Louiseh79

Kendisser og royale

245 posts in this topic

Annonce ♥

Fandt lige et.... kan ik huske hvad han hedder, men han er i hvert fald kendt! Hans bror var med i det der jagten på drømmekvinden nummer ?.... men hende som er bruden herpå, er det ikke hende der spiller "Alex"/"Alexis" i Ugly Betty?????

0

Og jeg vil vædde 500 kr på at der ikek er nogen der kan gætte hvem denne smukke brud er blevet gift med... Hun er model, men det er altså alligevel hendes kjole

post-16460-1164330539.jpg

Det er da Marilyn Mansons kone! Dita Von Teese...

damn... Det er der ellers ikke mange der ved... Shit altså også....

JA man kan jo synes de nok er et af jordens mest umage par... Men når man har hørt ham tale og hørt om ham, så skulle han lige bortset fra sit udseende være en ret fantastisk og dejlig person *SS*

he he vidste I at ham der spillede den nørdede dreng - kevins bedste ven - i mine glade tressere var Mr manson??

Seriøst???!!! Ej det vidste jeg ikke

0

Annonce ♥

Shane Filan fra Westlife med sin Gillian

Uhhh, der fandt du jo ham jeg ellers altid havde troet jeg skulle giftes med, hehe :bestwishes: meeen, nu er jeg jo glad for min egen Jens, så lad ham bare beholde Gillian :thumbsupsmileyanim: De er nu også et sødt par!

Uha, jeg troede da ellers, at det var mig, der skulle giftes med ham Shane :bestwishes:

Men søde er de da!

0

Annonce ♥

He, he, var egentlig på nettet efter noget andet, men faldt pludselig over en side med kendte mennesker og deres brudekjoler...kan ikke lade være med at dele dem med jer- selvom jeg egentlig burde ligge i min seng :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

John Stamos med hans første kone - vistnok hende fra Ugly Betty

001_stamos8.jpg

post-25794-1208643077.jpg

Edited by Forårsbruden
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fandt lige en masser af billeder fra da George Bushs ældste datter Jenna, blev gift med Henry Hager (ikke særlig længe siden), så tænkte jeg heller måtte dele det med jer!

Først, hele familien Bush

post-22193-1211289103.jpg

0