Nanna78

21.07.2007

205 posts in this topic

Annonce ♥

Så er kjolen hentet hjem, ihhh hvor blev den smuk :bestwishes:

Jeg mangler nu kun at hente mandens morgengave, få lavet negle, farvet øjenvipper og rettet bryn. Har droppet strømpebåndet - gider sgu ikke lige vise mine hævede graviditetsben.

Nu skal vi nok nå det :bestwishes:

Knus Chrisitina

PS: Husk nu at krydse fingre for godt vejr!!!

0

Annonce ♥

Hvor er det vildt at "målet" er så tæt på :bestwishes:

Vi mangler

- Aflevere bordpynte til feststedet

- Jeg mangler at skrive min tale til min mand færdig

- Hente børnenes tøj (den klarer SvigerMor)

- Hente Brudekjolen (skal jeg torsfdag kl. 10)

- Få ordnet negle (det skal jeg fredag kl. 16

- Pakke taskerne, så vi hver især er klar tiv vores overnatning

- I kirken og tale med præsten (skal vi på tirsdag kl. 10)

Og ihhhhh, hvor er min mave bare efterhånden fyldt med sommerfugle :bestwishes:

0

I næste uge har jeg endtil videre disse aftaler .

Mandag : Frisør

Onsdag : snakke med køkken personale

torsdag : lave negle , telt kommer og bliver sat op samt

der skal hentes stole og border.

Fredag : pynt kirke og dække bord

Lørdag : Frisør

0

Annonce ♥

Uhhh der er ikke mange dage til - er det bare mig eller er det lidt sørgeligt det snart er overstået - jeg mener det har jo været så vildt spændende at planlægge og så videre.... Håber da jeg vil bruge noget tid her inde bagefter også... :thumbsupsmileyanim:

0

har i lige set vejrudsigten??? :griner:-

200611090030_cms6dognvestsjaelland.jpg

Vejrsymbolet gælder for dagtimerne, mens nedbørtallet gælder for hele det meteorologiske døgn, der går fra klokken 7:00 til 7:00 dansk normaltid.arrow_next.gif

7

og vi skal altså vies udendørs..og aner ikk hvor vi ellers skal være henne :biggrin:

0

Ja det vejr kan godt give en hovedpine.

Jeg havde ellers begyndt at håbe, da højtrykket kom nærmere.

Jeg roder lige nu med en projekter, da jeg har lavet en billedmontage til at slutte min tale af med. Den har jeg har lånt virker ikke, så nu skal jeg enten finde en anden eller finde et stort tv og dvd der kan sættes op derovre.

Ellers er vi ved at have styr på det, jeg mangler (opdateret onsdag kl. 22:41):

Sætte sløjfer om bordkort/menukort, kommer min veninde og hjælper med i aften, mangler stadig.

Finde fotolocation, og aftale det sidste med fotograf - har fundet et fantastisk sted, som også duer selvom det skulle dryppe lidt...

Tale med præst igen

Stryge gommens skjorte

Finde ud af hvordan min dvd kan afspilles - har lånt en projekter der dur!!!

Torsdag: Farve øjenbryn og vipper, ordne øjenbryn

Fredag: vaske og glatte hår, manicure og fransk neglelak

Lørdag: Makeup og frisør (glæder mig så meget til at se det færdige resultat, har ikke fået prøve opsætning eller makeup, men stoler 100% på de to dejlige piger der står for det)

Det var vist det hele.

Edited by Nanna78
0

Annonce ♥

ØV! Det MÅ bare ikke regne på lørdag!

Lad os alle krydse fingre for at det holder tørt når vi alle skal til og ud af kirken :griner:-

Idag skal vi have hentet børnenes tøj - og i aften skal alt bordpynten afleveres på fesstedet

Ellers manler vi kun at pakke de ting vi skal bruge til vores overnatning ude - og jeg skal have ordnet negle på fredag

Jeg skulle have hentet min kjole i morgen, men de ringede derfra forleden dag og hørte om jeg kunne hente den igår, så det gjorde jeg :biggrin:

Så vi er efterhånden så klar som man snart kan blive

... Nu er der ikke så længe til.. Juhuuuuuu

0

har i lige set vejrudsigten??? :griner:-

200611090030_cms6dognvestsjaelland.jpg

Vejrsymbolet gælder for dagtimerne, mens nedbørtallet gælder for hele det meteorologiske døgn, der går fra klokken 7:00 til 7:00 dansk normaltid.arrow_next.gif

7

og vi skal altså vies udendørs..og aner ikk hvor vi ellers skal være henne :biggrin:

Vi skal også vies udenfor.. Det er så ærgerligt at vejret kan ødelægge hele dagen! Jeg er ret nede over det :sm: *smider et klem til dig*

0

Uh stressen har meldt sig! Hvad siger i? Nu er der ikke længe til...ihhh hvor jeg glæder mig...Har lige siddet og lavet lister over hvad vi skal huske hvornår og hvordan og hvorledes...men lige nu kan jeg ikke engang overskue at skrive hvad vi mangler...hmm...så ville bare lige kigge lidt herinde også gå igang igen :thumbsupsmileyanim:

Det er så VIIIIIIIIIILDT.....

Knus Martine

0

Det er bare helt vildt, om to dage skal vi giftes, nu må det også godt snart være, er ved at være godt træt af vente tiden. I morgen skal vi op i lokalet og pynte og dække borde, ellers skulle alt være klart og parat til den store dag.

Jeg er med på at krydse fingre for at vejret skal blive bedre......skal have taget billeder udenfor, men skal dog heldigvis holde fest og reception indendøre...:thumbsupsmileyanim:

Mange gange tillykke til jer alle, håber i får en skøn og dejlig dasg, regnvejr eller ej.

Ps. Regnvejr skulle betyde lykke og rigdom, så det er jo fedt..:thumbsupsmileyanim:

Kram charlotte

0

Annonce ♥

Nu rabler det hele sgu. Vores pige på 14 mdr., har nok fået skoldkopper!!!!!! Og der kommer 4 spædbørn på lørdag, og der hvor hun skal passes om aftenen, har hun også børn. Please - lad det være noget andet end skoldkopper - og lad regnen være stoppet til vi er færdige i kirken!!!

Knus Christina - der ikke rigtig kan overskue et sygt barn midt i det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Så kan det ikke blive meget lige før, før det er nu...

Jeg fik farvet vipper og bryn i år, og skal have ordnet negle i eftermiddag.

Det meste er klaret, bordkort på plads og risposer. Det mest mærkelige er at jeg er helt rolig, jeg skal virkelig koncentrere mig for at mærke sommerfuglene - de må da godt snart komme :boohoo:

Jeg har lige et par billeder.post-23378-1184929864.jpgpost-23378-1184929877.jpg

Jeg havde sendt kæresten til frisør i formiddags, så jeg kunne teste min dvd med fotomontage i festsalen... men så dukker han pludselig op, han have taget fejl af tidspunktet - godt jeg lige havde fået pakket sammen. Hende der står for stedet og jeg fi lige sendt hinanden nogle øjne -HAHA-

Han er ved at hente tøris til drikkevarerne i morgen og handle til en lækker grillaften for ham og bestman.

Ellers sidder jeg slikker det sidste sol, og overbeviser mig selv om at vejret nok skal holde :ilovebryllupsklar:

Min veninde kom for sent til flyet fra London i aftes, så hun overnattede i lufthavnen. Jeg glæder mig til hun kommer kl. 18 i aften, hun skrev lige i går at hende og kæresten flytter til Dk i efteråret, det var bare en dejligt "før brylluppet gave".

Aftenen i går (den sidste sammen som kærester) var vi i biffen og se Harry Potter, rigtig hyggeligt.

Jeg er ikke sikker på at jeg er online i morgen, mit program ser således ud:

Op 7.30

Makeup kl 9 - 9.45 (med 20 min kørsel)

Frisør kl 10-12 (igen 20 min kørsel)

Hjemme senest 12.20 - vi har spist ved frisøren.

I kjolen 12.45 (tager ca. 20 min)

Køre til kirken 13.15

Dørene åbnes 13.31 (regner ikke med at komme mere end 1 min for sent - vi skal jo nå en masse

Vielse færdig ca. 14.15 - billeder ved kirke + hilse på folk

Køre fra kirke ca. 14.40 til Krænkerup slot og Haveskoven hvor der tages billeder

Senest kl. 16 ankomst til reception i mine forældres have, skære kage

Kl. 17.15 afgan fra reception til middag på Sukkertoppen

Kl. 17.30 velkomst drinl

Kl. 18 til bords

Jo jeg tror de erfarne brude - vi får en travl dag.

Tillykke til alle jer glade og smukke brude, jeg håber vi alle får en rigtig dejlig dag - regn eller ej!

0

Jeg håber I alle havde en dejlig dag.

Vores var simpelthen ubeskrivelig fantastisk. Det overgik hvad vi turde drømme om.

Vejret var perfekt - Jeg havde tabt mere end forventet, kjolen sad fantastisk - Håret var så flot , det samme med makeuppen post-23378-1185300422.jpg

Vejret... helt utroligt, sol og blå himmel, lidt vind og ikke for varmt - Musikken i kirken var så rørende, min gom var helt knust - Espaljier i uniformer med sabler - Bilen... for fed Alcapone go home - Fotografen, kan ikke vente med at se hende billeder, så professionel, billeder i skoven ved en sø.... - Reception med 10 mands blæse orkester, mandens venner havde underholdt i 1½ time mens vi var sammen med fotograf, det var en super stemning af komme hjem til - brudevals og disko i haven - Maden til middagen var forrygende - 10 personlige, sjove, rørende og rigtig gode indslag - vi dansede kl. 23.45 og ballet åbnede kl. 00.30 - kl. 2.30 havde vi aftalt natmad, men folk dansede så kl 3 gik vi igang for at få folk til at starte, først kl. 3.45 pakkede musikeren sammen, han var slet ikke til at standse - vildt god stemning blandt gærsterne, selv mormor på 87 blev til kl. 4. Vi gik som de sidste kl 4.15!!!!

Til jer der ikke har oplevet det endnu, det er helt fortryllende, ubeskriveligt, den mest perfekte dag.

0

Annonce ♥

Tillykke alle sammen :cheerleader3:

Vi havde bare sådan en super skøn dag . Vejrt var som ønskede med sol og en varme der var

til at holde ud .

Fik taget en masse skønne billeder ved fulgsang og ved marielyst strand og under hele festen , har fået cd fra fotografen

med ca. 600 billeder.

Festen var bare fantatisk . Alle vores gæster synes det hele var så smukt . Maden var osse som den skulle være.

Dagen gik bare at for hurtig .

Jeg er stadigvæk helt op og køre , nærmest som om man er i en ros . Glædene er bare så stor.

Jeg ligger billeder ind så snart jeg har fundet ud af det . ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det når det er fra en cd .

Knus til jer alle :cheerleader3:

0

Ja ja skal jo lige have billederne - for jeg har endnu ikke set et eneste billede af mig selv fra dagen... Skal ned til fotografen idag, han har haft frygteligt travlt. Men vi skal jo gerne have nogle takkekort ud.

Glæder mig for vildt til at se billeder... :thumbsupsmileyanim::blush:

0