Sign in to follow this  
Followers 0
almue78

Personlig vinetikette

24 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har overvejet det samme... Har tænkt på man kunne bruge et bryllupsbillede, og så sende vinen ud sammen med takkekort? Så har gæsterne ihvertfald et personligt minde fra festen...

Men hvor har I fundet det med vinen henne?

God weekend :yay:

0

Jeg har overvejet det samme... Har tænkt på man kunne bruge et bryllupsbillede, og så sende vinen ud sammen med takkekort? Så har gæsterne ihvertfald et personligt minde fra festen...

Det har vi igennem rienta vine - der har de vine i forskellige prisklasser hvor man så kan få en etikket på

Prøv dette link det er ham som vi snakkede med

http://www.rientavine.dk/forhandler3.php?oid=2&fid=41

:cheerleader3:

0

Det har vi igennem rienta vine - der har de vine i forskellige prisklasser hvor man så kan få en etikket på

Var lige inde og se. Står ikke noget på hjemmesiden om at man kan få en personlig etikette og pris på dét, ringede du bare og hørte om muligheden for det?

Undskyld jeg spørger så meget men er blevet helt nysgerrig nu!! :bearhug:

0

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske dumt, men er det ikke "bare" selv at lave etiketten i paint, paint shop pro, publicher eller sådan, så printe den ud på en printer og så lime den på flasken...?

Lyder meget logisk... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Var lige inde og se. Står ikke noget på hjemmesiden om at man kan få en personlig etikette og pris på dét, ringede du bare og hørte om muligheden for det?

Undskyld jeg spørger så meget men er blevet helt nysgerrig nu!! :bearhug:

Jeg havde været til en vinsmagning hvor de fortalte om det så jeg ringede og forhørte mig og vinen starter på omkring 40 kr flasken for den billigste.

Men du kan jo kontakte dem for det er meget individuelt efter vin valget.

startprisen for skabelonen er 251 kr og så 1 kr pr efterfølgende etikette.

0

grunde til mit spørgsmål er at vi har fundet en vin vi rigtig godt kan lide, og vi regnede med at lave etiketterne på computeren og så printe dem ud og sætte på...

Det kan man vel godt, har jeg ikke overvejet da det kan laves proff for 1 kr pr flaske hvor du ikke skal dampe en anden etikette af først.

0

grunde til mit spørgsmål er at vi har fundet en vin vi rigtig godt kan lide, og vi regnede med at lave etiketterne på computeren og så printe dem ud og sætte på...

Det kan man vel godt, har jeg ikke overvejet da det kan laves proff for 1 kr pr flaske hvor du ikke skal dampe en anden etikette af først.

kræver jo at man køber vinen et sted hvor de laver det til den pris, og ja overhovedet laver det...

0

Annonce ♥

HA! Det sidste vil jeg gerne svare på!

Jeg skulle hjælpe en venindes venindes kollega med at skrive en konfirmationssag...jaja...jeg brugte TIMER! og nænnede ikke at tage penge for det, men sagde at jeg da gerne ville have noget vin.

Det fik :cheerleader3: jeg! 3 flasker med et billede af konfirmanden på *GGG*

Men de overskydende kan jo lige på lager og så kan man nyde dem sammen - over en laaaang periode af sit ægteskab! Man kan jo også gemme dem som en gimmick til barnedåb?

0

Annonce ♥

Vi lavede selv vinetiketter og satte på flaskerne til vores bryllup,

de så således ud....

post-15040-1165700501.jpg

:jul10: Annie

hvordan satte i det fast og lavede i det på almindeligt papir?

Vi lavede selv vinetiketter og satte på flaskerne til vores bryllup,

de så således ud....

post-15040-1165700501.jpg

:jul10: Annie

HVORDAN HVORDAN????

Fortæl... Jeg er lutter øre!!! :loveshower:

Vi købte noget perlemorspapir i hobbyforretningen, det er lidt kraftigere end alm. printerpapir - og satte det på med en limstift.

Vi har 12 flasker i overskud, og har besluttet af der skal nydes en flaske hvert år på vores bryllupsdag (så håber vi på en ny forsyning til kobberbrylluppet)

:thumbsupsmileyanim: Annie

0