Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Mandag aften klokken 20.00 skulle vi så øve brudevals - ÅH SKRÆK OG RÆDSEL :thumbsupsmileyanim:

Vi havde af Lisettes tante og onkel fået et gavekort til brudevals juleaften sidste år, og nu var det så tid til at indløse det. Lisettes to kusiner er meget dygtige dansere, så vores danselærer kendte familien.

Hun var en fantastisk sød og meget dygtig danselærer - hun var godt nok sat på en hård opgave med sådan et par mongoler som os :cheerleader3:

Sophie var hjemme hos sine forældre i Haslev, så vi skulle mødes foran danskeskolen i Køge. Lisettes far kørte Lisette til skolen. Her venter Lisette og hendes søde dejlige far på Sophie foran danseskolen:

post-21592-1183631746.jpg

0

Annonce ♥

Øhhhh her sidder jeg med meget dårlig samvittighed og læser om jeres dag ( så også jeres billeder som Lousie har taget) og så kommer jeg i tanke om jeg ikke har fået sagt tillykkemur.gif temmelig pinligt. SORRY pigerv56.gif

denmark-gif.giftillykke med dagen, og alt held og lykke fremoverdenmark-gif.gif

0

Der blev øvet og øvet. Og sveden haglede af os. Her forsøger vores stakkels danselærer at lære Lisette de rette trin

post-21592-1183632105.jpg

Efter lidt over en times dans er vi ved at få nogenlunde styr på det. Vi var meget træte, men utrolig glade, for det var en rigtig sjov oplevelse.

post-21592-1183632127.jpg

0

Klokken 22.00 vendte vi snuden hjemad mod Odense. Der havde været fart over feltet i flere dage, og vi var begge meget udkørte.

Trætte, men glade :thumbsupsmileyanim:

Fortsættelse følger...

0

Annonce ♥

Ja hov, hallo, hvad skete der lige dér!!! Sidder rigtig godt til rette med min frokost og ville nyde beretningen og hvad sker der så?!?! jeg kommer ind midt i det hele :cheerleader3: .. Jeg må jo bare udvise tålmodighed og vente med resten til i aften *suk*.... :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen. Vi kom lige til at tage ud at shoppe, da jeg fik fri!

Skal nok lokke Lisette til at smide flere billeder på beretningen...Så vil jeg i mellemtiden gøre billederne fra Stjernestudiet klar, så i kan se, hvor dygtige de er. Håber på at smide dem på i dag (ikke allesammen i dag), men ellers i morgen.

-Sophie

0

Annonce ♥

Åh nej åh nej! Har lige set at min mobil ikke har sendt beskeden om hvornår I kunne komme her og hente paraplyen. Det er jeg frygteligt ked af! Har I fundet en anden løsning?

Ved ikke om I har set denne besked, men jeg er så ulykkelig over det med min telefon. Jeg forstår ikke den ikke afsendte smsen :thumbsupsmileyanim:

0

Åh nej åh nej! Har lige set at min mobil ikke har sendt beskeden om hvornår I kunne komme her og hente paraplyen. Det er jeg frygteligt ked af! Har I fundet en anden løsning?

Ved ikke om I har set denne besked, men jeg er så ulykkelig over det med min telefon. Jeg forstår ikke den ikke afsendte smsen :thumbsupsmileyanim:

Jamen søde dog. Nej, vi har ikke set den besked. Jeg tog til Hundige med min mor og der var en hvid paraply, som vi købte. Så det hele gik som det skulle :cheerleader3:

Knus Lisette

0

Åhy jo, den så vi da egentlig godt...Den forsvandt bare iblandt alle lykønskningerne...Lisette har haft lidt bøvl med sin tlf, som afviser de fleste beskeder. Hun kan godt modtage fra mig, men sjovt nok ikke fra sin familie!

Vi fandt heldigvis en paraply, så du skal ikke være ked :cheerleader3:

-Sophie

0

..fortsat

Tirsdag stod den på at hente vores tallerkner hos Fyens Serviceudlejning. Sophie var på arbejde, så Lisette pakkede bilen imens med tallerkner og ALT det, to bridezillaer kan samle sammen af bryllupsrelaterede ting på et år - og det er fandme meget, skulle vi hilse at sige :thumbsupsmileyanim:

Onsdag tog vi til negledamen, så Lisette kunne få lavet den hvide tip, og Sophie skulle lige have en opfriskning - Det tog et par timer, men vi hyggede med kaffe og bryllupssnak.

Da vi skulle gå, ville negledamen ikke have penge!!!!! Og oveni det, fik vi en neglefil og lim med.

Det eneste, de ville, var at se billeder!!

Bagefter skulle vi så til Glamour Brudekjoler for at prøve om tilretningen var, som den skulle være. Vi havde været der to gange en uge forinden, hvor Lisette den ene gang havde fået ren besked, om at det ikke var sikkert, kjolen kunne sys ud, så det blev pænt, nu jeg var så stor - bla bla bla...

Lisette var derfor lidt nervøs anden gang, men det viste sig så, at den skulle lægges ind!!!! Og denne gang, passede den perfekt.

Derefter afleverede Sophie Lisette på Odense Banegård, hvor Lisette skulle tage toget til Sjælland og gå igang med at ordne tingene til brylluppet.

Pakket som et æsel, tog Lisette toget til Ringsted, hvor hendes mor hentede hende. Med sig havde Lisette bland andet en kæmpekuffert fyldt med slik!!!! (hurra for Tyskland :cheerleader3:)

0

Annonce ♥

Lige ankommet til forældrene tog Lisette og hendes forældre og søster op i den lokale brugs og købte sodavand, sprut og alt det der lige manglede. Det blev over 5000 kroner, som Lisettes forældre også gav :thumbsupsmileyanim:

Hjemme hos Lisettes forældre, kunne de så småt gå igang med at dække op og gøre klar. Men der var mange løse ender, fordi Sophies arbejdsplads havde været så "søde" at give hende aftenvagt onsdag og torsdag, så hun måtte blive hjemme i Odense.

Hele bilen var jo pakket til randen med tallerkner og alt det der skulle bruges til brylluppet. Men Sophie kunne først komme torsdag nat kl. 00.30 :cheerleader3:

Dette var det syn, der mødte Lisette, da hun kom hjem til sine forældre og over i festsalen:

post-21592-1183658360.jpg

0

Torsdag tog Lisette og hendes mor til Hundige for at finde en stropløs BH, Lisette kunne have under den kjole, hun havde valgt til vielsen på rådhuset. Som altid tager det lang tid, når Lisette og hendes mor bliver sluppet løs i byen. Denne gang havde de fået Lisettes fars dankort med, så det er et under, at de kom hjem igen :thumbsupsmileyanim:

Efter en lang indkøbsdag kom de hjem til et kæmpe telt, der i mellemtiden var kommet. Lisettes far havde sat alle de lejede guldstole klar og bordene indefor skulle stilles op.

Det var i første omgang meningen, at teltet skulle være i haven, men pga det dårlige vejr i dagene op til, valgte vi, at teltet skulle stå på gårdspladsen, så det ikke blev et stort mudderbad.

Sådan så vores fantastiske telt ud:

post-21592-1183659044.jpg

0

Lisettes far og morfar gik igang med at folde bordene ud og Lisette gik igang med at sætte plaststolene rundt om bordene.

Bagefter gik Lisette, hendes mor, søster og tante Ella igang med at pakke guldstolene ud, så der kunne dækkes op. Lisettes far havde allerede målt op, så vi var sikre på, at bordene stod lige.

De hvide velourduge var også kommet på, så det var bare at sætte stolene op.

Vi havde troet, at vi ville få et kæmpe problem med pladsen, men det var ikke noget problem. Lisettes farfar og hans kone havde slet ikke svaret, men svarede så torsdag (ja torsdag!!!!), at de ikke kunne komme. Om mandahen fik vi et afbud fra en, som havde sagt ja. Hun lå med lungebetændelse i et sommerhus i Sverige...

Nå, men pladsen var slet ikke noget problem.

Da det var på plads gik Lisette og hende mor us i køkkenet for at folde vores servietter med navne og dato trykt rundt om vandglassene. Vi satte dem fast med dobbeltklæbende tape.

Det tog superlang tid, men det var rigtig hyggeligt.

Lisette glædede sig sådan til at vise Sophie de dækkede borde, og var meget spændt på at se, hvordan det ville se ud, når vi fik det dækket færdigt.

Sådan så det ud, da Sophie ankom torsdag nat:

post-21592-1183659931.jpg

0

Torsdag fik Lisette sig et chok, da hun lagde dugene på bordene. Der var nemlig ikke nok!!! Vi havde købt 50 meter hvis velourdug i Jysk, og tænkte, at det var da nok til både festsalen og receptionen.

Men ak, der var kun nok til bordene i festsalen og til buffetbordene.

Lisette så ingen anden udvej end at ringe til Jysk i nærheden, men får den besked enhver bridezilla hader: UDSOLGT!! Der var ingen der lå inde med de hvide velourduge!

Heldigvis stod Lisettes mor klar til at hjælpe sin panikslagne datter i nød. Hun og Lisettes søster tog til Køge for at finde en løsning. De nåede det lige inden butikkerne lukkede. Men der var ingen hvide duge, for de var nemlig udgået :rolleyes::td:

Valget blev derfor at dugene i receptionen blev røde i stedet for - et valg vi hurtig blev meget glade for.

Se hvorfor:

post-21592-1183660809.jpg

0

Fredag morgen tog vi så fat igen. Første punkt på dagsorden var at tømme bilen, så vi kunne komme videre med det hele.

Sådan her så den læssede bil ud:

post-21592-1183661072.jpg

0