Guest MTF

Sangerinde i kirken

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde en sanger i kirken, det var utrolig smukt og der var ikke et øje tørt, så keg kan kun anbefale det.

Vores ceremini (katolsk) er dog lidt anderledes, og det passe med at hun sang Ave Maria mens vi, vidnerne og præsten skrev vielsespapirerne under i kirken. Endvidere sang hun for/med på alle de andre salmer, det gav dem lige lidt ekstra.

Men jeg har været til andre bryllupper, hvor der har været samgere som et indslag og det var også rigtig godt, der sad folk bare og lyttede og nød musikken.

(Vores var i SKotland, så ejg kan desværre ikke anbefale nogen) Der er vist flere herinde, der har haft nogen til at synge, bl.a. mener jeg sanggaven har sunget ved flere bryllupper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Jeg ville høre om der er nogle af jer som erfaringer med at bestille en sangerinde i kirken til jeres mand.

Jeg har overvejet ***IKKE TILLADT***, er der nogle som kender hende?

Er der andre som I kan anbefale?

Det skal være en fra Sjælland.

Jeg kender Nicole (og Søren) og har hørt hende flere gange. Jeg har godt nok aldrig hørt Nicole synge i en kirke men ved bryllupsselskaber, messer o.l. Her går I bestemt ikke galt i byen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi havde Maria Holm til at synge. Det var en overraskelse fra mig til min mand. Det var meget smukt og rørende. Kan på det varmeste anbefalf Maria, hun synger bare så smukt.

Kigger lige med her ..... og glæder mig ... for jeg har nemlig også hyret Maria som en overraskelse til min kommende mand ...... hun skal synge i kirken ..... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også lige anbefale Maria Holm som sang til vores vielse. Min mand blev rigtig glad (det var en overraskelse) og gæsterne var rigtig begejstrede.

Så er Maria Holm bestilt :loveshower: .....eller rettere sagt forhåndsbooket.

Hvilken sang kan I anbefale at hun synger?

Hvad sang hun til jeres bryllup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan varmt anbefale Maria Holm. Hun sang The Rose om aften for min mand. Hendes indslag var absolut en af de største som gjorde, at alle taler om hende endnu. Se min video, hvor du kan høre The Rose med Marias stemme i baggrunden.

www.bryllupsvideoer.dk/video/inditorben.wmv

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan varmt anbefale Maria Holm. Hun sang The Rose om aften for min mand. Hendes indslag var absolut en af de største som gjorde, at alle taler om hende endnu. Se min video, hvor du kan høre The Rose med Marias stemme i baggrunden.

www.bryllupsvideoer.dk/video/inditorben.wmv

Hilsen Krebsen

Sikken en flot video....... :balloons:

Tror vist ikke at jeg går galt i byen med Maria, det lyder rigtig smukt.

The Rose kunne være en mulighed. :bearhug:

Er der andre forslag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have 3 blæsere, blowingboys det lyder rigtig godt i kirken og så spiller de også udenfor når vi hilser på gæsterne. De kan også komme og spille/synge ved festen, hvis man ikke er så meget for at holde tale.

Mvh

Nanna

Postet billede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer