Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Nogen der ved, hvor man kan købe en hvid paraply i en fart???

-Sophie, som helst ville have Lisbeth Dahl paraplyen, men som satsede på ingen regn på dagen

Hvis du kommer forbi Nørrebro og LOVER at passe på den, så kan du låne min. Den er stort set magen til Lisbeth Dahl paraplyen, bare købt på e-bay.

Hvor er du sød!!!!

Det var ikke helt usandsynligt, at jeg kunne finde på det :heart:

Tusind tak søde.

Knus Sophie

0

Annonce ♥

Sødeste venner, jeg ville også frygtelig gerne med til globryllup....men det er lidt for langt...desværre, tager sgu hatten af for at Tine tager turen fra Nordjylland - hvad er min undskydning så...hmm

Det blir fantastisk godt vejr på lørdag, tvivl ikke, når i træder ud af kirken sender Han alle skyer bort og lader solstrålerne skinne ned på jer!!

Ughh brudevalsen, det glæder jeg mig til at høre, hvordan det gik!!

Kram

Melanie

Tak søde - vi krydser fingre for godt vejr.

Vi er meget spændt på brudevalsen - det kan næsten ikke andet end gå galt - men på den sjove måde :heart:

-Lisette

0

Hvem skal føre????

Vi har prøvet at danse lidt for sjov derhjemme - ogdet står soleklart, at det skal Sophie. Jeg træder på hende hver gang, og kan slet ikke finde ud af det :heart:

Om Sophie er enig i den betragting vides ikke :bearhug:

-Lisette

0

:heart:Regn eller ej - Det bliver en helt igennem fantastisk dag - hvor 2 skønne kvinder forener deres kærlighed for Vor Herre og folket...Så ingen tvivl om det - Solen vil skinne på jer...

Der er en ting, som er helt sikker - vejrudsigten kan man ikke stole på :bearhug:

:bearhug: Jeanet

0

Annonce ♥

:heart: Regn eller ej - Det bliver en helt igennem fantastisk dag - hvor 2 skønne kvinder forener deres kærlighed for Vor Herre og folket...Så ingen tvivl om det - Solen vil skinne på jer...

Der er en ting, som er helt sikker - vejrudsigten kan man ikke stole på :bearhug:

:bearhug: Jeanet

Nej ikke altid...Håber virkelig at det i det mindste ikke regner :bearhug:

-Sophie

0

Så er det i aften vi skal øve brudevals!

Det skal nok gå godt med to dansetumper som os!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Måske vi skulle spare underholdningen væk og bruge os som underholdning under brudevalsen :heart:)

-Sophie

0

Lyder spændende med projekt brudevals - det skal vi vist også snart have lidt gang i :heart:

Jeg regner i øvrigt også med at kigge forbi på lørdag! Har allieret mig med min bror om at låne hans bil, da han skal på min kærestes polter. Skulle jo egentlig køre med Tux, men jeg tror nu nok det er bedst med en plan B - taget i betragtning at hun skal giftes d. 14 og endnu ikke er blevet poltet....

0

Jeg må desværre sidde over til globryllup :bearhug:

Jeg er rigtig ked af det, for havde virkelig glædet mig, men jeg har fødselsdag på fredag, og da vi er inviteret til halvrund fødselsdag om fredagen, så må jeg holde min fødselsdag på lørdag :bearhug:

Men jeg håber at få en masse billeder af se, når jeg kan logge ind på BK efter familien er taget hjem :heart:

0

Annonce ♥

Det værste af det værste er sket...

Det jeg havde frygtet ville ske, sker nok...Se selv her og bedøm:

0,3 mm er INGENTING! Og man kan få fantastiske billeder i gråvejr! (Selvfølgelig især under en Lisbeth Dahl paraply! ;) )

picture-394.jpg

PS: Paraplyen befinder sig i Lyngby....

Edited by Gitte-Majbrud
0

Med hensyn til vejret kan det hurtigt nå at ændre sig. Op til vores bryllup sidste år lød vejrudsigten:

Lørdag:

Fortsat skyet vejr med regn- og tordenbyger. Dagtemp. mellem 18 og 25 grader, varmest i de østlige egne og om natten mellem 12 og 17 grader. Let til frisk vestlig og nordvestlig vind.

Og så lover de 18 mm regn i København hvor vi skal giftes og 27 mm i Næstved hvor festen skal holdes! Håber sandelig at den bliver lavet om senere på ugen, for det har lyder altså ikke vildt morsomt.

Og så således ud: post-16886-1182784213.jpg

Vi endte med omkring 30 grader, skyfrit, dog med en lille bitte byge, da vi sad i bilen fra kirken til feststedet. Helt parfekt.

0

Lyder spændende med projekt brudevals - det skal vi vist også snart have lidt gang i :ilovebryllupsklar:

Jeg regner i øvrigt også med at kigge forbi på lørdag! Har allieret mig med min bror om at låne hans bil, da han skal på min kærestes polter. Skulle jo egentlig køre med Tux, men jeg tror nu nok det er bedst med en plan B - taget i betragtning at hun skal giftes d. 14 og endnu ikke er blevet poltet....

Og jeg tror desværre Louise har ret. Af ALLE lørdage skal det sikkert være den hvor I fantastiske tøser siger ja til hinanden! Nåh ja jeg skal jo ikke brokke mig - glæder mig jo for vildt til en dag med tøserne :cheerleader3:

0

-Sophie, som helst ville have Lisbeth Dahl paraplyen, men som satsede på ingen regn på dagen

Hvis du kommer forbi Nørrebro og LOVER at passe på den, så kan du låne min. Den er stort set magen til Lisbeth Dahl paraplyen, bare købt på e-bay.

Hvor er du sød!!!!

Det var ikke helt usandsynligt, at jeg kunne finde på det :ilovebryllupsklar:

Tusind tak søde.

Knus Sophie

Du er velkommen :-)

Bare giv mig besked om det. Nummeret er 28 77 87 65.

0

Annonce ♥

Lyder spændende med projekt brudevals - det skal vi vist også snart have lidt gang i :ilovebryllupsklar:

Uhh det lyder super :cheerleader3:

Det var super sjovt at øve brudevals i går, men vi er vist ikke så fantastiske til det ;)

-Sophie

0

Jeg må desværre sidde over til globryllup :cheerleader3:

Jeg er rigtig ked af det, for havde virkelig glædet mig, men jeg har fødselsdag på fredag, og da vi er inviteret til halvrund fødselsdag om fredagen, så må jeg holde min fødselsdag på lørdag :cheerleader3:

Men jeg håber at få en masse billeder af se, når jeg kan logge ind på BK efter familien er taget hjem :ilovebryllupsklar:

Det er helt ok ()()

Vi skal nok putte en megareportage ind efter brylluppet :biggrin:

-Sophie

0

Det værste af det værste er sket...

Det jeg havde frygtet ville ske, sker nok...Se selv her og bedøm:

0,3 mm er INGENTING! Og man kan få fantastiske billeder i gråvejr! (Selvfølgelig især under en Lisbeth Dahl paraply! ;) )

picture-394.jpg

PS: Paraplyen befinder sig i Lyngby....

Super billede...Vi må lige holde øje med vejrudsigten og se om vi kommer til at mangle en paraply :ilovebryllupsklar:

-Sophie

0

Med hensyn til vejret kan det hurtigt nå at ændre sig. Op til vores bryllup sidste år lød vejrudsigten:

Lørdag:

Fortsat skyet vejr med regn- og tordenbyger. Dagtemp. mellem 18 og 25 grader, varmest i de østlige egne og om natten mellem 12 og 17 grader. Let til frisk vestlig og nordvestlig vind.

Og så lover de 18 mm regn i København hvor vi skal giftes og 27 mm i Næstved hvor festen skal holdes! Håber sandelig at den bliver lavet om senere på ugen, for det har lyder altså ikke vildt morsomt.

Og så således ud: post-16886-1182784213.jpg

Vi endte med omkring 30 grader, skyfrit, dog med en lille bitte byge, da vi sad i bilen fra kirken til feststedet. Helt parfekt.

Ihh nu tør vi håbe lidt igen :ilovebryllupsklar:

-Sophie

0

Annonce ♥

Og jeg tror desværre Louise har ret. Af ALLE lørdage skal det sikkert være den hvor I fantastiske tøser siger ja til hinanden! Nåh ja jeg skal jo ikke brokke mig - glæder mig jo for vildt til en dag med tøserne :cheerleader3:

En dag med pigerne er da bestemt heller ikke at foragte!

-Sophie

0

Hvor er du sød!!!!

Det var ikke helt usandsynligt, at jeg kunne finde på det :ilovebryllupsklar:

Tusind tak søde.

Knus Sophie

Du er velkommen :-)

Bare giv mig besked om det. Nummeret er 28 77 87 65.

Super!

Lisette sender dig en sms om 2 sek :cheerleader3:

-Sophie

0

den er altså også for lækker, har købt mig en, hvis i kan lokke nogen til det kan de tage ind på strøget lige ved nørreport og købe den i lisbeth dahl butikken.

den er ikke såååå dyr 125 kr. - ville gerne låne dig min hvis det ikke lige var fordi jeg selv skal bruge den :ilovebryllupsklar:

har forresten det her fra vejret.tv2.dk

Lørdag

Mest skyet med regn eller byger, men i løbet af dagen klarer det noget op vestfra med enkelte byger. Dagtemp. mellem 15 og 20 grader. Let til frisk vind mest fra sydvest og vest som drejer mod nordvest og aftager lidt. Til natten til dels klart vejr og kun enkelte byger. Svag til jævn vind fra vest og nordvest og temp. mellem 8 og 13 grader.

så vi håber på at regnen lige går udenom kbh. og køge

0

Annonce ♥

Kære Lisette og Sophie

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at vejret holder på lørdag og at solen titter frem :loveboard:

Tænk sig 2 dage så bliver I gift. Glæder I jer ikke bare - jo selvfølgelig gør I det, men er I klar eller mangler I nogle sidste ting???

Hvis ikke jeg når inde omkring inden lørdag, vil jeg ønske jer et kæmpe stort tillykke med jeres bryllup og ønske jer alt godt fremover i to skønne kvinder :loveboard: Jeg glæder mig til billederne :thumbsupsmileyanim:

:loveflag: Mange knus Lene

0

den er altså også for lækker, har købt mig en, hvis i kan lokke nogen til det kan de tage ind på strøget lige ved nørreport og købe den i lisbeth dahl butikken.

den er ikke såååå dyr 125 kr. - ville gerne låne dig min hvis det ikke lige var fordi jeg selv skal bruge den :thumbsupsmileyanim:

har forresten det her fra vejret.tv2.dk

Lørdag

Mest skyet med regn eller byger, men i løbet af dagen klarer det noget op vestfra med enkelte byger. Dagtemp. mellem 15 og 20 grader. Let til frisk vind mest fra sydvest og vest som drejer mod nordvest og aftager lidt. Til natten til dels klart vejr og kun enkelte byger. Svag til jævn vind fra vest og nordvest og temp. mellem 8 og 13 grader.

så vi håber på at regnen lige går udenom kbh. og køge

Hvis jeg ikke tager helt fejl er de udsolgt derine, de havde i hvert fald ikk eflere for en måneds tid siden, så det skulle være fordi de har fået flere. Men det er da et forsøg værd...

0

Nå, vi nåede aldrig at få smidt billederne fra weekendens strabadser på, men de kommer på i vore bryllupsfortælling. Fra nu af, får vi hamrende travlt. Lisette er taget til Sjælland i går og jeg kommer i aften efter min aftenvagt, som slutter 23.30!!!! Jeg skal hente kjolerne i dag.

Ved i ikke hvor meget vi kommer ind mere inden brylluppet.

-Sophie den stressede

0

Hejsa med jer tøser

Puha, stresse må i ikke. Nyd det nu og slap helt aaaaf, I skal nok nå det hele.

Vi venter spændt til efter brylluppet med at høre mere fra jer....og se TONSVIS AF BILLEDER!!!! :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

0