Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Så har jeg testet...

...OG DEN VISTE II PÅ GRAVIDITETSTESTEN...SÅ JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Nu er jeg så lige ved at opklare, om det stof der hedder HcG, som viser graviditet, om det kan stamme fra den ægløsningssprøjte jeg tog den 17 -for så er det jo ikke sikkert...men foreløbigt siger testen altså at der er bebs på vej!!!!!!!!!!!)

-Sophie

Neeeeeeeej! KÆMPE tillykke :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hvor er det fedt og hvor er det spændende! Hurra hurra!

Edited by katjamo
0

Annonce ♥

Tak for hilsenen i min tråd :-)

Vi har selv arrangeret rejse. Sådan kan vi bedst lide det. Vi flyver med Singapore Airlines, har købt biletterne gennem My Travel Tango. Fantastisk selskab når man bare skal have en flybillet.

Så har vi selv booket hotel og har arrangeret ture med et selskab, der hedder Handspan. www. handspan.com

0

Annonce ♥

Tak, tak, tak søde piger...Er simpelthen så glad...Er lige ved at tude at glæde, og det er ikke noget jeg normalt gør...

Tænk at blive gravid efter 1.forsøg, når jeg tilmed fik at vide af min læge, at jeg havde PCO og at det ville være svært at blive mor!!!

-Sophie

0

Tak, tak, tak søde piger...Er simpelthen så glad...Er lige ved at tude at glæde, og det er ikke noget jeg normalt gør...

Tænk at blive gravid efter 1.forsøg, når jeg tilmed fik at vide af min læge, at jeg havde PCO og at det ville være svært at blive mor!!!

-Sophie

Jamen tud af glæde for pokker da! Hvis du ikke skal gøre det nu, hvornår så???? Jeg er sgu også ved at tude på jeres vegne!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeres tråd er jo såååååååååååååååå lang så har slet ikke været her inde før, for hvor skal man starte?

Men så kom svaret, man skal selvfølgelig starter der hvor I (eller du) bliver gravid.

Tusind gange tillykke til jer to

Mange hilsner Mona

0

Annonce ♥

-Sophie

Ja, det tænkte jeg også lige!! Hvor er det viiiildt!! Super mange gange tillykke - nu skal I være forældre:)!!

0

Taaaak søde piger...Det er simpelthen så vildt!!!!!

Jeg er bare så glad...Glæder mig sådan til Lisette kommer hjem fra shopping, så jeg kan give hende et kæmpe kram!!!

-Sophie

0

Annonce ♥

for pokker sophie TUD :thumbsupsmileyanim: , jeg sidder med tåre ned af kinderne af ren glæde på jeres vegne - det er jo helt fantastisk for jer, det største er simpelhen bare at se de 2 streger på testen

de største 1000000 gange tillykke fra mig

0