Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Nu må det være vores tur til at få vores planlægningstråd.

Vi skal giftes den 30.06.07

Vi har indtil videre booket:

Haslev Rådhus (www.haslev.dk) til vielsen om formiddagen

Lidemark Kirke (www.lidemarkkirke.dk)

Fotograferne (www.stjernestudiet.dk) -den største af pakkerne, hvor to fotografer følger os hele dagen, tager over 600 billeder, tager billeder af gæsterne i studio m.m.

Videograf (min storebror som har sit eget firma)

Limousine (www.starlimo.dk) -En Lincoln TownCar Stretch Limo

Kok

Bryllupskage (www.kreativekager.dk)

Lokaler

Underholdning (www.fortryllende.dk)

Band (www.andreashjertholm.dk)

Toastmaster, gavekoordinator (som er ændret, fordi den oprindelige gavekoordinator har fået kræft (min mor)),brudepiger (5-6 stk) og brudesvende (2 stk) er fundet.

Vi er i fuld gang med at lave bordkort og bryllupshjemmeside

____________________________________________________________________________________________________

_______

:bask:

Index:

Sådan blev der friet :heart:

Vores forlovelsesringe

Invitationerne

Rådhuset

Kirken

Jazzbandet til receptionen

KJOLERNE!!!!

Vores risposer

Borddekorationerne

Vores makeupartist

Brudebuketterne!

The M&Ms Project

Vores foreløbige menu

Bordkortene

Bryllupskagen

Kørsel -limousinen

Feststedet

BRYLLUPSREJSEN!!!!!!!!!!!

Fotograferne

Fotograferingslocation efter kirken

Projekt barn

Brudebuketten -endnu ej fastlagt (#100)

Underholdningen

Gæstebogen

Kjoleforelskelse :bearhug:

Telt til receptionen

Samtale med præsten

Projekt bryllupsrejse!

post-21592-1161526384.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forlovelsesringene:

Her er vores forlovelsesringe (Saint Maurice -Hvidguld med diamant i).

Det er fra ringsættet længst mod venstre -den med diamanten i (nr. 26)

De er begge ens, da vi er to, feminine piger.

Jeg friede den 1.7.06 på Skovriderkroen (www.skovriderkroen.dk) på Strandvejen

post-21592-1161526679.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I altså bare nået super langt i jeres planlægning :heart: Det lyder til at det bliver et brag af et bryllup. Er vild med jeres ringe. Er ked af at høre at din mor er blevet ramt af kræft :bearhug: hvor slemt er det hvis jeg må spørge !? Glæder mig til at følge jer. :bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde godt nok tlnkt over, hvornår der kom et planlægningstråd fra jeres side, og nu den her! Glæder mig til at følge jer - selvom jeg lige blev lidt skræmt over, hvor meget i allerede har på plads :heart:

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Og velkommen til i denne del af forummet!

Hvor er det dejligt at se at i har fået lavet en planlægningstråd nu! Og søreme da hvor er i nået langt! Det er vel nok dejligt!

Det er nogle virkelig flotte ringe i har valgt til forlovelsesringe! Hvordan mødte hinanden, hvordan friede du osv.? (ja jeg er nysgerrig)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I altså bare nået super langt i jeres planlægning :) Det lyder til at det bliver et brag af et bryllup. Er vild med jeres ringe. Er ked af at høre at din mor er blevet ramt af kræft :blink: hvor slemt er det hvis jeg må spørge !? Glæder mig til at følge jer. :biggrin: Pernille

Vi ved ikke helt, hvor slemt det er. Hun er igang med undersøgelser og biopsier for anden gang, men jeg ved så meget, at det har spredt sig til nogle lymfer under armen, og at hun skal igang med kemo og have fjernet brystet. Ikke den bedste nyhed oveni al planlægningen. Jeg håber bare hun kommer med til mit bryllup :lol:

Hej Og velkommen til i denne del af forummet!

Hvor er det dejligt at se at i har fået lavet en planlægningstråd nu! Og søreme da hvor er i nået langt! Det er vel nok dejligt!

Det er nogle virkelig flotte ringe i har valgt til forlovelsesringe! Hvordan mødte hinanden, hvordan friede du osv.? (ja jeg er nysgerrig)

:blush:

Tak skal du have :biggrin: Vi faldt også for dem med det samme :biggrin:

Vi mødte hinanden på Vordingborg Ef-efterskole i 1996. De første 6 år, var vi bedste veninder, datede fyre sammen og regnede med at blive gift samtidig (det bliver vi jo så også, men ikke lige som vi regnede med :biggrin: )...Efter 6 år fandt vi ud af, at vi var blevet mere end glade for hinanden, og har nu været sammen i 5 år til marts.

Angående frieriet så ville vi begge enormt gerne fris til, og vi gik sådan og spøgte lidt med, at den anden skulle fri, hvis vi skulle giftes o.s.v.

Til sidst gav jeg mig, da jeg rigtig gerne ville giftes, og godt kunne se, at Lisette vist var lidt mere tålmodig end mig med at holde pinen ud...

Jeg inviterede hende ind på Skovriderkroen (www.skovriderkroen.dk) på Strandvejen til brunch den 1.7.06. Da vi havde spist brunch, gik vi en tur langs stranden og gik derefter tilbage mod bilen. Lisette havde, da jeg inviteret hende ud, mistænkt at jeg ville fri, så jeg valgte ikke at fri på stranden, som jo ellers ville være et oplagt sted. Jeg friede, da vi kom tilbage til bilen. Det havde ikke været muligt at få ringene med, da der skulle tages mål til dem, så jeg havde købt et smykkesæt med brillianter i -en halskæde og øreringe, som Lisette havde været lun på længe. Derudover havde Lisette set en lille Build a Bear ringbærerbamse, som jeg også købte, og dette friede jeg så med. Hun blev meget rørt :boohoo:

Bagefter kørte vi i Fields, hvor jeg forkælede hende hele dagen , og købte alt hvad hun kunne tænke sig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor var det da bare et dejligt frieri! Det er lidt pudsigt når man pludselig forelsker sig i en ven! Kristian og jeg havde jo kendt hinaden i mange år inden vi blev kærester, dog har det altid ligget lidt i kortene!

Hun virker til at være dejligt forkælet din kære Lisette, i hvert fald da du faldt på knæ! Nøj jeg gad godt at min kommendes dankort var lidt mere flexibelt i min retning i ny og næ! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :blush:

Hun er lidt forkælet hende Lisette, men hvad gør man ikke for kærligheden? :) :)

Var inde at kigge på din hjemmeside Katharina. Super side!

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Sophie og Lisette.

Der er da virkelig lagt op til et fantastisk bryllup. Tænk sig at have en anden pige at dele det med! :bearhug: Det kan da kun være genialt! Tillykke med hinanden og kærligheden - jeg håber I kommer til at nyde planlægningen i fulde drag, og husk nu at bombardere os med billeder fra start til slut. :biggrin:

Et hjerteligt velkommen!

:respekt:

Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Sophie og Lisette.

Der er da virkelig lagt op til et fantastisk bryllup. Tænk sig at have en anden pige at dele det med! :biggrin: Det kan da kun være genialt! Tillykke med hinanden og kærligheden - jeg håber I kommer til at nyde planlægningen i fulde drag, og husk nu at bombardere os med billeder fra start til slut. :blink:

Et hjerteligt velkommen!

:respekt:

Gitte

Jeg stjæler lige Gittes, for hun beskriver det SÅ godt !!!

VElkommen til :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal du have! Det er altid dejligt når folk gider at bruge 5 min på lige at se hjemmesiden! :respekt:

HAHA 5 min. jeg brugt ca 5 dage. :bearhug:

Jeg glæder mig så meget til at se jeres brudekjoler.

Som Gitte skriver, tænk at have en anden pige at dele det hele med. Ikke noget ondt om mænd, men de er ikke helt så ivrige med planlægning af bryllup som vi piger er. Bare fordi vi gerne vil have styr på tingene og have det hele på plads hurtigt. :lol2:

Redigeret af Vibekeld
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja der er helt sikkert fordele ved at være to kvinder. Vi er jo begge helt bryllupsivrige, og elsker at sidde og tale bryllup!

Allerede dagen efter mit frieri (Sophie) begyndte Lisette at se på evt. datoer, steder m.m. Vi kunne simpelthen ikke vente...Så vi er allerede kommet meget langt :bearhug:

Vi er for tiden igang med at lave bordkort -det er meget tidligt ude, det ved vi. Vi har selv lavet modellen, som forestiller to svaner. Jeg vedhæfter et billede af prototypen. Pappet er glitrende, men det er svært at se på billedet. Navnet skal skrives med calligraphy og så skal der være to guldringe i højre hjørne. Næbbene kommer evt også til at blive beige, men vi er ikke helt sikre. Vi laver evt en hvid vinge også.

Nogen forslag? Hvad synes i om dem, om ideen?

:respekt:

post-21592-1161960579.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Temaet til festen regner vi med bliver holdt i perlemor og beige. Vi bestiller servietter med vores navne og bryllupsdag på, og så skal der som blomsterdekoration være en blomst som simpelthen bryder farvemønstret...vi ved endnu ikke hvilken, men der kommer til at være en rød tråd mellem blomsterne i kirken, brudebuketterne og blomsterne i salen.

