Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Lige så snart vi har fået lavet det, skal vi nok putte et billede på med kæbfarve og det hele.

Vi vil netop lave hele pyntningen enkel, men romantisk og flot...:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiiiijjjj, hvor bli'r det bare GODT!!! Men der er selvfølgelig heller ikke nogle mænd til ødelægge noget med der manglende smag! :bearhug:

Synes faktisk at en enkelt Chrysanthemum (staves?) i en lækker farve og i en høj klar glasstage ku' være super som "farvemønster-bryder" :loveshower: Det synes jeg i hvert fald...

Jeres bordkort er SUPER flotte. Synes ikke I ska' fremhæve næbet, men jeres vingeidé lyder faktisk slet ikke så tosset endda! ;)

:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiiiijjjj, hvor bli'r det bare GODT!!! Men der er selvfølgelig heller ikke nogle mænd til ødelægge noget med der manglende smag! :bearhug:

Synes faktisk at en enkelt Chrysanthemum (staves?) i en lækker farve og i en høj klar glasstage ku' være super som "farvemønster-bryder" :loveshower: Det synes jeg i hvert fald...

Jeres bordkort er SUPER flotte. Synes ikke I ska' fremhæve næbet, men jeres vingeidé lyder faktisk slet ikke så tosset endda! ;)

:respekt:

Tak skal du have....

Jeg tror du har ret med den vinge..Vi prøver at lave begge dele, og smider så billeder på, så der er noget at sammenligne med :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er fuld gang med at lede efter det perfekte telt til receptionen...

Er der nogen der har erfaringer med Dantelt? Vi tænker noget med et telt og så en lang runway?

Ligeledes leder vi efter super flotte stole til salen. Man skal sidde godt i dem, og de skal helst være hvide, eller beige, men ikke i sart materiale...Nogen tips søde piger?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kunne også lægge en lang gerbera indrullet i en serviet på tallerkenen - eller have den stående ret på på hver enkelt tallerken.

Det ville give enkel, diskret pynt med en farvekontrast. Håber du forstår hvad jeg mener og velkommen til. -HAHA-

PS - hvordan skal I egentlig vies? Først rådhuset og så ceremoni efter for gæsterne eller hvordan??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kunne også lægge en lang gerbera indrullet i en serviet på tallerkenen - eller have den stående ret på på hver enkelt tallerken.

Det ville give enkel, diskret pynt med en farvekontrast. Håber du forstår hvad jeg mener og velkommen til. -HAHA-

PS - hvordan skal I egentlig vies? Først rådhuset og så ceremoni efter for gæsterne eller hvordan??

Ja lige præcis.

Vi skal på rådhuset tidligt om morgenen, så have ordnet os til brylluppet, og så over i kirken. Rådhuset er kun for vores forældre og os. Vi er i forvejen bitre over, at vi skal den vej forbi, men såden er det jo bare...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa !!

Sikke dog nogle super søde bordkort - jeg synes ikke næbene skal farves, men ideen med vingerne lyder yderst kreativt og ja måske kan det bryde de ellers meget enkelte svaner men samtidig holde det i den romantiske og fine stil som I jo ønsker.

Glæder mig til at se jeres ideer blive til virkelig - så er det også meget nemmere at tage stilling til :blush:

Forsat god fornøjelse med bryllupsplanlægningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej begge to

Et forsinket velkommen til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Puhaa jeg bliver næsten helt svedt om ørerne når jeg hører hvor langt I er kommet! :)

Rigtig søde bordkort - hvor er I dog kreative

Forresten sikke en dejlig dag at skulle giftes...... Det skal vi nemlig også. ()()

Og faktisk ikke så langt væk fra jer !

Lidt morsomt.

Vi skal giftes nede ved Vordingborg.

Nå men glæder mig til at følge jeres videre planlægning - vi kan jo følges ad lige til det sidste.

:blush: fra JMZ

Redigeret af jmz
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej begge to

Et forsinket velkommen til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Puhaa jeg bliver næsten helt svedt om ørerne når jeg hører hvor langt I er kommet! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif

Rigtig søde bordkort - hvor er I dog kreative

Forresten sikke en dejlig dag at skulle giftes...... Det skal vi nemlig også. ()()

Og faktisk ikke så langt væk fra jer !

Lidt morsomt.

Vi skal giftes nede ved Vordingborg.

Nå men glæder mig til at følge jeres videre planlægning - vi kan jo følges ad lige til det sidste.

:blush: fra JMZ

Tak skal du have :)

Ja deter en ganske fin dag :biggrin: Vi skulle rigtig have været gift den 7/7/07, men der var mange der brokkede sig, fordi det lå midt i Roskilde Festivallen! (ja, hvad tænkte vi dog også på!!!???!!!).

Men det er en fin dato. Det kommer lige til at passe med, at vi har været forlovet i et år, npr vi bliver gift. Vi blev forlovet den 1.7.06 nemlig ;)

Hvor langt er i kommet?

Vordingborg er en dejlig by, så det er da bestemt ikke det værste sted at blive gift. Jeg gik på efterskole dernede i 1996/1997.

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa tøzer.... (det kan jeg jo tillade mig at skrive her ;) )

Velkommen til BK! Hvor er I sindsygt langt i jeres planlægning... Jeg (hmmm det hedder vist vi http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif ) skal giftes den 21. april og jeg er først begyndt at kigge på invitationerne nu! Jeg får helt dårlig samvittighed....

Hvor er sygeplejerske bordkortene sjove!!!! Mht. "svanerne": har I overvejet at sætte hvide dun eller fjer på? -altså så du bliver som vinger, der står ud af kortene? Nå, men jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, se kjoler osv...

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er sygeplejerske bordkortene sjove!!!! Mht. "svanerne": har I overvejet at sætte hvide dun eller fjer på? -altså så du bliver som vinger, der står ud af kortene? Nå, men jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, se kjoler osv...

:blush: , AnnaBritta

DET skulle jeg netop til at skrive, hvis fjer/dunene bliver helt hvide, så er det jo stadig stilrent og "neutralt", tror faktisk at det kunne se rigtig sødt ud !!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tsk tsk... jeg er da vist en værre skarnsunge, når jeg ikke har hilst velkommen noget før. :bask:

Tillykke med jeres bryllup, og ikke mindst frieriet. Hvor lyder det bare super romantisk. ()() Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, og ikke mindst se to x brudekjoler. Det er da ovenud fantastisk. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

:blush: Christine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal du have ()()

Ja deter en ganske fin dag :) Vi skulle rigtig have været gift den 7/7/07, men der var mange der brokkede sig, fordi det lå midt i Roskilde Festivallen! (ja, hvad tænkte vi dog også på!!!???!!!).

Men det er en fin dato. Det kommer lige til at passe med, at vi har været forlovet i et år, npr vi bliver gift. Vi blev forlovet den 1.7.06 nemlig ;)

Hvor langt er i kommet?

Vordingborg er en dejlig by, så det er da bestemt ikke det værste sted at blive gift. Jeg gik på efterskole dernede i 1996/1997.

Skægt - vi havde også i første omgang sat os på 7/7 2007, men da vi fandt ud af lokalerne var vigtigere for os end datoen - ja så ændrede vi det til d. 30/6 2007.

Vi er absolut ikke kommet særlig langt.

Lokalerne er booket og vi har talt med ham som vi ønsker skal vie os (borgerligt, da det skal være ude i skoven)

Vi skal ud og høre et band på tirsdag og vi skal snakke med fotografen i næste uge, men ellers er der ikke planlagt noget.

Jeg sidder med min bachelor opgave i Fysioterapi, som skal være færdig til januar, så det er kun det allervigtigste der kommer på plads på denne side af jul.

Som sagt - glæder mig til følge jer. :blush:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra JMZ

Redigeret af jmz
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa tøzer.... (det kan jeg jo tillade mig at skrive her ;) )

Velkommen til BK! Hvor er I sindsygt langt i jeres planlægning... Jeg (hmmm det hedder vist vi -HAHA- ) skal giftes den 21. april og jeg er først begyndt at kigge på invitationerne nu! Jeg får helt dårlig samvittighed....

Hvor er sygeplejerske bordkortene sjove!!!! Mht. "svanerne": har I overvejet at sætte hvide dun eller fjer på? -altså så du bliver som vinger, der står ud af kortene? Nå, men jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, se kjoler osv...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif , AnnaBritta

Tusind tak skal du have! Jeg tror vi er så langt fremme, fordi vi er to bridezillas...Men indrømmet, min kæreste Lisette har ført an. Da hun 3 dage efter frieriet begyndte at kigge på bryllupsforberedelser, syntes jeg det var VILDT tidligt, men jeg er altså blevet MEGET grebet af det...Men lur mig en nisse, om vi alligevel ikke er VILDT stressede, når tiden for brylluppet nærmer sig!

Hvor er sygeplejerske bordkortene sjove!!!! Mht. "svanerne": har I overvejet at sætte hvide dun eller fjer på? -altså så du bliver som vinger, der står ud af kortene? Nå, men jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, se kjoler osv...

()() , AnnaBritta

DET skulle jeg netop til at skrive, hvis fjer/dunene bliver helt hvide, så er det jo stadig stilrent og "neutralt", tror faktisk at det kunne se rigtig sødt ud !!! :)

Det er da bare en sindsyg god idé¨;) Må tale med Lisette om det -vi kan jo prøve! Ved i hvor man kan finde sådanne fjer billigt?

Tsk tsk... jeg er da vist en værre skarnsunge, når jeg ikke har hilst velkommen noget før. :bask:

Tillykke med jeres bryllup, og ikke mindst frieriet. Hvor lyder det bare super romantisk. :blink: Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning, og ikke mindst se to x brudekjoler. Det er da ovenud fantastisk. :angry:

:biggrin: Christine

Vi skal nok sørge for at opdatere med billeder, så snart vi får prøvet nogle kjoler!

Skægt - vi havde også i første omgang sat os på 7/7 2007, men da vi fandt ud af lokalerne var vigtigere for os end datoen - ja så ændrede vi det til d. 30/6 2007.

Vi er absolut ikke kommet særlig langt.

Lokalerne er booket og vi har talt med ham som vi ønsker skal vie os (borgerligt, da det skal være ude i skoven)

Vi skal ud og høre et band på tirsdag og vi skal snakke med fotografen i næste uge, men ellers er der ikke planlagt noget.

Jeg sidder med min bachelor opgave i Fysioterapi, som skal være færdig til januar, så det er kun det allervigtigste der kommer på plads på denne side af jul.

Som sagt - glæder mig til følge jer. :blush:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra JMZ

Puha bachelor...Hvor læser du? Det skulle vel aldrig være på skolen i Næstved?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skal jo nærmest brug nogle dun?!?! :) Kan I ikke bare købe en billig hovedpude og sortere fjerene/dunene? Det er umiddelbart mit bedste bud! Ellers bliver det peberet, hvis I skal købe dem i hobbyforretninger... Ellers er der jo altid Panduro! Eeeeeeeelsker bare den butik! De har alverdens til tider ubrugelig, men aligevel fantastiske ting... Man kommer til at lave en helt masse flotte ting, som man ellers ikke havde overvejet! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ()() -eller er det bare mig?

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skal jo nærmest brug nogle dun?!?! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif Kan I ikke bare købe en billig hovedpude og sortere fjerene/dunene? Det er umiddelbart mit bedste bud! Ellers bliver det peberet, hvis I skal købe dem i hobbyforretninger... Ellers er der jo altid Panduro! Eeeeeeeelsker bare den butik! De har alverdens til tider ubrugelig, men aligevel fantastiske ting... Man kommer til at lave en helt masse flotte ting, som man ellers ikke havde overvejet! :):biggrin: -eller er det bare mig?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif , AnnaBritta

NEJ, det er ikke bare dig! Den butik er genial...Har set de har dun både i hvid og creme, så må lige et smut forbi :angry:

Hejsa :blush:

Jo det er på Næstved skolen at jeg studere. Hvorfor? - kender I nogle der, eller er du/I selv tilknyttet dertil ?

()() fra JMZ

Jeg gik på Sygeplejeskolen i Næstved...lige ved siden af

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt lidt at barsle med ideen om, at have et jazzband til at spille til receptionen (alle gæsterne er inviteret til både reception og bryllup).

Jeg tror svigerfar er i fuld gang med at finde det perfekte band -han er nemlig helt vildt med jazz, og det er min far også, så det er dejligt :blush:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende. ()()

I må altså undskylde, men jeg kan ikke finde ud af hvem af jer der skriver http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hvis far eller hvis svigerfar det er. :blush:

Synes det lyder vildt flot og romantisk med dun på vingerne.

I er så søde og dejlig naturlige, så I får lige en :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ups, nej det kan jeg da godt forstå, du ikke kan.

Det er Sophie (hende til højre på billedet) der skriver for det meste :blush: Lisette plejer at skrive sit navn bagefter. Det må jeg også blive bedre til...Så det er Sophies (min) svigerfar, der er tale om http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

¨

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer