Mtune

Min vanvittige flotte kjole

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså Mia, du gør mig helt i tvivl :boohoo::boohoo: Hvis ikke jeg havde købt kjole, så sku jeg da bestemt ud og prøve den der!!!!! :cheerleader3:

Den er altså super skøn...både på dig, men også ¨på "anoreksi dåsen" (var der en der kaldte hende :boohoo: )...men den sidder dog dybt forskelligt på jer...helt så utrolig forskelligt...og du ser super skøn ud i den kære ven.... :boohoo::boohoo:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har da slet ikke kommenteret din kjole.... :loveboard:

Men du skal da ikke snydes for nogle rosende ord!

Jeg kan godt forstå, du er glad for kjolen! Den er rigtig flot og hvilken overdel - den er jeg helt pjattet med :cheerleader3:

Jeg ønsker dig en god dag i morgen, hvor du skal gense din kjole! :loveboard:

:loveboard: Anita

0

Del dette indlæg

Man skal ikke se på modelbilleder, de er ikke til at regne med. Jeg var også overbevist om at jeg skulle have en kjole med kæmpe skørte, men da jeg prøvede nogle kjoler fandt jeg ud af at de skulle være en havfruemodel. De der store skørter sad bare slet ikke godt på mig, der kan vi snakke om klumpedumpe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KOM SÅ MED DE BILLEDER DIN LILLE NARRE***** (her mener jeg selvfølgelig kjole)

Nu har jeg siddet her i MANGE timer og ventet og om to minutter skal jeg ud af døren *Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

0

Del dette indlæg

Jeg elsker min kjole

Den er ganske enkelt perfekt og det var skønt at få en kjole på der passede.. Det er ikke meget der skal rettes på den.. Den er lidt for lang og så er overdelen for stor ved brystet.. Ellers passede den perfekt

post-19003-1178801777.jpg

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her ses ryggen lidt bedre

post-19003-1178802206.jpg Jeg synes nu at min ryg er meget pæn i den kjole.. Ingen englevinger eller hvad de nu hedder.. *gg*

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sidder jeg på en stol..

post-19003-1178802610.jpg Det var faktisk slet ikke så let at manøvere rundt med sådan en stor kjole.. Hvad gør man lige ved slæbet så det ikke er i vejen for dem ved siden af? Nå, det får jeg vel lidt mere af vide om næste gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tabte lige kæben. Hold da helt op hvor er du bare smuk i den kjole. Det er bare KJOLEN til dig. :cheerleader3::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

Tak snuske :bearhug:

Jeg har nu heller ikke tænkt mig jeg skal have andre kjoler.. En må være nok.. *gg*

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Man skal ikke se på modelbilleder, de er ikke til at regne med. Jeg var også overbevist om at jeg skulle have en kjole med kæmpe skørte, men da jeg prøvede nogle kjoler fandt jeg ud af at de skulle være en havfruemodel. De der store skørter sad bare slet ikke godt på mig, der kan vi snakke om klumpedumpe.

Det er svært ikke at kigge på modelbillederne

Men altså, jeg tror mange herinde har oplevet at dem kjole de valgte var noget helt andet end det de troede de ville vælge.. Personligt er min kjole alt det jeg ikke ville have.. Men jeg vil ikke have nogen som helst anden kjole

0

Del dette indlæg

det er virkelig en smuk smuk kjole du har fundet....og den klæder dig bare så godt....og glad ser du ud..

tillykke herfra

Mange tak..

Jeg synes også den er helt fantastisk.. Især nu hvor jeg har haft min egen kjole på, det var noget helt andet end sidste gang.. Den sad til idag i forhold til sidste gang hvor kjolen var for stor.. Hvad var det jeg fik af vide i november.. Nåh jo.. Du ligner en brud der har fundet sin kjole med det store smil du har på hele tiden.

0

Del dette indlæg

Jeg har da slet ikke kommenteret din kjole.... :loveboard:

Men du skal da ikke snydes for nogle rosende ord!

Jeg kan godt forstå, du er glad for kjolen! Den er rigtig flot og hvilken overdel - den er jeg helt pjattet med :cheerleader3:

Jeg ønsker dig en god dag i morgen, hvor du skal gense din kjole! :bearhug:

:loveboard: Anita

Hej søde Anita :loveboard:

Overdelen er altså også noget helt for sig selv.. Jamen altså, jeg tror seriøst at man kan tage 30 nærbilleder uden at få det hele med af detaljer osv

Men tak for de pæne ord.. *ss*

Knuz Mia :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer