August 2007

Fotograf i Silkeborg?

9 indlæg i dette emne

Hej med jer,

så melder jeg mig også på banen her på bryllupsklar. Min kæreste og jeg skal giftes d. 4. august 2007. Vi har nu styr på kirke, feststed og musik. Vi er så nu ved at finde en fotograf. Men vi har bare ingen ideer!... Er det nogen der kan anbefale en god fotograf i Silkeborg? Han skal kun tage billeder uden for kirken og ude i naturen et eller andet sted. Kan må sådan noget cirka koste??

Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg er helt på bar bund!... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Vi fik taget vores billeder af Tina's fotostudie. Super pige og vildt behagelig at snakke med. Hun kører ud og tager billeder og hendes priser er meget rimelige.

Her er lige et par enkelte af de 55 billeder hun tog af os... der er jo desværre ikke plads til at vise dem allesammen, selvom jeg gerne ville :cheerleader3: - elsker bare de billeder...

post-10810-1161114422.jpg post-10810-1161114448.jpg

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan klart anbefale vores fotograf. Hun er godt nok fra Ejstrupholm, men kanon god og enormt behagelig at være sammen med. Vi havde hende med til festen også og hun fik virkelig taget nogle gode billeder og vi opdagede slet ikke at hun var der.

Er helt vild med vores bryllupsbilleder, men har desværre ikke fået dem, så jeg kan lægge dem herind endnu.

Hvis du er interesseret, så send mig en pm, så skal jeg nok sende dig hendes tlf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Vi fik taget vores billeder af Tina's fotostudie. Super pige og vildt behagelig at snakke med. Hun kører ud og tager billeder og hendes priser er meget rimelige.

Her er lige et par enkelte af de 55 billeder hun tog af os... der er jo desværre ikke plads til at vise dem allesammen, selvom jeg gerne ville :cheerleader3: - elsker bare de billeder...

post-10810-1161114422.jpg post-10810-1161114448.jpg

-Lisbeth

Først vil jeg lige sige, hvor er I bare flotte! Ser ud til at hun er rigtig dygtig. Kiggede lige på hendes hjemmeside. Betyder det noget at hun er selvlært og ikke uddannet?...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først vil jeg lige sige, hvor er I bare flotte! Ser ud til at hun er rigtig dygtig. Kiggede lige på hendes hjemmeside. Betyder det noget at hun er selvlært og ikke uddannet?...

Takker mange gange :) .

Allerførst vil jeg sige, at de billeder hun har på hjemmesiden, ikke viser alt det hun kan.

Jeg synes ikke det betyder noget, at hun ikke er uddannet. Jow på priserne - de er jo en del lavere end hos en uddannet :cheerleader3: . Alle de billeder hun har taget af os, er blevet super gode og hun er ikke bange for lidt anderledes billeder... du kan tro vi hyggede os, under fotosessionen... bare se her :balloons: - fedt at vise hvem der har "bukserne på" :angry:

post-10810-1161164419.jpg post-10810-1161165194.jpg

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer