Nanna78

21.07.2007

205 indlæg i dette emne

Vi skal giftes d. 21.07.2007

Skal vi samle et link for os med denne dato?

Vi er kommet så langt:

Kirke: Sakskøbing kl. 13.30

Fotograf: Ingrid Fotografi

Reception: Brudens forældres have, til kl. 17 (ca. 120 pers.)

Middag: Sukkertoppen, Sakskøbing kl. 17.30 (ca. 42 pers)

Musik: Morten Knudsen

Bil: Veteranbil, meget mørke blå Opel

Invitation til middag sendt ud, SU 1.6.

Invitationer til reception, de fleste er afleveret, men der kommer flere til undervejs.

Kjole fra Nicolai i Kbh, er købt. Den er utrolig flot, kan slet ikke vente med at vise gommen den. Sko, slør og undertøj er også på plads.

Gommen: lækker smoking med vest og kravat.

Make-up og hår: På plads

Blomster: Yes det er på plads

Ønskelisten er lavet

Menu på plads, mangler vin

Toastmaster, bedstman og 1. brudepige er på plads.

Generalprøve i kirken og salmer på plads (d. 18.5.)

Vi mangler stadig at finde ud af hvad vi skal hedde! Om vi skal droppe morgengaven og om vi skal på bryllupsrejse...

27.4.07: Har hørt fra alle 4, 5 afbud (4 forventet) og 1 fra et par der er gået fra hinanden, desværre. 12 overnatter.

Glæder mig til at høre fra jer!

Nanna

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUUU!!! Endelig en mere med "min" dato :blink:

Hej med dig Nanna og stort VELKOMMEN til BK - og super skønt, at du starter denne tråd :unsure:

Vi har pt styr på:

- Dato: 21. juli 2007 kl.12

- Kirke: Taastrup Nykirke

- Reception: Svigerforældres have

- Kørsel: Lækker lækker gammel Cadillac fra 1941

- Fest med overnatning og brunch: Helenekilde Badehotel i Tisvildeleje

- Fotograf: Photos4U

- Kjole og slør er købt

Er lige ved at have styr på:

- Invitationer, som vi sender ud sammen med julekortene pga. folk, der evt. lægger sommerferieplaner i julen.

Mangler bl.a.

- Musik

- Hår & make up

- Tilretninng af kjole

Jeg glæder mig til at se mere til dig herinde.

:blush: Bellehelene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Bellehelene

Det har gået lidt i stå med planlægningen her i december.

Det nyeste er at min kommende mand ringede i går og sagde at den skole han skal starte på i januar i Sønderborg og Ålborg (vi bor på Lolland) slutter den 20.07.07... jeg var knust :griner:- jeg kan lige se det for mig: ALt det vi skulle hygge os med SAMMEN skal jeg nu stå for selv. Og hvor fedt er det at komme hjem kl. 22 dagen før ens eget bryllup!!!

Jeg havde virkelig brug for en :bearhug:

Men nu lysner det lidt, måske er der ferie de sidste 3 uger af kurset, så jeg holder fast i et spinkelt håb :yllove:

Jeg er så småt begyndt at tabe mig og har flyttet meget om på kiloene, så kjolen sidder helt perfekt!!!

Jeg går i gang med invitationerne i januar. Mine forældre har skrevet i julekortene at folk skal sætte kryds og vi har sagt det til vores venner.

Vi mangler stadig bil og tøjet til ham, men klarer vi i januar.

Jeg kan ikke finde ud af hvem der skal stå for make-up og hår, men det kan jo også vente.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Nanna

:bearhug::griner:-:blink: til dig! Det er da lidt for surt hva´?! Kan du ikke invitere en god veninde eller måske en søster og så lave en rigtig tøseaften, hvor I lægger neglelak, drikker rødvin og GLÆDER jer?

Det lyder godt med vægttab og det hele. Har du ikke nogle billeder af kjolen som du gerne vil vise frem?

Og 1000 tak for din søde hilsen i min tråd - få nu ikke stress søde, der er masser af tid.

Kh Bellehelene :jul 17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

JO DA her er billede af min skønne kjole.

