november-bruden

11. November brude.....

24 indlæg i dette emne

Ihh... det kilder helt i maven over at skrive dette :blush:

Glæææææææææææææææder mig og tror jeg er ved at være klar. Men sommerfuglene begynder så småt at vågne inde min mave:)

Krydser så meget fingre for tørvejr, så bliver vi nemig hentet fra kirken i en veteran brandbil http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohhh yes jeg har rendt rundt og nyde vejret i dag.... jeg håber vejret bliver på samme måde... Solen står fra en sky fri himmel og frosten hænger i bladene - flottere bliver det så ikke.

Alt andet er snart klappet og klart - mangler en toastmasterklokke, men mon ikke jeg når at lave den i løbet af den sidste uge,

Om 8 dage er det vores tur :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg mangler lige at printe kirkehæfterne ud, ellers er vi vist også ved at være klar :blush:

Hmm... vejr prognosen for lørdag ser nu ikke for god ud.... masser af regn. Men men men vi krydser fingre for, at vi får tørvejr http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tiden flyver afsted. Synes ikke det er lang tid siden det hele startede for et års tid siden :)

Bare det holder tørvejr når vi kommer ud af kirken og godt en time frem, vi bliver hentet af en vetaran brandbil men da den er åben kører den ikke hvis det regner.....hmmm...... krydser fingre (y)

Men men men vi bliver jo :( under alle omstændigheder og det er det vigtigste :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhhha ja så er du mere afhængig af vejret end jeg er.......... Skal blot klare fotograferingen og riskastningen udendørs. Det var egentlig også meningen, har jeg hørt, at vores gæster ville gå de 650 m fra kirke til feststed - men det gør de nok heller ikke hvis det regner.

Men det kan nå at ændre sig.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten synes jeg,.... jeg er lige ved, at maile og ringe rundt til bil - makeup/hår - musik etc og sikre mig, at aftalerne er i orden og husket.

Brudevalsen humper lidt bagefter, men vores kære toastmaster siger, at vi enten skal drikke så meget, at vi er ligeglade eller hælde så meget på vores gæster så de ikke ænser det :bearhug:

Og stadig min toastmaster klokke.... men kører i centret om lidt og handler ind til den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja ok, vi mangler nu også brudevalsen (y) Det bliver ikke et smukt og elegant syn, men tror at det for os bliver super romantisk uanset hvad ;)

Vi øvede i går og da vi syntes, at nu havde vi den, så satte jeg musik på, jeg stod bare og stirrede på Jesper med et kæmpe smørfyrre smil, jeg kunne slet ikke bevæge mig :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug: Kære alle november-brude.

Hermed en hilsen og ønske om den bedst dag i Jeres liv. (y)

Tænk ikke så meget på vejret, jeg tror ikke det bliver så afgørende netop denne dag. :)

Husk at nyde dagen i fulde drag - der kommer ikke en magen til.

Hjertelig tillykke med jeres fortstående bryllupper. :(

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, nu er det godt nok snart!!! Var til globryllup i lørdags, så kunne man da for alvor få sommerfugle i maven over, at det er os næste gang! Lidt mærkeligt at sige til sig selv: Du skal giftes på lørdag!

Ved ikke lige, om jeg har styr på det hele - er ikke helt færdige med bordkortene og vi skal seriøst også have øvet noget mere på brudevalsen - det der drejen rundt er lidt vildt, måske bliver det bare til grundtrinene... Men pyt. Og hvad angår det, jeg måske ikke har husket, så har jeg lidt bestemt mig for, at når nu bare manden er den rigtige, så går resten vel også :bearhug:

Rigtig god dag - knus J.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det imorgen :balloons:

Vildt nok....! Familien kommer om lidt og hjælper færdig med de sidste ting, og i aften skal der hygges med familien. Min kæreste ser jeg ikke før imorgen i kirken :bearhug: , det blir SÅ vildt!

Hvis ikke jeg når det senere, så må I alle have den mest fantastiske dag!

Knus November-bruden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære 11. november brude!

Jeg ønsker jer en fantastisk dag imorgen og håber at vejret bliver lige så smukt som det pt. er i Århus! Fuld sol og knaldblå himmel. :blush: Men mest af alt tillykke med hinanden - uanset vejr og vind er jeg sikker på at alle vil have en romantisk og storslået dag med jeres MAND :blush: , familie og venner.

Lykkelige hilsner :balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære november bruden.....

Nu drager jeg snart ud i den store verden, så jeg kommer nok ikke på førend jeg kan kalde mig selv Fru Pehrsson.

Jeg håber at du får den dejigste dag og at vejret arter sig trods alt.

Jeg glæder mig til at se billeder fra din dag og læse din beretning.

Håber alt går som det skal.

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er simpelthen for vildt som tiden flyver afsted...... nu er det allerede jeres tur. Det er da ellers ikke ret længe siden vi sad og skrev om hvor lææææænge der var til 11. november. :bestwishes:

Kan I have den mest fantastiske dag i morgen, piger!

Jeg ønsker jer og jeres tilkommenden alt det bedste for dagen og for fremtiden. :balloons::blush::bearhug:

Masser af :blush: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer