Mtune

Min vanvittige flotte kjole

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det bare en smuk kjole - og den klæder dig helt fantastisk!!!

Er helt vild med det lidt lette tyldagtige noget, der er på underdelen. Nogle gange kan en helt 'solid' kjole godt være lidt tung på piger som os, der er lidt 'erotisk buttede'... Men du ligner jo 1½ million!!!

Tillykke med købet - det er jeg sikker på, at du ikke fortryder :denmarkflag:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gu gider jeg da ej at sidde her og gentage hvad jeg lige har skrevet til dig på msn om hvor helt vildt fantastisk smuk du er i den kjole og hvor godt den klæder dig og om hvor meget den bare gør alt det rigtige for dig... og gider da heller ikke at skrive noget om hvor utrolig rørt jeg blev da jeg så dig i kjole... Nææææææææh nej det gider jeg ikke... det må du sq nøjes med at læse dig til på MSN....

0

Del dette indlæg

Tusind tak :balloon:

For alle jeres søde beskeder og kommentarer... Jeg får jo helt røde øre.. *ss* Men jeg er glad for at i synes min kjole er flot... Nu skal jeg så bare lige vente på at de får kjolen hjem i den rigtige strørrelse for den jeg havde på var pænt meget for stor... :balloons:

Knuz Mia :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Mia.

Så kom der endelig, langt om længe, billeder af dig i din fantastisk smukke kjole. Kan godt forstå du fald for den. Den er utrolig smuk og passer helt perfekt til dig. Begynder helt at overveje, at tage turen til Jylland, når jeres store dag kommer, så jeg kan se dig i levende live med kjolen på. Du slår da benene fuldstændig væk under David - og resten af familien.

0

Del dette indlæg

Søde Dorthe...

Åh hvor jeg da håber du vil kigge til Fredericia til september, det kunne bare være så hyggeligt.. Og tak for de søde ord om mig og kjolen.... Jeg er bare så glad for den.. ja nu forstår jeg når i andre har skrevet at i var forelskede i jeres kjoler... Jeg er VILD med den og må kigge på billeder ganske ofte...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anna...

Mange tak, det er Ladybird og en hel ny kjole, den var lige kommet ind af døren 2 dage før og jeg var den første der havde den på... Og jeg var solgt med det samme..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia :denmarkflag:

Som jeg allerede har skrevet i din tråd, så er din kjole bare helt fantastisk smuk. Jeg er helt vild med det flotte broderiarbejde på corsagen og nederdelen passer bare perfekt dertil.

Jeg vil også prøve flere kjoler...... :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer