Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Glæder mig til på tirsdag, så alle vi spændte tøser på BK kan komme til at se de skønne billeder af jer begge to.

Og så er der jo efterhånden UNDER en uge til kirkeklokkerne ringer for jer! :heart:

Ja det er helt vildt som tiden flyver. Er ved at være godt stresset. Er slet ikke kommet igang med talen!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv...skal vi så vente helt til på tirsdag :bearhug:

sikke noget de damer.

Det lyder ellers som en hyggelig dag i har fået jer. Jeg glæder mig faktisk til at se billederne på tirsdag, selv om jeg er rigtig dårlig til at vente :heart:

Det var en super dag i går :bearhug:

Vi fik også en af vores bryllupsgaver i går. Af en ældre dame vi kender, som ikke kan komme til brylluppet. Vi kom til at åbne konvolutten. 1500 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi fik også en anden bryllupsgave for tidligt for ca. 1½ måned siden af vores naboer, som heller ikke kunne komme p.g.a. helbredet. Den er ret stor, men vi har dog formået at lade den urørt :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv...skal vi så vente helt til på tirsdag :bearhug:

sikke noget de damer.

Det lyder ellers som en hyggelig dag i har fået jer. Jeg glæder mig faktisk til at se billederne på tirsdag, selv om jeg er rigtig dårlig til at vente :bearhug:

Det var en super dag i går :bearhug:

Vi fik også en af vores bryllupsgaver i går. Af en ældre dame vi kender, som ikke kan komme til brylluppet. Vi kom til at åbne konvolutten. 1500 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi fik også en anden bryllupsgave for tidligt for ca. 1½ måned siden af vores naboer, som heller ikke kunne komme p.g.a. helbredet. Den er ret stor, men vi har dog formået at lade den urørt :bearhug:

-Sophie

Hvor vildt med de gaver... Jeg kunne ikke lave være med at smugkigge :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor skal jeg hele tiden vente? Først på Josefins bryllupsbilleder og nu på jeres hårbilleder. DET ER IKKE FAIR!

Det er fordi vi er nogle drillenisser :heart:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv...skal vi så vente helt til på tirsdag :bearhug:

sikke noget de damer.

Det lyder ellers som en hyggelig dag i har fået jer. Jeg glæder mig faktisk til at se billederne på tirsdag, selv om jeg er rigtig dårlig til at vente :bearhug:

Det var en super dag i går :bearhug:

Vi fik også en af vores bryllupsgaver i går. Af en ældre dame vi kender, som ikke kan komme til brylluppet. Vi kom til at åbne konvolutten. 1500 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi fik også en anden bryllupsgave for tidligt for ca. 1½ måned siden af vores naboer, som heller ikke kunne komme p.g.a. helbredet. Den er ret stor, men vi har dog formået at lade den urørt :bearhug:

-Sophie

Hvor vildt med de gaver... Jeg kunne ikke lave være med at smugkigge :heart:

Vi har virkelig også svært ved at lade være...I hvert fald når de er noget i en kuvert!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor skal jeg hele tiden vente? Først på Josefins bryllupsbilleder og nu på jeres hårbilleder. DET ER IKKE FAIR!

Det er fordi vi er nogle drillenisser :heart:

-Sophie

Jeg er MEGET utilfreds!

Dert må du MEGET undskylde :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag er dagen blevet brugt på at ordne festsalen, organisere ting og i det hele taget få det hele til at klinge. Vi har ikke kunne sætte borde og stole op og gøre klar til bordopdækning, da bordene og vores guldstole først kommer onsdag eller torsdag, men vi har ordnet de ting vi kunne...

...Eller det vil sige: Lisette er stadig igang. Jeg er taget hjem til min mor for at pleje hende lidt inden hun starter stråler torsdag.

Prøv at gætte, hvad vi skal i morgen???

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag er dagen blevet brugt på at ordne festsalen, organisere ting og i det hele taget få det hele til at klinge. Vi har ikke kunne sætte borde og stole op og gøre klar til bordopdækning, da bordene og vores guldstole først kommer onsdag eller torsdag, men vi har ordnet de ting vi kunne...

...Eller det vil sige: Lisette er stadig igang. Jeg er taget hjem til min mor for at pleje hende lidt inden hun starter stråler torsdag.

Prøv at gætte, hvad vi skal i morgen???

-Sophie

Tjjaaa det kan jo være alt mellem himmel og jord!!!!!!!!!!!!!!

Hmm, det er helt sikkert noget med forkælelse - måske massage eller manicure/pedicure???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

Er det sandt??? Det kunne være super hyggeligt at møde dig!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

Er det sandt??? Det kunne være super hyggeligt at møde dig!!!!

-Sophie

jeg skal gøre et ærligt forsøg ihvertfald, karsten har fået til opgave at fremskaffe en bil hos sin arbejdsplads, for dsb er da helt håbløs derned fra holbæk af :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

Er det sandt??? Det kunne være super hyggeligt at møde dig!!!!

-Sophie

jeg skal gøre et ærligt forsøg ihvertfald, karsten har fået til opgave at fremskaffe en bil hos sin arbejdsplads, for dsb er da helt håbløs derned fra holbæk af :bearhug:

Uhh det kunne være super...Jeg smider en sandwich oveni vinderpuljen :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

Er det sandt??? Det kunne være super hyggeligt at møde dig!!!!

-Sophie

jeg skal gøre et ærligt forsøg ihvertfald, karsten har fået til opgave at fremskaffe en bil hos sin arbejdsplads, for dsb er da helt håbløs derned fra holbæk af :bearhug:

Uhh det kunne være super...Jeg smider en sandwich oveni vinderpuljen :bearhug:

-Sophie

så det endnu mere iorden... sophie, jeg skal virkeligt gøre hvad jeg kan... vil så gerne se jeres bryllup... gør det forresten noget hvis karsten evt kommer med under armen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BINGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er da det vi skal!!!

-Sophie

:heart: hvad har jeg vundet ;)

Haha der var du smart!

Du har vundet et stort glas fadøl, hvis du kommer til globryllup på lørdag!

-Sophie

hehe det fandme iorden, skal gøre hvad jeg kan for at komme og ønske jer to tøser tillykke...

:bearhug:

Er det sandt??? Det kunne være super hyggeligt at møde dig!!!!

-Sophie

jeg skal gøre et ærligt forsøg ihvertfald, karsten har fået til opgave at fremskaffe en bil hos sin arbejdsplads, for dsb er da helt håbløs derned fra holbæk af :bearhug:

Uhh det kunne være super...Jeg smider en sandwich oveni vinderpuljen :bearhug:

-Sophie

så det endnu mere iorden... sophie, jeg skal virkeligt gøre hvad jeg kan... vil så gerne se jeres bryllup... gør det forresten noget hvis karsten evt kommer med under armen ;)

Nej nu strammer du den!!!!!

Ej self må han gerne komme med :bearhug: Alle er velkomne :bearhug:

Gad vide hvor mange og hvem der kommer til globryllup?

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det lyder rigtig godt sophie... for hvis han låner en bil, så er det også ham der skal køre den, sådan af hensyn til forsikringer med mere... hehe...

det kunne faktisk være sjovt at vide hvor mange der kommer... men mon ikke hele BK kommer ;)

Det ville da være skønt!!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer