Mtune

Min vanvittige flotte kjole

163 indlæg i dette emne

Altså, jeg sidder her med en tanke om det virkelig var den rigtige kjole jeg havde på til vores bryllup!!!! :fløjt: -HAHA- :fløjt:

Jeg elsker min egen kjole, og var så glad for at have den på på selve dagen..den sad helt vild genialt og er stadig utrolig smuk...MEN, jeg elsker tyl/chiffon og det havde min dog ikke noget af overhovedet..ville nemlig have den corsage...men jeg kan godt komme til at savne tyl drømmen ind i mellem (selvom jeg dog elsker min kjole*)...og din har bare det der lige giver kjolen prikken over iét..jeg synes den er sindsyg smuk...hele kjolen....der er så mange detaljer, det er hele kjolen jeg er vild med og ikke bare eks. corsagen...gud hvor er den smuk søde mia... :fløjt: :)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg sidder her med en tanke om det virkelig var den rigtige kjole jeg havde på til vores bryllup!!!! :blink::) :fløjt:

Jeg elsker min egen kjole, og var så glad for at have den på på selve dagen..den sad helt vild genialt og er stadig utrolig smuk...MEN, jeg elsker tyl/chiffon og det havde min dog ikke noget af overhovedet..ville nemlig have den corsage...men jeg kan godt komme til at savne tyl drømmen ind i mellem (selvom jeg dog elsker min kjole*)...og din har bare det der lige giver kjolen prikken over iét..jeg synes den er sindsyg smuk...hele kjolen....der er så mange detaljer, det er hele kjolen jeg er vild med og ikke bare eks. corsagen...gud hvor er den smuk søde mia... :pokey: :fløjt:

Knus herfra, Nanna

Hvad er det nu den hedder den kjole, mia?

Knus Nanna

Ihh altså Nanna -HAHA-

Nu sidder jeg jo sådan helt :fløjt: og ()() sikke da en masse ros på en gang... Men du var altså også helt fantastisk smuk på jeres bryllupsdag.. men det har jeg vist sagt en gang eller mange.. Kjolen er en Ladybird og nummeret kan jeg jo virkelig ikke huske.. *gg*

Det perfekte ved min kjole er at den er alt det jeg ikke ville have, og alligevel kunne det ikke være nogen anden..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mia

Hvor er den smuk til dig - så let og fin i stoffet - David bliver da helt rundtosset når han ser dig i den :oops::td:

Beatles

Sødeste Linda :)

Mange tak for de søde ord

Men skal vi ikke satse på at han ikke bliver alt for rundtosset, vi kan jo ikke have at han falder og slår sig jo *gg* :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer