Tina23

Høj stol til børnene

12 indlæg i dette emne

Vi får 7 børn til vores bryllup, som alle er for små til at sidde på de "normale" stole.

Har tidligere fundet en hjemmeside med udlejning af dette, men nu er den pist væk!! :super:

Er der nogen af jer, der ved hvor jeg kan leje nogle?

Synes nemlig det er mange penge at købe dem. Vi har hverken børn endnu og regner ihvert fald heller aldrig med at skulle få 7... :boohoo:

Hvad gjorde I evt. med små børn, der var så små at de ikke kunne sidde selv??

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe mig.

:heart::bearhug::bearhug:

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikke er en mulighed med Handyseat, så kunne i måske købe dem i IKEA, de koster lige i underkanten af 100 kr og blev for to år siden erklæret lige så sikre som trip trap, der vandt testen.! ;)

Jeg tænker bare på, at de andre stole som du har set man kan leje, måske koster 50 kr eller sådan noget - og så skal de hentes, dvs. Bensin ? - Måske kan det i sidste ende bedre betale sig at købe ? - de kan jo sælges bagefter...;)

Bare et lille pip herfra !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar... :bearhug:

De fleste af de 7 børn der skal bruge høje stole, kommer helt fra Jylland. Jeg ville gerne selv sørge for det, da jeg tror bilerne i forvejen bliver fyldt godt op. :bearhug:

Jeg har egentlig ikke spurgt der hvor brylluppet skal holdes. Men det er et medborgerhus, hvor der er kurser, udstillinger osv. så jeg prøver sq!

Jeg havde også tænkt på den høje stol fra IKEA, men den koster 79 kr. stk. og jeg synes det er mange penge for "ingenting", da jeg ikke selv kan bruge dem efterfølgende.

Men tak for svar

Tina

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, ville jeg først prøve at spørge der hvor I skal holde festen, og ellers spørge rundt omkring blandt venner og bekente som bor i nærheden af feststedet - måske er der nogen som har noget de kan hjælpe med.

Og ellers, så ville jeg opfordre forældrene til at investere i sådan et sæde som kan spændes på bordet. De er ikke ret dyre, og de kommer garanteret til at bruge det EFTER brylluppet også.

Jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle være en udgift som I skal hæfte for...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar... :bearhug:

De fleste af de 7 børn der skal bruge høje stole, kommer helt fra Jylland. Jeg ville gerne selv sørge for det, da jeg tror bilerne i forvejen bliver fyldt godt op. :boohoo:

Jeg har egentlig ikke spurgt der hvor brylluppet skal holdes. Men det er et medborgerhus, hvor der er kurser, udstillinger osv. så jeg prøver sq!

Jeg havde også tænkt på den høje stol fra IKEA, men den koster 79 kr. stk. og jeg synes det er mange penge for "ingenting", da jeg ikke selv kan bruge dem efterfølgende.

Men tak for svar

Tina

:heart:

Ellers har I da høje stole nok, til kommende børnefødselsdage osv. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Lidt hurtig hovedregning:

Ikea 79x7=553 kroner og de kan sikkert sælges bagefter for halv pris, så udgiften reelt kun bliver omkring 275 kroner.

Babysam udlejning 30x7=210 kroner.

Der er altså ikke den store forskel, når det kommer til stykket.

Hvis du vælger at købe dem i Ikea, kan det jo være, at medborgerhuset er interesseret i at overtage dem for det halve bagefter, hvis de ikke har nogle i forvejen.

I forhold til, hvad man ellers spenderer af penge til et bryllup, er det jo ikke dyrt.

Vh. Laila

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg af den mening at brudeparret har nok udgifter til deres bryllup i forvejen, så dem med små børn må selv sørge for at de har noget at sidde på. Selvom det måske ender med "kun" at dreje sig om knap 300 kr, så er det 300 kr som sikkert sagtens kan bruges et andet sted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en omtanke -at ville skaffe gode stole til de små. Den havde jeg slet ikke tænkt på.

Jeg ville lige forhøre mig hos Babysam det kunne være de havde en fin pris for en weekend. Det kunne jo også være at de fleste af forældrene har sådan et lille sæde, som jo ingenting fylder i bilen.

Held og lykke

:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak til alle jer...

:respekt:

Jeg har talt med feststedet og der findes ingen høje stole på stedet. :bearhug:

Men jeg spurgte om, hvis nu jeg købte de her 7 stole i IKEA, (Der er godkendt) om de så ville overtage dem bagefter, mod et mindre beløb. Eller om de evt. selv ville købe dem på regning. (momsen kan jo trækkes fra) Hvor jeg så ville kunne leje dem på dagen.

De ville vende tilbage til mig...

Ringede også til Jalsöe og der kan jeg leje 7 høje stole for ca. 200 kr.

TRIPP TRAPP/gammeldags der kan laves om til tegnebord.

Så nu skal jeg bare vente på svar og bestemme mig for, hvad der er nemmest! :biggrin:

1000 tak for jeres hjælp

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer