Mia S.

Brudesko

17 indlæg i dette emne

:) Hej

Jeg har nu besluttet mig for, at begynde at kigge lidt efter brudesko, men jeg mangler simpelthen steder hvor der findes sådanne :cheerleader3:

Jeg ved selvfølgelig godt, at de har dem i brudekjoleforretningerne, men der kan de jo være en anelse pebrede i prisen, og min kjole HAR allerede overskredet budgettet :)

Så hvis der sidder nogen med gode idéer, så sig frem sig frem. Alle typer af sko har interesse :)

:) Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

du kan evt også prøve bianco sko, der fandt jeg mine... nu ved jeg ikke lige hvor du bor henne, men på sjælland i rødover centeret eller i city 2, tåstrup ligger der i butik ... de er super søde og meget hjælpsome. Ellers ligger der inde i København en rigtigt lækker sko butik, hvor de har ALLE mulig brude sko. Kan ikke lig huske hvad den hedder men det kan jeg men det kan jeg undersøge... :)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er dit budget på og hvad str. bruger du i sko?

Jeg har nogle smukke sko til salg i str. 38 (en stor 38, for jeg er str. 39 og kan være i dem) Nåeh men de er til salg for 200 kr og de har ikke været brugt.

De har været prøvet på og gået med et par minutter indendørs, men de fejler ikke noget.

Sig til hvis du er interesseret.

:)

post-19776-1163923086.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er dit budget på og hvad str. bruger du i sko?

Jeg har nogle smukke sko til salg i str. 38 (en stor 38, for jeg er str. 39 og kan være i dem) Nåeh men de er til salg for 200 kr og de har ikke været brugt.

De har været prøvet på og gået med et par minutter indendørs, men de fejler ikke noget.

Sig til hvis du er interesseret.

:)

Hej Tarri

Jeg er da helt klart interesseret. De ser rigtigt fine ud. Jeg er normalt en 38-39, så det kunne da ikke være mere perfekt :)

Farven er lidt svær at vurdere, min kjole er Ivory, så de skal helst ikke være alt for hvide i det :)

:) Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kiggede lidt sko forleden, da jeg var inde i byen. Lidt løgn - faktisk kigger jeg på sko hver eneste gang jeg går forbi en skobutik, ser et skokatalog eller et dameblad :)

Nå men for tiden kommer nytårsskoene på hylderne - og der er tit nogle imellem i bl.. sølv og guld. Det så jeg i hvert fald både hos Skoringen, Bianco og andre. Faktisk havde de også flotte hvide sko disse steder! Og så kommer der vel et udsalg til januar :)

Selv regner jeg med at købe rigtige dansesko i høb om at kunne gå i den hele dagen... Har kik på nogen fra Stræk og Bøj, men der er nok også andre muligheder, som skal tjekkes. Da jeg har store fødder - en bred str. 41 - vil jeg helst undgå de spidse sko, som tilsyneladende nærmest er det eneste, de har i brudebutikkerne...

Heldigvis har jeg stadig god tid :cheerleader3: Kan jo nå at købe mange forskellige par inden juli... Vil jo også gerne have nogen, som jeg kan bruge igen senere - evt. til et par jeans eller noget. Lige nu vil jeg gerne have guld :)

Og et lille tip!!!

Hvis du ser et par sko, du kan lide i Bianco, så køb dem. Lad være med at 'tænke over det.' De får nemlig ofte kun et parti hjem af hver sko, og der er måske en str. 41, to str. 40 og derudaf, så hvis du tænker over det, kan din størrelse være væk næste gang, du kommer forbi... Så er det bedre at købe dem, så kan du altid aflevere dem tilbage eller bytte, hvis du ombestemmer dig. Det blev jeg rent faktisk anbefalet i Bianco på Fiolstræde (tror nok det var der) forleden...

Håber det var til lidt hjælp :)

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hurraaaaaaaaa, stræk og bøj. Det var jo der jeg købte mine balletsko dengang jeg slog mine folder som sylfide på dansestudiet :biggrin:

He he he...

Kender godt det der med at kigge sko, så snart man kan komme til det... :)

Tak for tippene, dem kan jeg helt sikkert bruge - dejligt :)

:lol: Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos Cinderella forhandler vi mrk " Ivory" og " Touch ups"

På linket kan man se alle skoene + hæk højden.

Disse sko kan også farves bagefter

http://www.ivory-shoe.dk/

De koster alle 299kr

Skoene ( se billedet ) er fra Touch ups og koster 595kr. Jeg havde dem på til vores bryllup og de er super gode at have på pga de har en god hæl , remmen over foden og en hæl på kun 5 cm. Jeg har efter brylluppet fået farvet mine sorte, så kanj jeg bruge dem igen.

Indfarvningen koster 100kr i butikken :)

:lol: Heidi

post-7757-1163970720.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil personligt ose lidt rundt her blandt nytårsskoene, tjekke priser i januar- og skulle jeg ikke finde nogen, venter jeg til konfirmandskoene kommer... Det er jo mere eller mindre brudesko til ofte billigere penge!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos Cinderella forhandler vi mrk " Ivory" og " Touch ups"

På linket kan man se alle skoene + hæk højden.

Disse sko kan også farves bagefter

http://www.ivory-shoe.dk/

De koster alle 299kr

Skoene ( se billedet ) er fra Touch ups og koster 595kr. Jeg havde dem på til vores bryllup og de er super gode at have på pga de har en god hæl , remmen over foden og en hæl på kun 5 cm. Jeg har efter brylluppet fået farvet mine sorte, så kanj jeg bruge dem igen.

Indfarvningen koster 100kr i butikken :)

:balloons: Heidi

Tak for det super gode tip... :)

Men hvor ligger Cindarella? Jeg bor på Sjælland, så det skulle helst ikk være alt for langt væk. Så nemlig et par på hjemmesiden, som jeg synes er helt vildt fine og lige mig :)

:) Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer