Mtune

Min vanvittige flotte kjole

163 posts in this topic

Nå tøser...

Så er det sørme blevet min tur til at skulle prøve kjoler.. Min søster kommer i aften (så skal vi guffe and) og i morgen tidlig køre vi så til Ribe over til min veninde der også skal med ned og vurdere de kjoler jeg får på...

Men, jeg har slet ikke sommerfugle i maven, jeg glæder mig mere til at se min veninde og min søster. Og her havde jeg en forventning om at jeg ville glæde mig helt vildt når dagen nærmede sig.. Det er lidt træls må jeg nok indrømme..

Knuz Mia :balloons:

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Søde Marianne... :bearhug:

Jeg håber du har ret at det kommer i morgen... Og jeg tør da ikke tage nogen steder uden kamera, så bliver jeg jo bare slagtet og alt muligt.. *gg*

Edited by Mtune
0

Annonce ♥

Altsåååå..

Hvis jeg nu ligner noget der er løgn i dem alle sammen får i dælme ingen billeder.. Det er jo ikke sikkert de har nogen kjoler der passer til en lille prop som mig..

Men jeg glæder mig da til at se hvad den saks og det kjolestof finder ud af sammen

0

Mia så stopper du! For det første kommer der billeder herind! Og det er et faktum, ellers tager jeg selv til frederecia og henter kameraet og ligger billeder ind selv!

Først og fremmest så bliver du smuk! Dernæst bliver du smuk. Og sidst men ikke mindst bliver du smuk!

Du skal have den samme oplevelse som mig! Jeg følte at billederne af mig i kjolen var dårlige, jeg syntes jeg ligendede en rød og oppustet gris i en alt for hvid kjole! Men så lagde jeg billederne ind alligevel! Og ved du hvad! Ja det ved du for du var selv en af dem, der roste min kjole og mig til skyerne! DEN oplevelse skal du også have!

Du er ikke nogen lille prop! Nej du er ikke så høj, og nej du er ikke en str 34, men det er vi godt nok langt fra alle sammen! DU er smuk som den DU er! Og jeg ville ikke ønske at se dig anderledes! For du er den du er, og du er smuk! :balloons:

0

Hmmmmm...... jeg synes nu at jeg kan huske nogle billeder at en vidunderlig smuk og smilende pige i en pragtfuld rød selskabskjole.

Så mon ikke der skulle findes brudekjoler også til den samme pige, der kunne bære den kjole så flot???? :balloons::bearhug::blush:

Det varer lidt før jeg har noget at vise frem endnu, men nu går jeg simpelthen igang. Kan ikke vente længere :loveboard:

:blush: og så lige et :bestwishes: til fra Marianne

0

Altså søde Katharina.... :blush:

Nu sidder jeg jo her og tuder.. Du er så sød så det kan man slet ikke forklare... Men jeg skal nok ligge billederne ind så i kan se hvad jeg er blevet stoppet i.. Nu håber jeg bare at de har tid nok derover for de ringede forleden dag og vi kunne komme før (og nej det kan vi ikke) DE HAVDE GLEMT AT DE SKULLE PÅ JULEMESSE.. Hvordan kan det blive mit problem? Men der skulle nok være en der kunne hjælpe mig i EN kjole sagde hun.. jeg håber da godt nok jeg får lov at prøve mere end en kjole...

Katharina... Jeg tror nok jeg elsker dig lige så højt som en søster :balloons:

Knuz Mia :bearhug:

0

Annonce ♥

Hov ja min fine kjole....

Kan jeg ikke bare blive gift i den? Den kan jeg godt li... Nå, det er ikke sikkert at folk vil stille sig tilfreds med en brud i en rød selskabskjole... Men du har nok ret.. Mon ikke der skal være en enkelt kjole jeg kan bruge, et sted derude.. *ss*

Mange :balloons: Mia

0

Altså søde Katharina.... :blush:

Nu sidder jeg jo her og tuder.. Du er så sød så det kan man slet ikke forklare... Men jeg skal nok ligge billederne ind så i kan se hvad jeg er blevet stoppet i.. Nu håber jeg bare at de har tid nok derover for de ringede forleden dag og vi kunne komme før (og nej det kan vi ikke) DE HAVDE GLEMT AT DE SKULLE PÅ JULEMESSE.. Hvordan kan det blive mit problem? Men der skulle nok være en der kunne hjælpe mig i EN kjole sagde hun.. jeg håber da godt nok jeg får lov at prøve mere end en kjole...

Katharina... Jeg tror nok jeg elsker dig lige så højt som en søster :balloons:

Knuz Mia :bearhug:

Mia du er skøn som du er! Lad aldrig nogen andre fortælle dig andet! Jeg glæder mig meget til at se billeder fra i morgen!

:blush:

0

Hov ja min fine kjole....

Kan jeg ikke bare blive gift i den? Den kan jeg godt li... Nå, det er ikke sikkert at folk vil stille sig tilfreds med en brud i en rød selskabskjole... Men du har nok ret.. Mon ikke der skal være en enkelt kjole jeg kan bruge, et sted derude.. *ss*

Mange :bearhug: Mia

Næh nej, du...... :bestwishes::blush:

Du skal da så sandelig giftes i den smukkeste brudekjole der findes.

Vent du bare og se, Søde.... der er masser af smukke kjoler der bare hænger og venter på at du skal hoppe i dem. :balloons:

Og uanset hvor smukke og glimtende de er, vil du overstråle hver og en af dem med din fantastiske udstråling og dit dejlige smil! :loveboard:

En spandfuld :blush: mere fra Marianne

0

Annonce ♥

De er simpelthen så søde nede i Ribe, ved du hvem du skal snakke med?

Jeg er en 100+ og de fandt en rigtig smuk kjole til mig. Jeg følte mig så smuk da jeg prøvede den, så de skal nok hjælpe dig med at finde en kjole.

Udenfor døren er der et skilt om at du ikke må tage billeder. Men de sagde ikke noget til at vi gjorde det. Bare så du ikke bliver forskrækket over skiltet :balloons:

:bearhug:

0

Hej Marianne...

Godt du fortalte mig det med skiltet, ellers havde jeg da skidt grønne bananer i morgen.. Tør da snart ikke komme hjem uden billeder... Med de trusler.. LOL..

Men glæder mig til at se om jeg får fundet kjolen i morgen eller om jeg må afsted en anden dag igen..

0

Annonce ♥

Ja så fik jeg min kjole...

Det var en dejlig oplevelse i Ribe og jeg fandt KJOLEN... Og har købt den, ikke så meget der.. Måtte eje den... Vil i se den?.. Nej det vil i nok ikke

Knuz Mia :denmarkflag:

Edited by Mtune
0

ÅÅÅÅRRRHHHHH, Mia for pokker da! :denmarkflag::balloons:

Hvor er du smuk, den kjole er fantastisk og du ligner da på ingen måde en klumpedumpe... hvor ku' du få den tanke :bask:

Du bærer jo din kjole endnu flottere end den røde selskabskjole og der er ingen tvivl om at du får tårerne frem i øjenkrogene hos alle når du træder ind i kirken d. 15. september. :boohoo::balloon:

Kæmpe :biggrin: fra Marianne

0

Annonce ♥

Rolig nu snuske....

Nu ikke så utålmodig.. *gg* Der er jo et fiint billede på vej

post-19003-1163276674.jpg

Se jeg fandt en hvor jeg ikke lignede en klumpe dumpe

Knuz Mia :balloon:

Hvor er den bare flot. Det er lige dig. Du ligner jo en million. Jeg kan godt forstå at det blev den. :biggrin:

:denmarkflag: TOP NICE :balloons:

0