Vi er helt vilde med at lave temaer. Da jeg blev sygeplejerske sidste år, havde vi inviteret 70 mennesker til fest. Vi havde lavet vores egne sygeplejebordkort forestillende en barmfager sygeplejerske; der lå stetoskoper, termometre og lignende på bordene , EKG´er på væggene o.s.v.

Det tog et ondt år at lave alle de bordkort, fordi hver eneste lille del, er klippet ud! Jeg vedlægger to billeder :respekt:

post-21592-1161961084.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er helt sikkert fordele ved at være to kvinder. Vi er jo begge helt bryllupsivrige, og elsker at sidde og tale bryllup!

Allerede dagen efter mit frieri (Sophie) begyndte Lisette at se på evt. datoer, steder m.m. Vi kunne simpelthen ikke vente...Så vi er allerede kommet meget langt :biggrin:

Vi er for tiden igang med at lave bordkort -det er meget tidligt ude, det ved vi. Vi har selv lavet modellen, som forestiller to svaner. Jeg vedhæfter et billede af prototypen. Pappet er glitrende, men det er svært at se på billedet. Navnet skal skrives med calligraphy og så skal der være to guldringe i højre hjørne. Næbbene kommer evt også til at blive beige, men vi er ikke helt sikre. Vi laver evt en hvid vinge også.

Nogen forslag? Hvad synes i om dem, om ideen?

:bearhug:

Super smukke bordkort! De er virkelig flotte!!! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores invitationer. Vi havde først tænkt os at lave dem selv, men vi ville gerne have invitationerne ud i god tid, og valgte derfor at købe disse flotte på www.calligraphen.dk

Vi sendte dem ud i september måned med SU 1.5.07

Teksten lød:

Kæreste

Endelig Sophie sig ned på knæ lagde,

mens hun smilede sødt og sagde:

"Dette smykke er til dig min kære...

håber, at du min brud vil være. "

Derfor vil vi gerne alle se,

når vielsen i XXX Kirke skal ske.

Lørdag d. 30. juni 2007 kl. 13 vil klokkerne slå

-lykkelige vi begge ved alteret vil stå.

Efter vi har sagt " Ja " og " Amen "

håber vi, at vi kl. 14 alle sammen,

til parken ved XXX vil gå,

så I en lille forfriskning kan få.

Kl. 17 vil vi Jer på XXX velkommen byde,

her skal vi sammen en festmiddag nyde.

Overnatning tilbydes, så fest med os natten lang

- det vil i mindes med glæde engang.

Thi bryllupsklokker ringer snart,

Så skynd jer hellere i en fart,

At sende os et dejligt ”JA”,

Det vil vi bare så gerne ha’

De kærligste hilsener

Lisette & Anne-Sophie

(Dele er teksten fandt på vi nettet, og så lavede vi også selv et par vers)

post-21592-1161962347.jpg

post-21592-1161962372.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja der er helt sikkert fordele ved at være to kvinder. Vi er jo begge helt bryllupsivrige, og elsker at sidde og tale bryllup!

Allerede dagen efter mit frieri (Sophie) begyndte Lisette at se på evt. datoer, steder m.m. Vi kunne simpelthen ikke vente...Så vi er allerede kommet meget langt :biggrin:

Vi er for tiden igang med at lave bordkort -det er meget tidligt ude, det ved vi. Vi har selv lavet modellen, som forestiller to svaner. Jeg vedhæfter et billede af prototypen. Pappet er glitrende, men det er svært at se på billedet. Navnet skal skrives med calligraphy og så skal der være to guldringe i højre hjørne. Næbbene kommer evt også til at blive beige, men vi er ikke helt sikre. Vi laver evt en hvid vinge også.

Nogen forslag? Hvad synes i om dem, om ideen?

:bearhug:

Super smukke bordkort! De er virkelig flotte!!! :respekt:

Tusind tak skal du have. Synes du næbbene skal være i farve (beige)?

Og skal vi putte hvide, diskrete vinger på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak skal du have. Synes du næbbene skal være i farve (beige)?

Og skal vi putte hvide, diskrete vinger på?

Synes umiddelbart at de er flotte, som de er - men jeg er også mest til det enkle. Et bryllup kan nemt drukne i overpyntede detaljer.

Men vil da meget gerne se en prøve på bordkortet med beige næb og hvide vinger. :respekt: Når beige nu også er en del af temaet kunne det være med til at give et flot helhedsindtryk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer