Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Dævsan i det der er fart på her inde..... (mangler en forpustet-løbende-svedende-smiley!)

De lygter er bare super flotte!!!! :loveflag:-HAHA-:loveboard::bearhug::heart::kiss:

Hvor er det dejligt at følge Jeres planlægning og tydeligt fornemme Jeres glæde for hinanden :loveflag::bed::kiss::iloveyou:()():hug:

0

Annonce ♥

I dag har vi haft endnu en hyggedag. Vi kørte...surprise...i Rosengårdscentret, hvor vi spiste frokost og shoppede lidt. Derefter var vi i Bauhaus og købe ting til haven, hvorefter vi tog i biffen. Efter biffen tog vi på Jensens Bøfhus, og nu er vi så hjemme igen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Dejlig dag :rolleyes:

Vi fik købt ny pumpe til fiskene, så de rigtig kan hygge sig i deres bassin :cheerleader3:

Ja, og så fik vi købt et lille springvand til dem :cheerleader3:

Lisette siger jeg skal skrive, at vores kat Magnus har fødselsdag i dag :cheerleader3:

-Sophie

Edited by Theshe
0

Annonce ♥

Tillykke til Magnus :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der går op i kæledyrenes fødselsdage :cheerleader3: Jeg husker selv mine kaniners fødselsdage min kæreste synes jeg er tosset.

Anne

0

Virkelig flotte lys, tager I mod bestilling :cheerleader3:

Jeg kunne da godt bruge en 10 stykker til haven :rolleyes:

Tillykke med katten, min Pjevs havde også fødselsdag idag, det lille pus :cheerleader3:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Tillykke til Magnus :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der går op i kæledyrenes fødselsdage :cheerleader3: Jeg husker selv mine kaniners fødselsdage min kæreste synes jeg er tosset.

Anne

Tak skal du have. Han fik en Catnippude i fødselsdagsgave ;) Alle tre katte er helt vilde med Catnip.

Jeg ved ikke med hundrede procents sikkerhed, om han har fødselsdag den 1.5., da vi har købt ham på Inges Kattehjem, men da vi købte ham som killing prøvede vi at regne ud, hvor gammel han var :cheerleader3:

Virkelig flotte lys, tager I mod bestilling :cheerleader3:

Jeg kunne da godt bruge en 10 stykker til haven :cheerleader3:

Tillykke med katten, min Pjevs havde også fødselsdag idag, det lille pus :cheerleader3:

:cheerleader3:

Hvis du skal have dem i Lisettes glas -altså dem hun købte, skal du have den store pengepung fremme :rolleyes: Hun gav 30 kroner pr. glas, og det er ikke engang et mærke...og så fik jeg smadret to af dem i Tyskland!!!

Tillykke med Pjevs.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

-Sophie

0

Annonce ♥

Super flotte lygter I dér har fået jer (tror I skal begynde at leje Lisettes kreative evner ud :cheerleader3: )..

Og sikke en skøn morgengave!! Elsker Rom!! Og synes helt klart I skal tage en tur til Pompei. Rom er skøn, men der mangler noget, men det der mangler, det finder man i Pompei, så det er helt klart en tur værd. Ved at Mytravel har en dagstur derned fra Rom og mener prisen er omkring 1000 kr pr. person, hvilket jo er mange penge, men man kan nok gøre det billigere selv.

Hvis I kan li tiramusu kan man få verdens bedste (som de selv siger, og jeg gerne vil skrive under på) tiramisu på en iscafe dernede. Den hedder Pompi og ligger på Via Albalaonga 9 (man kan finde den i "turen går til Rom" hvis I har den :cheerleader3:... Har sågar overvejet om jeg ikke kan sende en af mine bryllupsgæster til Rom og lige hente Tiramisu til 60 personen og så komme hjem til festen med det :cheerleader3:

0

Taaaaak tøser :cheerleader3:

Lisette vil have vi skal kalde vores måske kommende søn for Magnus. Jeg synes bare det virkerlidt mærkeligt at der både kommer en unge og en kat når man kalder :cheerleader3:

Wisp, tak for ROM rådene...Vi skal helt sikkert til Pompeji...

-Sophie

0

Er I klar?!!!!!

Hmmmm... er I klar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okay, her er vore smukke ringe

Knus fra Lisette, som er i lidt drillehumør i dag :cheerleader3:

Kæreste Lisette og Sophie...

Yillykke med jeres afsindigt smukke ringe... Hold da op hvor er de bare helt i top!

Hvor meget måtte I slippe for dem i Canada??? Det overbeviser mig bare endnu mere om at det er dem vi skal have... men sikkert ikke med så mange sten (det har vi da ikke råd til) Men NØØØØØJ hvor er de flotte.

Jeg har ikke været på besøg længe i jeres tråd...men fandt lige vej idag! Og hvor var det godt at jeg gjorde det - for med alt det slik I har købt, så er der altså nogle der må holde jer i ørerne! LAD DET SÅ LIGGE OK???? post-23814-1178215325.gif

Jeg holder øje med jer!

- Mette

post-23814-1178215365.jpg

Edited by MetteTejlmann
0

Annonce ♥

Hej sødste Mette...

Vi kom af med 11.500...Min ring var desværre lidt for lille, så den er tilbage i Canada lige nu for at blive lavet større...Servicen er bare helt i top!

Slikket??? Vi rører det faktisk ikke...Vi tog to poser, da vi fik gæster den anden dag -fordi vi ikke orkede at lave vafler, som vi havde planlagt...

-Sophie

0

Så er det i dag det sker...

Jeg skal teste for at se om jeg er gravid!!!

Jeg tror nu ikke der er geveinst -føler mens er på vej, men det har jeg følt i en uge og jeg har gpet og haft småondt i maven siden inseminationen, så måske det intet har med mens at gøre...

Svigerfar køber en test han kommer med engang til formiddag!!!!!!!!

-Sophie

0

Jeg tror nu ikke der er geveinst -føler mens er på vej, men det har jeg følt i en uge og jeg har gpet og haft småondt i maven siden inseminationen, så måske det intet har med mens at gøre...

-Sophie

Jeg krydser, hvad krydses kan!!!! HVor ville det bare være skønt for jer, hvis der var bingo allerede nu :cheerleader3: Og i øvrigt :thumbsupsmileyanim: for at I involverer svigerfar... Min svigerfar skulle slet overhovedet ikke blande sig i den slags :bearhug:

Magnus er og bliver et dejligt navn. Min farfar hed Magnus, og nu hedder min dejlige nevø også MAgnus :super:

0

hej i 2 skøønnne quinder

hvor er det længe siden jeg har kigget ind til jer, der er jo sket helt vildt meget

flotte ringe, smukke glas (kreative lisette) tillykke med magnus og hvad er så lige det!

KAN HAM SVIGERFAR SÅ KOMME MED DEN TEST - bliver jo vildt nysgerrig

0

Annonce ♥

-Sophie

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX lige alt hvad krydses kan for jer to tøser...

:bearhug::thumbsupsmileyanim::super::cheerleader3:

Edited by Gika
0

Annonce ♥

Så har jeg testet...

...OG DEN VISTE II PÅ GRAVIDITETSTESTEN...SÅ JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Sophie

Edited by Theshe
0