Mtune

Min vanvittige flotte kjole

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

KÆFT hvor er det bare en RIGTIG flot kjole.....den er bare SUPER SUPER SUPER flot.!!!!

Nemlig ikke så pussenusse, men super stilren og bare RIGTIG FLOT....Er helt vildt med detaljerne på nederdelen.......!!

Det køb tror jeg BESTEMT ikke du kommer til at fortryde !!! :denmarkflag:

NATASHA

Redigeret af Esben
0

Del dette indlæg

Nu gik jeg her og ventede spændt på at se den kjole og dig i den, når nu du var så skeptisk og VUPTI....så kommer der et billede af en super skøn glad pige med den smukkeste kjole jeg længe har set.

Hvor er den flot til dig....den klæder dig helt vildt godt og som andre har skrevet...det er stadig dig der kommer med kjolen og ikke omvendt. Den passer så fint til dig....og er supersmuk. Mange flotte detaljer uden at være FOR MEGET....

mvh Nanna :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Wauw hvor er den flot :denmarkflag:

Synes du ikke at de var rigtig søde?

Hej Marianne..

Joh de var skam søde nok, men jeg måtte nu altså først tage billeder af min kjole da jeg havde besluttet mig for den, det var jeg nu lidt skuffet over må jeg nok erkende.. Jeg er dog slet ikke i tvivl om at jeg har valgt rigtig, men alligevel...

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia :denmarkflag:

Som jeg allerede har skrevet i din tråd, så er din kjole bare helt fantastisk smuk. Jeg er helt vild med det flotte broderiarbejde på corsagen og nederdelen passer bare perfekt dertil.

Jeg vil også prøve flere kjoler...... :balloon:

Hej søde Lone.. :biggrin:

Tak for de pæne ord om min kjole.. Hm kan du ikke bare fake et myt bryllup og så prøve en masse kjoler igen, bare for sjov skyld?

0

Del dette indlæg

Ja!! Hvor er den smuk til dig!! Den giver virkeligt flotte former, der vil noget:o)!! :denmarkflag:

Hvor er det fantastisk, at den er i hus! Nu kan du sove rigtigt roligt:o)!

Hejsa...

Ja det er vildt med de kjoler og så det at give former... Så nu kan du jo se at man sagtens kan finde flotte kjoler selvom man ikke er så høj og som jeg heller ikke er en sylfide, så afsted med dig.. Og tak for de pæne ord..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆFT hvor er det bare en RIGTIG flot kjole.....den er bare SUPER SUPER SUPER flot.!!!!

Nemlig ikke så pussenusse, men super stilren og bare RIGTIG FLOT....Er helt vildt med detaljerne på nederdelen.......!!

Det køb tror jeg BESTEMT ikke du kommer til at fortryde !!! :denmarkflag:

NATASHA

Hej Natascha.. :balloon:

Tak for ordene... De varmer.. Nu er jeg heller ikke så vild med det pussenussede, så det er godt du ikke synes den er det.. jeg synes den er sej og tøset uden at være for meget.. Nederdelen giver jeg dig ret, der er nogle flotte detaljer.... Og NEJ jeg fortryder ikke

0

Del dette indlæg

Nu gik jeg her og ventede spændt på at se den kjole og dig i den, når nu du var så skeptisk og VUPTI....så kommer der et billede af en super skøn glad pige med den smukkeste kjole jeg længe har set.

Hvor er den flot til dig....den klæder dig helt vildt godt og som andre har skrevet...det er stadig dig der kommer med kjolen og ikke omvendt. Den passer så fint til dig....og er supersmuk. Mange flotte detaljer uden at være FOR MEGET....

mvh Nanna :denmarkflag:

Hej Nanna.. :balloon:

Tak for de søde ord... Det er sjovt du nævner det med at det er mig der kommer med kjolen.. Da jeg så den tænkte jeg bare, "åh nej dog et langt slæb" Men da den kom på var det jo bare helt perfekt... Hverken for langt eller for kort..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige i din tråd, at man skulle kigge andet steds for at se dig i KJOLEN!!

Wow- hvor er du smuk...

Den er helt vil smuk til dig, som der er en der skriver... Det er DIG der bære KJOLEN og ikke omvendt!!!

0

Del dette indlæg

Så lige i din tråd, at man skulle kigge andet steds for at se dig i KJOLEN!!

Wow- hvor er du smuk...

Den er helt vil smuk til dig, som der er en der skriver... Det er DIG der bære KJOLEN og ikke omvendt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger..

Tak for alle jeres søde ord om min kjole.. Det er vildt dejligt at kigge i tråden og se billederne af min flotte kjole... Jeg bliver mere og mere glad for den for hver gang jeg kigger på billederne af den...

0

Del dette indlæg

:griner:-

Hej!! Puha - jag har ledt længe efter billede af dig i din kjole....var lige inde og se samtlige sider af brudekjoler, indtil det gik op for mig at jeg da bare skulle lede efter en tråd, som var startet af dig :bask:

Jeg stemmer lige i med alle de andre, den er simpelthen fantastisk til dig :blink:-HAHA- (Måske du skal have en til at stå klar til at gribe David, for han bliver da helt blød i knæene når han ser dig!)

Som du dog stråler, du er virkelig smuk. Mange gange tillykke med drømmen :bearhug:

-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

Pyhh...

Jeg har fundet et modelbillede af min kjole.. Jeg er dælme glad for at jeg ikke havde set det inden jeg købte det... Jeg ser jo totalt anderledes ud.. Men jeg er ligeglad nu for jeg elsker min kjole.. Men kunne godt forestille mig at det måske havde farvet indtrykket hvis jeg vidste hvordan det sad på en str alt for lille..

post-19003-1171210484.jpg

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er to forskellige kjoler... Men jeg vil til enhver tid foretrække den model, der sidder på dig :thumbsupsmileyanim:

Du er så smuk, Mia!

Glæder mig til at se jeres fine bryllupsbilleder.

Psssst! Hvad med sådan noget som salg?

Kærligst Malene :balloon:

0

Del dette indlæg

Tusind tak Malene.. :thumbsupsmileyanim:

Det er så rart når nogen synes ens kjole er smuk.. Og jeg sidder med meget røde øre efter også at ha læst din PM.. Jeg ved jo næsten ikke hvad jeg skal sige.. Udover TAK

Knuz Mia :balloon:

0

Del dette indlæg

Hep!

Sidder lige og "glugger" lidt på andres valg og kjole og sådan noget så ramlede lige ind i din tråd. Og vil da bare lige give de andre tøser ret i at WAUV! Rigtig godt valg af kjole der!

Det der model billede - hmmm. Jeg kan ikke li de der anokreksia-dåser som hende på billedet - de mangler altså noget. (Og så synes jeg faktisk kjolen sidder bedre på dig).

Godt valg!

Hilsen Gitte

(en af de nye)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer