askepot29

Zillamøde i Århus

108 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt sikkert også med! :biggrin::blush::blush: Kristina (September) og jeg har snakket om det, så jeg er også sikker på, at hun er med på den værste.... Hvornår ville det passe? Det er nok bedst at rykke det til januar... Jeg kan ikke den 13., der holder vi julefrokost! :jul4: Afhængig ag, hvor mange, der kan komme, kan jeg muligvis lægge hus til...

:balloons: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa tøzer! :balloons:

Jfr. ovenstående tilbagemeldinger, vil jeg vil foreslå lørdag den 6. januar!!!!! Jeg vil stadig gerne lægge vores lille hus til, hvis det er vi ikke bliver alt for mange (ca. 12 vil jeg skyde på, men det kræver, at vi godt tør sidde lidt tæt :blush: ), hvis der er stemning for det...

Hvad siger I til det? Hvor "vildt" skal det være? Mit forslag vil være middag og hygge efterfølgende, eller?

Og jeg GLÆDER mig til at se alle jeres fantastiske billeder..... :biggrin:

:blush: , AnnaBritta

:jul10:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det ska' være den 6. januar, synes jeg ik' det ska' være for vildt... altså med bytur og det hele. For jeg ska' nemlig på arbejde dagen efter. Men ellers er jeg med på noget middag og hygge. :)

:unsure:

Jeg skal jo nok have mine unger igen dagen efter, så jeg skal heller ikke være alt for træt! Er det ikke ligeså hyggeligt at være et sted, hvor man kan snakke? -og se billeder!!! :blink: Hvad siger I andre?

:blush: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer