Sign in to follow this  
Followers 0
almue78

Morgengave til gommen

5 posts in this topic

Annonce ♥

Min kommende mand har også alt hvad han nu gerne vil have af den slags. Jeg har i stedet besluttet mig for, at give ham en oplevelse. Han er meget fascineret af helikoptere, så han får enten et gavekort til en tur i sådan én, eller så tager jeg ham med ud og flyve uden han ved hvad vi skal. Jeg har ikke helt besluttet mig endnu :bearhug:

Ikke desto mindre så er det et tema man kan lave mange forskellige ting over, jeg så en anden som ville give sin mand en sejltur, da han er vild med både, men man kan jo gøre så mange ting eller give ham så mange oplevelser. Ellers er der jo også de frække billeder som jeg ved mange mænd får i morgengave.

Held og lykke med at finde en god gave til din kommende mand!

:cheerleader3: Anne

0

Annonce ♥

Jeg skal selv giftes den 4. august og står så selv lidt i samme dilemma. Men har set nogle fantastiske billeder på nettet! Ved ikke om du kender boudoir? Har set brude iført deres slør og undertøj! Vildt fede billeder!!! Og så glemmer han heller ikke hvordan man så ud under kjolen.... Men det er helt sikkert noget som din kommende mand ville kunne lide :cheerleader3: Jeg er ikke selv ligefrem en størrelse 36, men jeg tror at jeg hopper ud i det!

Håber at det lykkedes for dig at finde på noget!

0