Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommer der så snart nogle billeder måske???? :thumbsupsmileyanim:
Strejker Post Danmark i jeres område!!!!???

BILLEDER :cheerleader3:

Jep der kommer billeder på i morgen regner vi med!

Lisette har brugt hele dagen på at pakke ud. Jeg har brugt hele dagen på arbejdet. Og bagefter kom vi til at tage ud at shoppe og spise ude!!!!!!!!!!!

Vi fik billederne fra Stjernestudiet i går! Anna havde gjort et fantastisk arbejde! Den skønne kvinde! Glæd jer!

-Sophie

0

Annonce ♥

Hej Sophie og Lisette

Jeg har slet ikke fået ønsket jer tillykke med brylluppet!

Et stort tillykke fra mig!

Jeg har lige været inde og se billederne som Gitte og Louise har taget af jer. Hvor er I begge smukke på billederne!

Tillykke igen fra mig :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Anne

0

Jeg vil se billeder!!

Ej, stort tillykke fra mig. Undskyld jeg ikke har ønsket det før, men synes det er så vildt at i er blevet gift, for det betyder jo at det er min tur næste gang...

Men jeg glæder mig meeeget til at se flere billeder af jer - selvom man jo allerede kan se at i så fantastiske ud på bryllupsdagen og det ser ud til at i havde en perfekt dag!

0

Så kom vores store dag. Og hvor skal man dog starte i vores beretning om vores eventyrlige fantastiske bryllup?

I dagene op til havde vi så travlt, så der har vi ikke fået fulgt op på vores ellers meget udførlige planlægningstråd. Det vil vi derfor forsøge at rette lidt op på nu.

Derfor starter vi med ugen op til.

Vores negledame var i første omgang søde Rikke, men hun havde fået en hjernerystelse, og måtte desværre springe fra. Selvom forståelsen selvfølgelig var der, blev de to bridezillaer grebet af panik, og gik i krig med telefonbogen.

Valget faldt på City Nails i Odense. Et hyggeligt lille sted med fantastiske søde negleteknikkere.

Datteren af indehaveren satte negle på os, og med Lisette var hun kommet på noget af en opgave med nedbidte negle. Det gik dog heldigvis godt alligevel. Og da Sophie kom til, var jobbet noget lettere :thumbsupsmileyanim:

Vi fik sat negle på onsdag ugen før den store dag. Stedet holder normalt lukket onsdag, men åbnede fordi vi skulle giftes. Fordi Lisettes negle var så korte, kunne hun ikke rigtig lave den franske manicure, som vi havde besluttet, vi begge skulle have. Så Cecillie - negledamen - sagde, at jeg kunne få den hvide tip, når mine negle var vokset lidt.

Hun ville derfor gerne se os igen onsdag før brylluppet. Og her fik vi ordnet, så det var hel i tiptop til brylluppet - og det gjorde hun ganske gratis!!!

Her sidder Sophie og får den sidste lak :cheerleader3:

post-21592-1183627186.jpg

0

Annonce ♥

Håret skulle jo også sættes. Det valgte vi at få gjort i Klipzonen i Haslev. Og det har vi ikke et sekund fortrudt. Fantastiske søde og meget dygtige mennesker.

Her sidder vi begge og får den mest fantastiske service, vi kunne forestille os. Sophie gør det som sædvanlig altid lidt sjovere :thumbsupsmileyanim:

post-21592-1183627542.jpg

post-21592-1183627529.jpg

0

Tilliden til frisøren kom dog ikke med det samme, som det ses her. Sophie er en anelse skeptisk, og efter 36 billeder, er Lisette en smule træt af kameraet...

post-21592-1183627826.jpg

post-21592-1183627786.jpg

0

Annonce ♥

Heldigvis blev resultatet godt, og det var endelig muligt at forestille sig, hvordan man ville se ud til den store dag.

post-21592-1183628462.jpg

FANTASTISK BILLEDE AF DEN SKØNNE SOPHIE

post-21592-1183628476.jpg

0

Makeuppen skulle lægges af Karina Moltke lidt udenfor Haslev. Vi havde bestilt den store pakke med prøvemakeup, ansigtsmassage, peeling, farvning af bryn og vipper, og voksning af bryn.

Det var simpelthen så lækkert, og som vi har gjort hele vejen, fulgtes vi naturligvis ad til alle disse ting. Og her får vi den ehlt store luksuspakke - noget man godt kan vænne sig til. Man følte sig som en ægte prinsesse:

Her ligger Sophie og nyder tilværelsen som kommende brud:

post-21592-1183628714.jpg

Endelig blev det Lisettes tur til at blive forkælet:

post-21592-1183628726.jpg

0

Annonce ♥

Lisette fik lagt makeup mens Sophies ansigtsmaske fik lov at trænge ind. Lisette måtte derfor vente med at få plukket bryn mm til bagefter.

Men sådan var resultatet af prøvemakeuppen:

post-21592-1183629183.jpg

post-21592-1183629197.jpg

Efter fem timers ultimativ luksusbehandling tog vi turen ind til København for at mødes med et par veninder og ind til en 92-årig dame, som vi besøger en gang imellem.

Der fik vi vores gave fra hende. Hun deltog ikke i brylluppet, da hun ikke havde energi til så stor en omgang festivitas. Efter masser af kaffe og en lille kage fik vi stukket en kuvert i hånden.

Lisette har meget svært ved at lade være med at åbne kkuverter, så da vi kom ned i bilen, blev kuveren flået op. Og i den lå 1500 KRONER!!!!!!!!!

Glad, træt og udmattet tog vi hjem til Lisettes forældre og spiste dejlig aftensmad.

Edited by Theshe
0

Der var ikke nok glas i køkkenet, så vi måtte en tur til Metro og supplere op. Lisettes forældre gav os 4000 kroner, så vi kunne købe det sidste. Det var blandt andet vin, glas, bestik mm.

Det var en meget lang dag, men det lykkedes os at få alt det vi skulle bruge - inklusiv de 4000 :thumbsupsmileyanim:

0

Efter hjemvendt shoppingtur og god mad hjemme hos Lisettes forældre fik Lisettes og hendes mor vinflaskerne frem, og så skulle mærkaterne limes på. Mærkaterne var en ting Lisette havde set herinde på BK, og det skulle vi naturligvis også have. Det var en lille detalje, som vakte meget lykke til selve festen.

Her sidder Lisette og hendes mor i forældrenes køkken og limer på livet løs:

post-21592-1183630946.jpg

0