ;) Ej vi gør det fordi der da er et par stykker vi ikke altid lige snakker med, og så er det sq lidt for tidligt at sende invitationerne ud... dem sender vi april/maj... men det er høj sæson i vores familier til ferie så ja det var på tale lidt tid og nu har vi så bare gjort det, vi kender datoen og den deler vi så med resten *ss* håber det kunne bruges??

0