tiny

Tina & Søren 11.08.07

280 indlæg i dette emne

Annonce ♥

billede hvor man kan se skoene... skulle jo liiige se om de passede til! og det næste hvor man også kan se tasken jeg har købt!! :griner:-

post-18412-1184705671.jpg

post-18412-1184705705.jpg

Redigeret af tiny
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØØØØØØJ!!!!!

Hvor er din Kjole altså bare gudesmuk, og sikke en fantastisk krop du har! Hvis jeg havde en lige sp slank krop som din, JA så skulle jeg nok hoppe i sådan en stram corsage sag!!!!!!!! :griner:-:biggrin::sm:

Kan slet ikke komme mig over din kjole, virkelig betagende, og jeg kan godt forstå at du blev rørt da du prøvede den, den er jo som skabt til dig!

Har ikke fået kigget på resten af tråden, men det tror jeg liige jeg blir nød til nu... Hi hi hi...

Redigeret af buffe81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tina,

Wauw - det er da godt nok en af de smukkeste kjoler, jeg længe har set. Den sidder bare helt perfekt på dig!!!!!!!! Er virkelig helt målløs - på den gode imponerede måde!!! Og fedt med alle de billeder - det er spændende at se tilblivelsen af en Høvring "live"

Nu vil jeg se resten af din tråd :griner:-

Mvh, Schlene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina

Jeg har skrevet det før, men skriver det gerne igen! Hvor er din kjole bare FANTASTISK! Den er SÅ smuk og vidunderlig. Øv, når jeg sidder og kigger på din kjole, så bliver jeg en lille smule skuffet over min egen. Det er da en drømmekjole! Skørtet er bare for lækkert og korsagen sidder perfekt! WOW WOW WOW! :griner:-

Dine bordkort og menu-kort er simpelthen også bare flotte. Din kreative linje er SÅ gennemført og lækker! Jeg var meget imponeret over dine invitationer, men med bordkortene og menukortene holder du da linjen totalt! FLOT!

:sm: Maiken - der er en liiiille smule misundelig på din fantastiske kjole... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op for en kjole!!!!!!!! Du ligner en million i den :thumbsupsmileyanim:

Og dine smykker passer virkelig godt til den! Skal du have slør på også?

Er helt vild med din stil. Sidder helt og fortryder, at jeg ikke var ovre og prøve Jespers kjoler inden jeg bestilte min egen....

Mvh

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for alle hilsnerne!!!! så fedt!!!!

har lige et spørgsmål: skal ha taget billeder (bouduir) og der var en herinde der viste nogle billeder hendes søster havde taget som var vildt flotte men nu kan jeg ikke finde dem!!! hjæææælp!!!

og hvis der er andre der har nogle fede billeder så vis endelig.... mangler inspiration og har IKKE råd til at købe 20 sæt frækt undertøj.... desværre!!!

håber en kan hjælpe??

kh tina.

13 dage tilbage og min fantastiske kjole hænger parat hos min mutti.... uhhhhhhhh!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle hilsnerne!!!! så fedt!!!!

har lige et spørgsmål: skal ha taget billeder (bouduir) og der var en herinde der viste nogle billeder hendes søster havde taget som var vildt flotte men nu kan jeg ikke finde dem!!! hjæææælp!!!

og hvis der er andre der har nogle fede billeder så vis endelig.... mangler inspiration og har IKKE råd til at købe 20 sæt frækt undertøj.... desværre!!!

håber en kan hjælpe??

kh tina.

13 dage tilbage og min fantastiske kjole hænger parat hos min mutti.... uhhhhhhhh!

Det er Maddy83 hvis søster har taget billeder af hende.

Jeg vil tro hendes tråd er på side 2 eller 3.

Ellers kan du gå gennem linket til min tråd og en side tilbage der er en hilsen fra hende hvor hun i sin signatur har et link til hendes tråd. Lidt besværgeligt måske :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tina...

Den kjole er lige gået forbi min næse - for pokker den er smuk - den smukkeste jeg længe har set virkelig. Meget unik - det kan jeg lide... simpelthen så smuk - og sikke en figur. Den skal bestemt fremhæves!

Du er og bliver smuk!

Hvis det er mig, du snakker om ;) - "søsteren der har taget billeder" så tryk ind min link...

Tak, blev vildt smigret da jeg læste det :ilovebryllupsklar:

Jeg er også så glad for dem - nok mest for den hvor jeg sidder ret op! Hvis det altså er mig :ilovebryllupsklar:

God fornøjelse

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak for svarene... man kan bare regne med jer!!! alletiders!!! skal ha taget billeder på søndag så det skal nok blive rigtig spændende... glæder mig i hvertfald meget!!

har også lige fået lavet extensions og det er blevet rigtig godt, i lørdags blev jeg poltet... en rigtig dejlig dag!!

så det kører bare.

idag var vi ude ved feststedet og afprøve musik til selve vielsen.

min ven skal spille guitar og synge "come what may" imens mig om min far kommer gående (vi skal jo vies udenfor)

puha, vi fik begge en klump i halsen!! elsker den sang og min ven synger den bare så fantastisk... det bliver så stort!!

10 dage tilbage!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for beskeden belle :heart:

nu er der kun 3 dage tilbage og alt er faktisk parat!!!! super fedt men også helt underligt at der ikke er tusind ting vi mangler!!!

får højst sandsynligt mine bouduir billeder idag.... kan næsten ikke vente... de blev bare super gode og det var en rigtig god oplevelse og glæder mig så meget til at vise dem til Søren!!!!!!

mangler at få taget billeder at alle småtingene jeg har købt og det hjemmelavet strømpebånd som jeg har siddet og nørklet med!!! synes faktisk at det er blevet rigtig fint!!! men det må jeg hellere lige se at få gjort så i kan se det...

knus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
tak for beskeden belle :heart:

nu er der kun 3 dage tilbage og alt er faktisk parat!!!! super fedt men også helt underligt at der ikke er tusind ting vi mangler!!!

får højst sandsynligt mine bouduir billeder idag.... kan næsten ikke vente... de blev bare super gode og det var en rigtig god oplevelse og glæder mig så meget til at vise dem til Søren!!!!!!

mangler at få taget billeder at alle småtingene jeg har købt og det hjemmelavet strømpebånd som jeg har siddet og nørklet med!!! synes faktisk at det er blevet rigtig fint!!! men det må jeg hellere lige se at få gjort så i kan se det...

knus.

Det må være en ret vild fornemmelse... Jeg synes det er vildt, at der er 1 måned tilbage for mit vedkommende... :heart:

Åh, det bliver fedt med de boudoir billeder. Jeg er ved at researche på at få det lavet selv...

I må have en rigtig god dag! Så her får du det første...

:heart:TILLYKKE MED BRYLLUPPET! :heart:

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tina

:heart: Så er der kun 3 dage til :heart: Ihh hvor bliver det spændende.

Her får du lidt overtro om vejret for de kommende tre dage ;)

Overtro om vejret

Gommens dag

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dage

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

  • Solskin betyder et kærligt og langt samliv.
  • Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.
  • Storm betyder et stormfuldt ægteskab.
  • Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer