Esben

Ta en kiks

13 indlæg i dette emne

Nøj hvor er jeg bare nærtagende, følsom og tudefjæs i øjeblikket.....

Jeg kunne sove 24/7, er træt konstant, græder når jeg er vågen....

Den anden dag skulle jeg åbne en skide mælkekarton med skruelåg, og jeg kunne ikke...hvad gør man så....JA man TUDER :balloons:

Jeg tuder lige nu, fordi jeg bare syntes jeg er ked af det, men jeg ved ikke hvorfor... for jeg har ingen grundt til at være ked af det.

Der er ingen problemer, altså med kærligheden osv.... - men jeg er bare super følsom...

Glowin skrev til mig PB for nogle dage siden, UNDSKYLD, hvis du følte at jeg rev hovedet af dig...men selv det kunne få mig til at tude......

HVad filan sker der ?

Har nogle af jer oplevet noget lign ? :balloons:

Natasha

Redigeret af Esben
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt seriøst: Er du gravid?

Det med at være totalt udmattet og have humørsvingninger passer ret godt med starten af en graviditet.

Det var også præcis det jeg tænkte! Tag en test, Natascha, og gør os alle til stolte Gudmødre! :balloons:

0

Del dette indlæg

Graviditet var også min første tanke...

Ellers kan du måske skyde skylden på det kedelige vejr, vi har for tiden... Få noget luft, se noget sollys - det er mine bedste råd, hvis ikke det er en lille Natascha, der er på vej :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg bare nærtagende, følsom og tudefjæs i øjeblikket.....

Jeg kunne sove 24/7, er træt konstant, græder når jeg er vågen....

Den anden dag skulle jeg åbne en skide mælkekarton med skruelåg, og jeg kunne ikke...hvad gør man så....JA man TUDER :)

Jeg tuder lige nu, fordi jeg bare syntes jeg er ked af det, men jeg ved ikke hvorfor... for jeg har ingen grundt til at være ked af det.

Der er ingen problemer, altså med kærligheden osv.... - men jeg er bare super følsom...

Glowin skrev til mig PB for nogle dage siden, UNDSKYLD, hvis du følte at jeg rev hovedet af dig...men selv det kunne få mig til at tude......

HVad filan sker der ?

Har nogle af jer oplevet noget lign ? :)

Natasha

Hej Natasha.

I nogle perioder er vi mere følsomme end i andre....man kan jo ikke altid være helt på toppen. Men omvendt lyder det til, at det fylder meget hos dig. Jeg vil helt klart anbefale dig at gå til lægen og få en snak. Måske er den udløsende årsag noget, som du ikke lige har tænkt på.

Bettemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har det stort set på samme måde lige for tiden, og jeg er absolut heller ikke gravid. Tror det, for mit vedkommende, er en blanding af årstiden, pres på studiet og bryllupsplanlægningen - ellers er jeg blank.

Men sender dig en masse :) og :) og føler med dig. Det er virkelig ikke morsomt at have det på den her måde....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer