Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Very nice :bestwishes: Det klæder dig godt at være brunette ;) Har selv lige skiftet mit mere blonde look ud med det fyrrige mørke (som jeg er fra naturens hånd!) Det er sjovt som udtryk, glød øjenfarve etc. ændrer sig afhængig af hårfarven.

Kjolerne ser også super ud.

Lisette :bearhug: Super flot med dit vægttab og hende syersken er altså noget af en røv (beklager min manglende censur, men her er det altså berettiget at tale grimt og mene det!) Hvad dælen bilder hun sig ind at snakke sådan til dig. Hun må da have noget mere pli og i sær i det job hun har (sådan en gås!). Er sikker på du nok skal blive dejlig i din kjole, der passer dig.... synes jeg hører lidt for mange sårende kommentarer fra tankeløse syersker og ekspedienter refereret herinde.

:bearhug:

Tusind tak skal du have. Jeg er også super glad for det

Syersken var en sur mokke. Jeg så hvor lidt det var kjolen skulle syes ud, og eftersom Lisettes og min kjole er i samme størrelse, er der ikke noget at sige til, at hendes skulle syes lidt ind. Lisette har smidt 15 kg siden vi prøvede kjoler i januar, så det giver ingen mening. Hun tillod sig endda at sige, at Lisette nok lige skulle smide et kg eller to inden den 26..!

-Sophie

0

Annonce ♥

Wauw for nogle lækre kjoler og super dullet hår. Totalt flot...

Vi har ikke fået lavet en tråd endnu, men regner stærkt med at begynde så småt i morgen efter arbejde...

Oki med scrapbooking links, de kommer her;

www.dreampapers.dk

www.scrapshop.dk

www.gypsyqueen.dk

www.multiscrap.dk

www.scrapbookfun.dk

www.scrap-is-fun.dk

www.scrapbookingclub.dk (der arrangerer convention 2 gange om året på fyn, mener det er i ryslinge, men det kan i se på siden...)

Synes det er dejligt hver gang der er nogen der opdager denne fantastiske hobby. Har vist efterhånden nok materialer til at starte en hel butik selv :bestwishes: Det siger min bedre halvdel i hvert fald :bask:

Nu vil jeg putte, på forhåbentlig gensyn i jeres eller vores tråd (når jeg lige får taget mig sammen...)

Knus

Henriette

0

UUhh nogle skønne kjoler. :bestwishes: Men sikke da en træls syerske. Det kan hun da ikke være bekendt!! Sikke noget pjat med hende. Det er ellers flot, Lisette, at du har tabt dig. Du skal nu nok komme til at passe kjolen og bare se skøn ud. :bearhug:

Dit hår er blevet rigtig flot.

Nu er der ikke længe til mere var??!! :bearhug:

Taaaaak :bearhug:

Nej det er godt nok lige om lidt!

Pludselig var der kun to uger til, og jeg er blevet enormt stresset! Er slet ikke kommet igang med talen, og der er så mange ting vi mangler...PUHA!

-Sophie

0

Wauw for nogle lækre kjoler og super dullet hår. Totalt flot...

Vi har ikke fået lavet en tråd endnu, men regner stærkt med at begynde så småt i morgen efter arbejde...

Oki med scrapbooking links, de kommer her;

www.dreampapers.dk

www.scrapshop.dk

www.gypsyqueen.dk

www.multiscrap.dk

www.scrapbookfun.dk

www.scrap-is-fun.dk

www.scrapbookingclub.dk (der arrangerer convention 2 gange om året på fyn, mener det er i ryslinge, men det kan i se på siden...)

Synes det er dejligt hver gang der er nogen der opdager denne fantastiske hobby. Har vist efterhånden nok materialer til at starte en hel butik selv :bestwishes: Det siger min bedre halvdel i hvert fald :bask:

Nu vil jeg putte, på forhåbentlig gensyn i jeres eller vores tråd (når jeg lige får taget mig sammen...)

Knus

Henriette

Tak for alle de skønne links! Må straks tjekke dem ud :bearhug:

Jeg er også blevet helt bidt af det. I løbet af få måneder har jeg købt for over 3000 kroner materialer...:bearhug:

-Sophie

0

Annonce ♥

Very nice :bestwishes: Det klæder dig godt at være brunette ;) Har selv lige skiftet mit mere blonde look ud med det fyrrige mørke (som jeg er fra naturens hånd!) Det er sjovt som udtryk, glød øjenfarve etc. ændrer sig afhængig af hårfarven.

Kjolerne ser også super ud.

Lisette :bearhug: Super flot med dit vægttab og hende syersken er altså noget af en røv (beklager min manglende censur, men her er det altså berettiget at tale grimt og mene det!) Hvad dælen bilder hun sig ind at snakke sådan til dig. Hun må da have noget mere pli og i sær i det job hun har (sådan en gås!). Er sikker på du nok skal blive dejlig i din kjole, der passer dig.... synes jeg hører lidt for mange sårende kommentarer fra tankeløse syersker og ekspedienter refereret herinde.

:bearhug:

Tusind tak skal du have. Jeg er også super glad for det

Syersken var en sur mokke. Jeg så hvor lidt det var kjolen skulle syes ud, og eftersom Lisettes og min kjole er i samme størrelse, er der ikke noget at sige til, at hendes skulle syes lidt ind. Lisette har smidt 15 kg siden vi prøvede kjoler i januar, så det giver ingen mening. Hun tillod sig endda at sige, at Lisette nok lige skulle smide et kg eller to inden den 26..!

-Sophie

Jeg gentager gerne - sådan en GÅS!!!!

vildt flot vægttab på så kort tid - :bearhug::huh:

0

:bask: skal jeg komme efter den syerske? det kan hun simpelthen ikke være bekendt, Lisette, det er SÅ flot med dit vægttab, tager virkeligt hatten af for dig søde... det er så flot gået... syns simpelthen det er for ringe at hun snakker sådan til dig, det kan ikke være rigtigt at du skal blive ved at have de her dårlige oplevelser...

:heart::denmarkflag::huh: til dig

Ihh sophie, hvor er det bare flot dit hår, nu glæder jeg mig endnu mere til at få gjort noget ved mit eget også... :bestwishes:

:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Hvor ser I bare lækre ud begge to. S: rigtig lækkert hår... det glæder dig virkelig

Og L. du ser altså rigtig godt, og det er så flot med det resultat du har nået - lad ikke den dumme syerske ødelægge det for dig!!!

Nu går det hurtigt, hva!!!

Glæder mig til meget ti at høre mere om jeres bryllup... og planlægninge, der er vel flere ting der skal nåes nu inden de sidste par uger

0

Det er godt nok sjovt som hårfarve kan forandre en helt masse :denmarkflag:.. Synes det er super flot til dig Sophie med det mørke hår :bestwishes: ..

Mht den syerske, så er hun godt nok dum dum dum!!! :bearhug: :bask: :bearhug: .. Det ligner da ingen ting!! Jeg var godt nok blevet temmelig sur. Det er jo ikke lige dét man vil høre når man står der og skal glæde sig over, hvor fin man er. Fortalte det til min kæreste og han syntes også hun lød temmelig åndssvag! Da jeg så viste billedet af Lisette sagde han også, ej hun er da slet ikke stor, hvad dælene er det lige den syerske har gang i" Vi synes begge, at Lisette er super super flot i den kjole og så er det bare rigtig trist at vide, at hun står dér og får de ting at vide!!..

Synes jeg kan genkende forretningen.. Havde heller ikke en særlig behagelig oplevelse da jeg var der nede for at kigge, så min kæreste sagde, at dér skulle jeg vist bare holde mig væk fra :heart:... Dumme so!! :huh:

Ellers ser det rigtig flot ud med bordkortene (synes det er en super sjov idé det med citaterne :denmarkflag:..)

Sjovt, at der kun er nogle få dage tilbage. Kan huske da jeg først kom herind, at jeg tænkte "nøj, hvor er de bare godt med, for der er jo laaaang tid til :bearhug: , men lige pludselig går det godt nok stærkt..

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra den store dag! :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Ok Lisette - du har da tabt dig gevaldigt, siden jeg så jer, har du ikke? Du ser sgu godt ud, må man sige!

Og Sophie - dit hår er superlækkert!

Glæder mig til at se 'hele pakken' den 30. :bestwishes:

0

14 DAGE TILBAGE

:toot::thumbsupsmileyanim:-HAHA-:thumbsupsmileyanim:

Lisette - du er smuk og har en dejlig figur. Lad ikke den kran ødelægge dit humør og din glæde over din drømmekjole!!! Du har tabt dig 15 kg siden januar - det er fandeme en flot sejr og du fortjener et KÆMPE TILLYKKE :blush:

Sophie - YOUR FOXY LADY Du er da bare for lækker med mørkt hår. :carrot:

Kram
Melanie Edited by Melanie25
0

:bask: skal jeg komme efter den syerske? det kan hun simpelthen ikke være bekendt, Lisette, det er SÅ flot med dit vægttab, tager virkeligt hatten af for dig søde... det er så flot gået... syns simpelthen det er for ringe at hun snakker sådan til dig, det kan ikke være rigtigt at du skal blive ved at have de her dårlige oplevelser...

:lol::kiss:-HAHA- til dig

Ihh sophie, hvor er det bare flot dit hår, nu glæder jeg mig endnu mere til at få gjort noget ved mit eget også... :thumbsupsmileyanim:

:blush::thumbsupsmileyanim::toot:

Tusind tak søde. Lisette er super glad for alle de søde beskeder herinde :hug:

Jeg synes virkelig det var tiltrængt at få gjort noget ved mit kedelige, leverpostejsfarvede hår :hug:

-Sophie

0

Annonce ♥

Hvor ser I bare lækre ud begge to. S: rigtig lækkert hår... det glæder dig virkelig

Og L. du ser altså rigtig godt, og det er så flot med det resultat du har nået - lad ikke den dumme syerske ødelægge det for dig!!!

Nu går det hurtigt, hva!!!

Glæder mig til meget ti at høre mere om jeres bryllup... og planlægninge, der er vel flere ting der skal nåes nu inden de sidste par uger

Tusind tak skal du have :thumbsupsmileyanim:

Vi er nu egentlig meget godt med nu, fortalte Lisette mig i morges. Jeg var ellers ved at få godt og grundigt stress af det hele. Jeg er endnu overhovedet ikke kommet igang med talen, og jeg er virkelig nervøs for det. Har en masse jeg lige skal have ordnet først :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Det er godt nok sjovt som hårfarve kan forandre en helt masse :kiss:.. Synes det er super flot til dig Sophie med det mørke hår :thumbsupsmileyanim: ..

Mht den syerske, så er hun godt nok dum dum dum!!! :thumbsupsmileyanim: :bask: :toot: .. Det ligner da ingen ting!! Jeg var godt nok blevet temmelig sur. Det er jo ikke lige dét man vil høre når man står der og skal glæde sig over, hvor fin man er. Fortalte det til min kæreste og han syntes også hun lød temmelig åndssvag! Da jeg så viste billedet af Lisette sagde han også, ej hun er da slet ikke stor, hvad dælene er det lige den syerske har gang i" Vi synes begge, at Lisette er super super flot i den kjole og så er det bare rigtig trist at vide, at hun står dér og får de ting at vide!!..

Synes jeg kan genkende forretningen.. Havde heller ikke en særlig behagelig oplevelse da jeg var der nede for at kigge, så min kæreste sagde, at dér skulle jeg vist bare holde mig væk fra :lol:... Dumme so!! -HAHA-

Ellers ser det rigtig flot ud med bordkortene (synes det er en super sjov idé det med citaterne :hug:..)

Sjovt, at der kun er nogle få dage tilbage. Kan huske da jeg først kom herind, at jeg tænkte "nøj, hvor er de bare godt med, for der er jo laaaang tid til :blush: , men lige pludselig går det godt nok stærkt..

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra den store dag! :hug:

Tusind tak skal du have.

Første gang vi var i butikken, havde Lisette også en dårlig oplevelse. De blev ved med at komme med str. 50 til hende, selvom hun på det tidspunkt var en 46. To uger efter kom hun ind i butikken og prøvede den kjole i ser på billedet i str. 44. De havde ellers fået taget modet fra hende -så meget at hun slet ikke havde lyst til at blive gift til sommer, men da hun prøvede kjolen med en anden ekspedient, gik det helt fint. Butikken ligger i Dronningensgade.

Brylluppet er sgu lige om lidt, og jeg blev helt forskrækket over at se, at der kun er 2 uger til Det kom helt bag på mig! Tiden er bare fløjet! Hvor blev den af???

-Sophie

0

Det ser rigtig flot ud med det nye hår. Jeg vil også have nyt hår :thumbsupsmileyanim:

I er så super smukke i jeres kjoler. Det bliver bare så perfekt. Ikke et øje tørt :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak søde :blush:

Det er helt utroligt hvad nyt hår kan gøre ved en :toot:

-Sophie

0

Ok Lisette - du har da tabt dig gevaldigt, siden jeg så jer, har du ikke? Du ser sgu godt ud, må man sige!

Og Sophie - dit hår er superlækkert!

Glæder mig til at se 'hele pakken' den 30. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg vil tro hun har smidt en 5-7 kg siden vi mødtes i Kbh. Hun kan godt, når hun vil :thumbsupsmileyanim: I morgen hopper hun lige på suppekuren igen, så kjolen bliver helt perfekt.

Tak for komplimenten :blush:

Vi glæder os til at se dig den 30 :toot:

-Sophie

0

Annonce ♥

14 DAGE TILBAGE

:toot::thumbsupsmileyanim:-HAHA-:thumbsupsmileyanim:

Lisette - du er smuk og har en dejlig figur. Lad ikke den kran ødelægge dit humør og din glæde over din drømmekjole!!! Du har tabt dig 15 kg siden januar - det er fandeme en flot sejr og du fortjener et KÆMPE TILLYKKE :blush:

Sophie - YOUR FOXY LADY Du er da bare for lækker med mørkt hår. :carrot:

Kram

Melanie

Taaaaak søde :kiss:

Jeg er også vildt stolt af Lisettes vægttab. Det er bestemt ikke let at smide så mange kg!!!!

Og tak for de søde ord. Jeg vil nu ikke sige jeg er lækker, men det er noget pænere end det gamle hår!

-Sophie

0

Bordplan:

Vi har fået et par nye afbud af folk der havde sagt ja, så nu er vi nede på 103, hvis Lisettes farfar og kone kommer. Det ved vi først i ugen optil, da hun er syg.

Det er faktisk fint at tallet er kommet ned på 103, for det har gjort det lettere at få bordplanen til at gå op! Eller i hvert fald bordene til at gå op. Hvor folk skal sidde, har vi ikke set på endnu.

Lisette sidder lige nu og laver en fin plan i Photoshop. Når den engang er færdig, skal vi nok smide den på :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Taaaaak søde :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også vildt stolt af Lisettes vægttab. Det er bestemt ikke let at smide så mange kg!!!!

Og tak for de søde ord. Jeg vil nu ikke sige jeg er lækker, men det er noget pænere end det gamle hår!

-Sophie

Nu ikke så beskeden!!! Det er super flot dit hår, det friske dit ansigt op! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hej søde tøser

hvor ser dit nye hår bare godt ud sophie

og lisette du er jo hammer lækker i den kjole(osse dig sophie), lad ikke en dum gås slå dig ud.

er ked af at høre det ikke gik med bebsen alligevel, men er glad for i er ved godt mod.

der er godt nok ikke længe til nu hva, her er div. bryllupsnerver begyndt at komme til.

men der er gudskelov ikke så meget vi mangler, skal ud og hente kians (sønnens) tøj på onsdag, glæder mig til at se ham i det

0

hej søde tøser

hvor ser dit nye hår bare godt ud sophie

og lisette du er jo hammer lækker i den kjole(osse dig sophie), lad ikke en dum gås slå dig ud.

er ked af at høre det ikke gik med bebsen alligevel, men er glad for i er ved godt mod.

der er godt nok ikke længe til nu hva, her er div. bryllupsnerver begyndt at komme til.

men der er gudskelov ikke så meget vi mangler, skal ud og hente kians (sønnens) tøj på onsdag, glæder mig til at se ham i det

Tusind tak for de søde ord :thumbsupsmileyanim:

Ja, nu er dagen lige rundt om hjørnet. Det er helt utroligt, så hurtigt tiden er gået. Vi mangler jo en del oprydning, men det kan vi ikke gøre før vi tager til Sjælland :blush:

Meeen, vi når det jo nok.

Alle de store ting som mad, musik og KAGE (MUMS) m.m. har jo været på plads længe :thumbsupsmileyanim:

-Sophie

0

Det er godt nok sjovt som hårfarve kan forandre en helt masse :lol:.. Synes det er super flot til dig Sophie med det mørke hår :thumbsupsmileyanim: ..

Mht den syerske, så er hun godt nok dum dum dum!!! :thumbsupsmileyanim: :bask: :toot: .. Det ligner da ingen ting!! Jeg var godt nok blevet temmelig sur. Det er jo ikke lige dét man vil høre når man står der og skal glæde sig over, hvor fin man er. Fortalte det til min kæreste og han syntes også hun lød temmelig åndssvag! Da jeg så viste billedet af Lisette sagde han også, ej hun er da slet ikke stor, hvad dælene er det lige den syerske har gang i" Vi synes begge, at Lisette er super super flot i den kjole og så er det bare rigtig trist at vide, at hun står dér og får de ting at vide!!..

Synes jeg kan genkende forretningen.. Havde heller ikke en særlig behagelig oplevelse da jeg var der nede for at kigge, så min kæreste sagde, at dér skulle jeg vist bare holde mig væk fra :hug:... Dumme so!! :kiss:

Ellers ser det rigtig flot ud med bordkortene (synes det er en super sjov idé det med citaterne :hug:..)

Sjovt, at der kun er nogle få dage tilbage. Kan huske da jeg først kom herind, at jeg tænkte "nøj, hvor er de bare godt med, for der er jo laaaang tid til :blush: , men lige pludselig går det godt nok stærkt..

Tusind tak skal du have.

Første gang vi var i butikken, havde Lisette også en dårlig oplevelse. De blev ved med at komme med str. 50 til hende, selvom hun på det tidspunkt var en 46. To uger efter kom hun ind i butikken og prøvede den kjole i ser på billedet i str. 44. De havde ellers fået taget modet fra hende -så meget at hun slet ikke havde lyst til at blive gift til sommer, men da hun prøvede kjolen med en anden ekspedient, gik det helt fint. Butikken ligger i Dronningensgade.

Brylluppet er sgu lige om lidt, og jeg blev helt forskrækket over at se, at der kun er 2 uger til Det kom helt bag på mig! Tiden er bare fløjet! Hvor blev den af???

-Sophie

Jo jo så er det den butik :hug:.. Tænkte det nok.. Da jeg var derinde (bare for at se, hvad de havde) var hende ekspedienten MEGET træt af, at jeg spurgte efter om de havde kjoler i andre farver end lige hvis og mokka. Hun lagde heller ikke skjul på, at hun ikke gad bruge tid på mig (der var nærmest store suk og det hele) og slet ingen smil eller noget.. Det giver jo ikke lige just én lyst til at komme derind igen, hvilket er ærgerligt, for det er jo en fin butik.

Man kommer da heller ikke med en størrelse 50 når pigen kun er en 46!!.. Og synes på ingen måde man kan tillade sig at sige til folk at de vist lige skal smide nogle kilo før kjolen passer. Man kan godt sige det på en lidt anden måde.

Hehe, jaa jeg ved godt nok heller ikke, hvor den blir af.. Det er helt klart en fejl, at man ikke er begyndt at sælge tid på e-bay -HAHA-

0

Det er godt nok sjovt som hårfarve kan forandre en helt masse :lol:.. Synes det er super flot til dig Sophie med det mørke hår :thumbsupsmileyanim: ..

Synes jeg kan genkende forretningen.. Havde heller ikke en særlig behagelig oplevelse da jeg var der nede for at kigge, så min kæreste sagde, at dér skulle jeg vist bare holde mig væk fra :hug:... Dumme so!! :kiss:

Tusind tak skal du have.

-Sophie

Jo jo så er det den butik :hug:.. Tænkte det nok.. Da jeg var derinde (bare for at se, hvad de havde) var hende ekspedienten MEGET træt af, at jeg spurgte efter om de havde kjoler i andre farver end lige hvis og mokka. Hun lagde heller ikke skjul på, at hun ikke gad bruge tid på mig (der var nærmest store suk og det hele) og slet ingen smil eller noget.. Det giver jo ikke lige just én lyst til at komme derind igen, hvilket er ærgerligt, for det er jo en fin butik.

Man kommer da heller ikke med en størrelse 50 når pigen kun er en 46!!.. Og synes på ingen måde man kan tillade sig at sige til folk at de vist lige skal smide nogle kilo før kjolen passer. Man kan godt sige det på en lidt anden måde.

Hehe, jaa jeg ved godt nok heller ikke, hvor den blir af.. Det er helt klart en fejl, at man ikke er begyndt at sælge tid på e-bay -HAHA-

Underlig form for service i hvert fald.

Vi fik at vide, at min kjole sagtens kunne lægges ud, hvis det var, og så står krampen og siger næsten det modsatte TO UGER FØR!!!

Ligeså snart kjolerne er hjemme, får de en skriftelig klage. Synes, det er for dårligt at behandle folk på den måde. Jeg er ikke et lille nips, men jeg er heller ikke den største - stakkels dem, der er større end mig siger jeg bare!

Knus Lisette

0

TUSIND TAK FOR ALLE JERES SØDE OG OPMUNTRENDE INDLÆG SØDE PIGER

Ovenpå en dum oplevelse med dum kjolesyerske, er det dejligt at komme ind og læse så mange søde beskeder. Så tusind tak alle I søde piger - det varmer!

Masser af knus

Lisette

0