Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Netop hjemvendt fra Sopihe og Lisettes bryllup, kan jeg betrette at der kom en fotograf. JEg fik at vide, at der var sket en eller anden ulykke - men hvad, ved jeg ikke. Men der var en fotograf efter kirken, som også kørte med ud i landet bagefter...

Jeg opretter lige en tråd med et par billeder til de rigtig hungrende - den længere reportage må i vente lidt med, for jeg har lidt travlt :)

0

Annonce ♥

Sødeste Sophie & Lisette...

:fløjt: :toot::kiss: STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg håber I havde en super dejlig dag, trods den meget uheldige start.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::kiss::td::boohoo:

Til jer der ik' ved det, så brændte Stjernestudiet dem IKKE af... Den ene af fotograferne kørte desværre galt og brækkede vist benet og fik trykket et ribben... Så'n tror jeg nok det var. :)

0

Annonce ♥

Åh dér var jeg godt nok lige ved at gå i panik!!...

Har ikke været herinde et par dage og så er der bare sket en masse masse ting.. og da jeg så læste i overskriften at fotografen havde brændt jer af, skulle det lige gå stærkt med at læse det hele igennem, for sådan noget må bare IKKE SKE!!!.. Så det var skønt at læse, at der dog dukkede en op lidt senere :fløjt:

Jeg har godt nok rendt rundt og tænkt MEGET på jeres bryllup nu, hvor vejret har været så dårligt de sidste par dage og gik hele dagen i går og tænkte på jer.. Her i Odense regnede det næsten hele formiddagen og eftermiddagen (det klarede først op i løbet af aftenen) så håber I havde lidt bedre vejr :toot:.

Men jeg har jo slet ikke sagt det vigtigste... STORT TILLYKKE MED DAGEN I GÅR!!!!! :) håber I havde en rigtig rigtig dejlig dag, og glæder mig til at se billeder fra dagen og høre om det hele :kiss:

Mange lykønskningsknus herfra :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak skal i have allesammen!

Hvor er det overvældende med alle de skønne beskeder! Dejligt at komme ind til!

Bryllupsberetningen kommer engang i næste uge, når billederne begynder at komme ind.

-Sophie

0

Jeg må jo nok også hellere lige fortælle om Stjernestudiet og deres FANTASTISKE service...

Der var "heldigvis" en naturlig forklaring på deres udeblivelse, og de har simpelthen været så søde.

Vi skulle jo have to fotografer til at følge os hele dagen -Martin og Anna. Martin skulle følge mig fra morgenstunden og Anna skulle følge Lisette.

Klokken ca. 11.30-12.00 ringer Anna (som er gift med Martin) og fortæller, at Martin kørte galt om morgenen og havde brækket sit ben og trykket et ribben. De havde kørt i hver deres bil (heldigvis!), da de skulle følge hver af os. Hun var selvfølgelig noget chokeret, men sagde at hun gerne ville komme til og tage billeder efter kirken!!!!! (Men at hun selvfølgelig ikkekunne blive hele aftenen)

Så var Sophie her glad igen! For det var jo de vigtigste billeder!

Jeg synes simpelthen at det var så stort af hende og Stjernestudiet! Her ligger hendes mand og er kommet til skade, og så er det alligevel magtpåliggende for dem begge, at billederne kommer i kassen!

Anna tog de dejligste billeder og jeg glæder mig sådan til at se dem! Hun er super dygtig.

Fordi de ikke var kommet, HVILKET VAR 100% FORSTÅELIGT I DEN SITUATION, skal vi ikke betale for billederne. Det vil vi ellers gerne, men Anna insisterede.

Jeg har MEGET dårlig samvittighed over at have skrevet om det herinde, når der nu var sket et uheld, og jeg håber inderligt at vi ikke har afskrækket nogen fra at bruge dem!

STJERNESTUDIET var det bedste valg vi overhovedet kunne træffe og jeg glæder mig afsindigt til billederne kommer!

Tusind tak Anna!

-Sophie

0

Annonce ♥

Åååårh giv os et lille preview. Hvordan gik det hele?

Uhhh efter kun 3 timers søvn går vi til køjs, men vi lover at give et lille preview i morgen :bearhug:

-Sophie

0

Det kommer lige senere! Skal først lige til Kbh og besøge min mor på patienthotellet på Riget og besøge en gammel dame vi kender med lidt bryllupskage!

-Sophie

0

Annonce ♥

Nå, vi besluttede os for at udskyde københavnerturen til i morgen! Vi har stadig oprydning tilbage!

Det bliver en kort beretning, da jeg helst vil fortælle om det med billeder!

Dagen startede på Rådhuset klokken 8, hvor vi blev viet af viceborgmesteren som var rigtig sød!

Vi havde sovet hver for sig natten forinden, og Lisette kom i den dejligste kjole med guldsjal :bearhug:

Vi blev begge meget ængstelige, da fotograferne ikke dukkede op, så vi fik ikke taget de store billeder fra rådhuset, da kun Lisettes morfar havde kamera med (jeg havde kørt før vi kørte til rådhuset sagt til min far, at han ikke behøvede at tage kamera med, da der jo kom fotografer!

Efter rådhuset kørte jeg til frisør og Lisette kørte til makeupartist. Det var meget godt det ikke var omvendt, for tårerne trillede ned af kinderne på mig mens jeg fik sat hår! Var så ulykkelig over at der ikke var nogen der tog billeder og var bekymret for de officielle billeder.

Jeg fik min far til at komme og tage nogle billeder hos frisøren.

Da jeg næsten var færdig med hår, kom Lisette hen til frisøren. Jeg tog hjem til mine forældre, hvor makeupartisten kom.

1 time før kirken ringer fotografen og fortæller hvad der var sket. Jeg bliver i bedre humør fra det sekund af.

Limoen kører meget langsomt, så jeg kommer først til kirken i allersidste øjeblik. Da jeg kommer ind, begynder Lisette og hendes far ar gå derop af,og jeg stresser med at få rettet slæbet. Så meget at jeg glemmer min brudebuket!!!!

Det fortæller Lisette mig, så svigerfar går tilbage og henter den!!! Lisette og jeg sidder og griner!

Der skete en masse komiske ting i kirken, som kommer med i beretningen

Da vi kommer ud står Stjernestudiets Anna der (tusind tak Anna!) og knipser løs :(

Bagefter kører vi ud at få taget billeder og så videre til receptionen efter et par timer.

Der kommer mere om lidt...

0

Det kommer lige senere! Skal først lige til Kbh og besøge min mor på patienthotellet på Riget og besøge en gammel dame vi kender med lidt bryllupskage!

-Sophie

Sikken en god idé. det bliver de da super glade for. :bearhug:

Synes det var rigtig flot af Anna at hun kom alligevel. Stor :( til hende.

Glæder mig til at høre om jeres dag.

0

Efter receptionen havde vi en skøn fest. Mange taler, mange sange (3 fra vores forældre!!!!!!!!!!!!!) og glade, feststemte mennesker Detaljerne kommer i beretningen!

Brudevalsen? Umulig med to kjoler! Men ganske komisk!

Vi fik en fantastisk overraskelse under middagen, som vi fortæller om i beretningen. Klokken 6.30 sov vi :bearhug:

-Sophie

0

Endnu engang tillykke piger... Godt det hele løste sig med fotografen... Glæder mig vildt til at høre mere om jeres beretning, det lyder godt nok lovende :bearhug:

:( fra Lena

0