Jeg løb tør for strøm, derfor kun et med mig :bearhug:

Jeg har tabt mig lidt siden kjolen blev købt, men allerede dengang kunne jeg være i en 38 :yay:

Hvad synes I?

Har læst så meget om at farven på buketten ikke må gå i et med kjolen, men jeg er altså helt vild med cremefarvede blomster især roser, så jeg tror den bliver i creme med grønt, en favorit kunne være som på billederne.

Jeg har taget billederne af igen, da kæresten er begyndt at kigge herinde... var også lidt træt af farven, da den på en måde ser meget hvid ud og det er den ikke, mere over i creme.

post-23378-1168780541.jpg

post-23378-1168780559.jpg

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug::bearhug::denmarkflag: Er du VIMMER Nanna hvor er den smuk!! Wau, hvor bliver du smuk!

Vi er gået lidt i stå med selve planlægningen her i julen, men glæder os over de mange positive tilbagemeldinger vi får fra invitationerne, næsten alle har svaret og ingen har meldt afbud, juhuuu. Hvad med dig, hvad er du i gang med??

:respekt: Bellehelene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Har lige set at Nicolai, hvor jeg har købt min kjole, skal flytte og derfor har sat alt ned med 50 -75 %. Det er lidt af en beet, der kunne jeg have sparet flere tusinde. Nå, men jeg har min smukke kjole, så det må jeg glæde mig ved.

Vi har her i julen valgt at flytte vores bryllup!!!!!!

Ikke dato, men sted. Vi havde hørt så meget dårligt om Bangshave, at der ikke er mad nok, og at folk skal sidde og spørge efter drikkelse - det gad vi ikke.

Heldigvis havde Sukkertoppen i Sakskøbing mulighed for at holde vores fest, da hun havde planlagt ferie der, men det droppede hun, for at hjælpe os. Vi er SÅ taknemmelige.

Hun er rigtig god til det med mad, og lokalet bliver rigtig flot med blomster opsatser og hvidt over alt. Uden for er der et stort kastanie træ vi kan få velkomstdrink under.

Hun gav os smagsprøver på Italienske vine med hjem, bl.a. en rød muserende champagne agtig dessertvin, som vi skal prøve i aften.

Det sidste er at kuvertprisen er ca. 150 kr billigere, så det kunne jo ikke være bedre.

Det var virkelig dejligt at få det på plads, så nu glæder jeg mig endnu mere.

I næste uge skal gommen og min far arr. bilen der skal hente os i kirken og vi skal på udsalg for at finde tøj til gommen.

Jeg skal også til at bestemme mig for invitation, jeg bliver vist kun mere forvirret af at blive ved med at samle inspiration.

Du må have et rigtig festligt nytår! :respekt: :smolf: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

JO DA her er billede af min skønne kjole

Den kjole er bare så SMUUUUK :denmarkflag: Den har jeg også prøvet

Jeg melder mig også her, skal også giftes d. 21/7-07 - og glæder mig som et lille barn

Vi er kommet så langt:

Kirke: Ballerup Kirke

Fotograf: Min kærestes stedfar

Middag: Restaurant Bellahøj - Bliver ca. 80

Musik: Den del har vi ikke på polads endnu :biggrin:-HAHA- Gode ideer til gode bands modtages med kyshånd

Folk der skal til middag har fået besked på at reservere datoen...

Kjole: Fra Bentes Brudedesign, er købt. Den er såååå fin :bearhug:

Sko og skørt er også købt

Invitationer, bordkort, menukjort og lign. fylder meget i vores tanker i øjeblikket. Vi vil gerne lave dem selv, men har ingen anelse om hvordan de skal se ud

Desuden skal vil til at have booket kørsel, overnatning og en masse andre ting der skal falde på plads :bunny_4:

:respekt::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa Tøser

Så er bilen på plads!!!

En flot gammel sort en, kender ikke mærket. Normalt lånes den kun ud til venner, familie og særlige kunder... det var min far så lige, så vi fik den for 2500. Det er vist rimelig billigt kan jeg se ud fra andre tråde her.

Jeg var i Panduro i aftes, og fik rimelig styr på ideer til invitationer. Jeg er nede på 3 typer at papir, og den grønne farve vi gerne vil have med, kan ogå lade sig gøre.

Det var lige sidste nyt, hvordan går det hos jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen

Så fik lige set på tøj til kæresten.

Han prøvede bl.a. smoking med vest og kravat (hedder det det?) Det så ret godt ud, og så er det ikke så kedeligt når han tager jakken af.

Hans mor har givet os et tilskud på 10.000 kr. det er bare rigtig dejligt.

Mine forældre har også sagt at de vil give et tilskud, så vi har financieringen på plads nu, dejligt.

Vores budget siger ca. 55.000 for 45 gæster til middagen, 120 til reception, fotograf, tøj, bil, musik og det hele.

Vi er ikke gået på kompromis nogle steder, men det er vist ikke så dyrt når jeg sammenligner med andre bryllupper herinde.

Vi skal på messe her i januar sammen med vores mødre. De vil jo gerne være en del af det, og de blander sig heldigvis ikke, men viser interesse og er meget hjælpsomme - perfekt.

Mit vættab er gået i stå hen over julen.

Jeg har overvejet at få hjælp hos en diatist. Jeg vejer 72 kg og vil gerne ned på 68. Jeg er 174 høj, så det er ikke forbi jeg ser tyk ud (str. 40), men jeg vil gerne have flad mave og lidt tyndere lår (the usual...)

Det var lige en opdate herfra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det går hurtigt frem ad med Jeres planlægning http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Her er der også kommet lidt styr på en smule mere. Vi er blevet enige om hvordan invitationerne skal se ud og har købt ind til dem. Nu skal vi til at i gang med at lave dem til den helt store guldmedalje

Desuden har vi valgt farven til vores røde tråd gennem alt bryllupsgrejet til at skulle være lyselilla, så her går det også lidt fremad. Det er dejligt :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige fundet ud af, at Panduro ikke er med på messen i Roskilde, så vi venter til 10.02 i Kbh. Så det må vente med at finde ud hvordan indbydelserne skal se ud.

Hvornår bør man egentlig sende dem ud, når nu det er i ferien?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov hov...

Det er også vores dato. Vi skal giftes i Gentofte den famøse 21 juli 2007 :(

Jeg får godt nok lidt stres af at høre át I er nået så langt i planlægningen.

Vi har booket feststed samt kirke, og jeg skal ud og se på kjole med veninderne på lørdag. Vi har købt ind til invitationerne (de skal bare laves)... De bliver bare fine http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare over al forventning :bearhug: Så nu er jeg den heldige ejer af den skønneste kjole i verden. Det var, som ofte sker, den første kjole jeg prøvede. Da sløret kom på fældede jeg en tårer eller firs :) Også er den på UDSALG. Jeg prøvede en masse andre kjoler, men der var ingen tvivl om hvilke det skulle være.

Jeg ved godt at mange ikke mener, at man skal tænke på prisen, men jeg er ikke af den overbevisning at en dyrer kjole vil gøre mig mere lykkelig.

Mine veninder synes også, at kjolen så meget bare er mig :loveshower:

Det er dejligt at have fået det overstået, så er der en mindre ting a tænke på. Det er bare utroligt svært ikke at fortælle min forlovede om kjolen.... man plejer jo at dele alt.

.... ok kjolen var billigt, men jeg er faldet for et slør til 1800 kr :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige ændret titlen, da jeg har redigeret et tidligere indlæg med billeder af min kjole og evt. buket.

Hvad siger I? Vil disse buketter passe til min meget enkle kjole? (se kjolen og 2 buketter side 1)

Kan man se at kjolen strammer lidt om hofterne?

Jeg lægger lige lidt flere billeder af blomster her. Jeg kan rigtig godt lide lange stilke, men også hjerteranker og perler, der skal vist lidt længde på, da jeg er 1,74 høj.

post-23378-1168780827.jpg

post-23378-1168780894.jpg

Redigeret af Nanna78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den sidste syntes jeg er SMUK - en som flere nævner er det også nemmere for fotografen at lave nogle flotte billeder hvis man har lidt farver i buketten når kjolen er hvid, og vi som danskere er ret blege :) Farverne kan jo være sart rosa, eller over i gul!

Anna

post-13167-1168948454.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer