Pernille1975

Pernille og Jespers bryllup d. 11.11.2006

59 indlæg i dette emne

Kære Pernille,

Et KÆMPE tillykke med den store dag. Hvor var I bare flotte, og som nævnt i et andet indlæg, kan man ikke se, at gommen er usamarbejdsvillig. :balloons:

jeg glæder mig til at se maaaaange flere billeder fra brylluppet - sidder og får et helt sug i maven hver gang jeg kigger på dem du allerede har lagt ud. :balloons:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære sødeste Pernille.

Mnage gange tillykke med brylluppet og velkommen i klubben for lykkeligt gifte kvinder på små lyserøde skyer. :balloons:

Lyder som om I havde en fantastisk dag, og glæder mig til at følge resten af din beretning.

Endnu engang tillykke :balloons:

Millioner af :balloons: Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen :balloons:

Nåhhh men efter kirken skulle vi jo have taget nogle billeder, vi tog en del inde i kirken og blev så enige om, at tage nogle i limoen og resten ved feststedet, vi blev smidt ind i nogle biler hver især og bad fotografen om, at køre efter gæsterne til feststedet for limoen holdt med snudeskaftet den forkerte vej, så vi skulle køre en omvej for, at komme til feststedet.

Vi kommer ind i limousinen og bliver mødt med samme besked som under den første tur. Jeg kender ikke vejen i bliver lige nød til at hjælpe mig lidt. Vi havde betalt for en tur der gik af romantisk rute, hmmm kender ingen romantiske ruter, så vi tog den hvor jeg sad bagved og prægede: højre, venstre, højre, stop.......

Temmelig spændende kørsel, den var så spændende at vi dagen efter ringede til limousine firmaet og klagede.

Vores klagepunkter var som følger:

* Hun kendte hverken ruten eller planen.

* Hun kom forsent til bruden

* Brudens far måtte sidde på for sædet og guide

* Gommen måtte sidde og guide

* Hun kørte 2 gange overfor rødt, 1 gang ind hvor indkørsel forbudt, overhalte over dobbelt optrukne linier

* Hun kørte med åbenstående bagsmæk, vi måtte råbe stop og forklare hende hvad der var galt.

* Kørte op over fortovskant og parkerede langt fra festen på en plads, der bestemt ikke er beregnet til biler.

* Hun serverede først champagne da turen var slut og vi faktisk havde forladt bilen

* vi måtte selv åbne dørene

* Vi havde betalt for oppyntet bil, da hun havde hentet gommen med familie, holdt hun undervejs ind til siden for, at sætte flag på bilen.

Ja vi kunne blive ved, limousine firmaet var meget kede af det og har slået ½ delen af prisen af samt givet os lovning på en times kørsel i limousine af valgfri rute på en valgfri dag uden beregning.

Set i bakspejlet, så er der noget der skal gå galt og jeg er lykkelig for, at det var bilen, for det er så lille en detalje som man bare kan grine af bagefter, okay vi havde betalt 3700 kr for bilen i meget kort tid. Men hellere det end musikken ikke dukkede op, fotografen var elendig og feststedet havde glemt os, så vi morer os blot over det nu.

Nåhhh men i vil vel se billeder ?????????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forlod bilen, ja som sagt langt fra feststedet, af mystiske årsager havde hun parkeret foran Brøndby hallen og ikke restauranten og så forladt bilen, vi sad lidt og vurderede situationen og blev enige om, at vi ikke gad sidde der og glane, vi ville da ind til vores gæster og fotograf, så vi åbnede bildøren og traskede afsted.

Gæsterne var blevet sat ind i et tilstødende lokale og havde fået serveret kaffe og sodavand, imens tog Helle sig kærligt af os, de billeder kan i af gode grunde ikke se.

Tilgengæld kan i se vores opdækning i "dronningesalen", festestedet havde gjort et kæmpe arbejde og det var bare lige i øjet, der var ikke en finger at sætte på noget i løbet af aftenen og jeg ved flere af gæsterne har planer om, at holde deres næste fest der. Dybt professionelt hele vejen igennem.

Nåhhh men se vores fine bord:

post-14286-1163532089.jpg

Og se lige nede i venstre hjørne........ Der står min far og øver sig på sin tale, hvor er det sødt. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da fotografen var færdig med os kastede hun sig over gæsterne, forhåbentlig ikke så bogstaveligt, men vi havde aftalt at hun skulle tage parbilleder af alle gæsterne, så det gjorde hun, imens gik vi ind og snakkede med gæsterne, lurede på gaverne og hilste på musikeren.

Det blev tid til, at sætte os til bords og min dejlige mand stiller sig op ved siden af mig med sin velkomsttale i hånden, giver mig en albue i siden og siger: hvad skal jeg sige :balloons:

Øhhhh du står med din tale mus, ja men det var åbenbart ikke godt nok, ihvertfald kastede han sig ud i noget ala frit fra leveren og glemte både at præsentere toastmasteren og meget andet :balloons: Men vi klarede det og folk opdagede da senere hvem han var.

post-14286-1163532454.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vik fik sat os ned og forretten blev serveret, jeg var propmæt på trods af, at jeg ingenting havde fået at spise i løbet af dagen, jeg havde mere travlt med, at sidde og glo på min gæsterne.

Pludselig opdager jeg, at jeg ikke er den eneste der ikke spiser noget, det er der faktisk ingen der gør, Jesper spørger mig om man skal sige værsgo, det ved jeg da ikke en rygende fis om, og kigger spørgende over på vores skønne nabo Susanne, der med tegnesprog får forklaret mig, at vi bare skal begynde at spise. Det gjorde vi og så fulgte resten af selskabet trop.........

Ja ja erkender at Emma Gad ikke har været en del af familien.

Da vi havde spist den meget lækre forret, som jeg næsten er sikker på, at jeg ikke har et billed af så var det i gang med den første tale.

Det var min far, da han blev præsenteret af Jakob på jagthorn, sagde min far bare: "ejj er det allerede mig nu, jeg har jo slet ikke fået nok at drikke" :balloons: Stakkels mand, han var møgnervøs og rystede vanvittigt, men han klarede det bare så flot og jeg sad bare og kiggede stolt på min farmand.

post-14286-1163533054.jpg

Redigeret af Pernille1975
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det Jespers tur, han har fået så mange roser efter følgende, jeg har fået talen overrakt efterfølgende, men der er ikke meget af det jeg kan genkende, tilgengæld legede han halvvejs stand up komiker til folks store jubel. Der var mange der blev meget overrasket over hans evner, mig selv inclusiv...... Jeg var så stolt.....

post-14286-1163533391.jpg

Hans tale:

"Kære Pernille

Nu har vi jo snart været sammen i 8 år og jeg kan stadig huske første gang vi så hinanden på hovedbanegården, du havde din brune pelsjakke på, og jeg tænke hun ser sq da godt ud...Det var en ret god weekend, for weekenden efter tog jeg over til dig igen, du var ved at flytte ud til lejligheden i emdrup og havde ikke lige helt fortalt dine forældre hvordan det helt hang sammen....det var en speciel oplevelse, noget af det første din far sagde var "Nå alice, nu har jeg sat mederne på sengen, så nu kan vi godt køre hjem"......

Det må have været en god weekend, for vi endte jo som bekendt med at pendle frem og tilbage mellem Kbh og Sønderborg i små 2 år før vi flyttede sammen i din lejlighed i Emdrup, jeg var glad for at bo der, du var knap så glad og mere ødsel end mig, så der gik ikke så mange år før du begyndte at snakke om hus...Der havde vi et par knaster vi skulle høvle til, jeg ville gerne vente lidt, du ville ikke, jeg er jyde du er københavner, jeg er vandt til hus priser i jylland så der gik noget tid før vi blev enige om hvilket prisleje vi skulle kigge i

Vi var ude og se på et par stykker, og par stykker mere endnu før vi endte ved at lille hvidt hus i Brøndby, det kunne vi begge to se muligheder i og var ret enige om at det skulle det være...og så dygtige vi nu engang var på det tidspunkt mente vi, den er fandme fin, det trænger bare til noget maling og så er den i vinkel

Meeeeen som i næsten alle sammen ved, så gik det ikke sådan...Vi har brugt mange skruer og mange bøtter med sandspartel og efterhånden hjælper det på huset

I det store hel er vi ret enige om hvordan huset skal se ud, ligesom vi er enige om de store ting i livet, det er som regl ikke dem vi bruger mest tid på at diskutere

Vi har stået i mange svære situationer de sidste par år, det har ikke altid været en dans på roser, det er de fleste herinde nok klar over, Men vores evne til at være der for hinanden, hjælpe hinanden over de svære stunder bekræfter mig bare endnu mere i at det er det rigtige valg vi har taget i dag....Pernille...Jeg er rigtigt glad for dig, Jeg nyder dit selskab....For at sige det kort, så er jeg glad for at være en del af dit liv, og jeg elsker dig og glæder mig til at være en del af resten af dit liv

Jeg vil gerne sige tak til Pernilles familie for den støtte og hjælp i har givet os, og i særdeleshed for den varme modtagelse i har givet mig

Så vil jeg også gerne sige tak til mine forældre og min søster for deres støtte til os...Vi skal ikke ringe mange gange og spørge om råd når et af projekterne er igang før værktøjet bliver pakket og i er på vej herover...Det sætter vi stor pris på og håber at kunne få lov at gøre gengæld engang i mellem... For om ikke andet er det altid sjovest at øve sig på andres huse end på vores eget...

Til sidst vil jeg gerne sige tak til venner og bekendte for en god polterarbend og fordi i har lyst til at fejre dagen med os..."

Redigeret af Pernille1975
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Jespers tale..... som jeg klarede helt uden, at fælde så meget som en tåre...... det gjorde jeg faktisk ikke hele aftenen :balloons: Ja så var det tid til hovedretten.....

Og må jeg lige have lov til at sige MUMS .... puhha det var godt. Vi fik Helstegt oksefilet

med årstidens grøntsager og råstegte krydderkartofler serveret med rødvinssauce. Jeg bliver helt sulten bare ved tanken.

Der blev skålet en masse, sunget en masse og skålet lidt videre........

Vi skulle både op på stolene og kysse

post-14286-1163534107.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og når vi begge 2 var væk....... ja så ser det umiddelbart ud som om det var min far der måtte stå for tur :balloons:

post-14286-1163534771.jpg

Og nu vil jeg stoppe for i dag og gå ind og se de fantastiske fem.

I morgen venter en arbejdsdag og så fortsætter livet som om intet var hændt :balloons::balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg var der i kirken vil jeg endnu en gang ønske jer et hjerteligt tillykke med jeres store dag - hvor var I bare smukke og lykkelige i kirken... Det var meget sødt at dit sidste ja kom lidt for tidligt - virkelig sødt og smukt :)

:):) herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer