randi k

hvad koster jeres brudekjole,slør og sko tilsammen??

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen jeg vil da gerne fortælle hvad jeg har givet for det hele..

Kjolen 1000 kr.

Sko 200 kr.

slør 100 kr.

Så 1300 kr. ialt.. Det er rimelig billigt sluppen og vi er super glade for at have sparet i budgettet... Skørtet er så med i prisen for kjolen.

Grunden til at jeg har kunne få det hele så billigt er, lagersalg i Lilly i Vejle.. Alle kjoler var sat ned til 1000 kr uanset førpris, så det var jo bare om at slå til..

Håber du finder dig en lækker kjole med tilbehør..

:jul11:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa! :cheerleader3:

:biggrin: Min kjole fik jeg pruttet ned i 6000,- kr (dvs. jeg fik 25 % rabat... Oprindligt kostede den 8000,-) Tilretning løber op i ca. 1000,- kr.

-HAHA- mine sko kostede 350,-

-HAHA- mit slør kommer til at koste 1500,-

:) Jeg ved ikke helt med skørt endnu, men hvis det jeg har ikke er godt nok, koster det knap 700,- for et nyt!

:( -desuden kostede mit diadem 498,-.

-HAHA- Jeg ved endnu ikke hvad undertøj koster, men jeg regner min. 500,-, da det jo også skal være en god kvalitet! -HAHA-

Jeg har med vilje nævnt alle MINE ting til bryllupet, da jeg blev overrasket over, hvor dyrt alt tilbehøret er! :jul 16: -indtil nu er det en halv gang til af kjolens pris! :bask: Held og lykke med kjole osv. køb... P.S. Det kan godt betale sig at holde øje med tilbud osv., for der er en del at spare!

:bearhug: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11.000,- kan du komme ret langt for...ja du kan købe et helt "sæt" tøj for det... :cheerleader3:

Min kjole koster 7.000,- og det er inkl. tilretning. Desuden skal der ikke være skørt til...

sløret koster vist 800,-

sko havde jeg regnet med ca. 500,-

Har ikke lige tænkt mig at have andet end trusser på...dog er overdelen formet ved "skålene"...

Kjolen betaler min mor...

Mvh Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjole (fra Lilly): 4.136

Tilretning: 375 (men det kan ende med mere)

Stola: 325

Skørt:520

Undertøj: 1000 (skal have en corsage)

Sko: 300

Strømper: 180

Ialt 6.836

(skal ikke have slør)

:cheerleader3: Snart Fru Aas

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Jeg har fundet min totalt prinsesseagtige drøm af en brudekjole :butterfly: og den koster 15000,- men vi får noget rabat -HAHA- så med slør og skørt kommer den til at koste 12000,- Jeg har ikke fundet mine sko endnu, men jeg regner med max 1000,- Min super skønne mor betaler min kjole -HAHA-

:cheerleader3::bearhug::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor syede min kjole, og materialerne kostede vel 4500 i alt (men det var ogsaa den dyreste silke hun kunne komme i naerheden af, perlebroderet blonde,overtrukne knapper og hele moletjavsen), sloer 50 kr paa ebay (derefter farvet i te), diadem lavede vi selv vel for under 50 kr. og mine sko var jeg saa heldig at finde til 245 kr :cheerleader3:

Saa alt i alt 4845 for det hele - Kunne sagtens vaere gjort meget billigere, hvis vi havde valgt noget billigere silkestof og meget meget dyrere hvis vi ikke havde vaeret saa heldig at finde den perlebroderede blonde til 150 kr. meteren (koster gerne 10 gange saa meget)

Det skal saa lige siges, at den kjole vi kopierede/lod os inspirere af, koster omkring 15.000 :bearhug:

Redigeret af Irishbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3::bearhug:

Penge penge penge

Ja se mit ser sådan ud:

Kjole= 7.500,- (inkl. tilretning) Var med i prisen og de opbevarer den til jeg henter den.. en uge før.

Sko= 299,-

Slør = ikke købt endnu, men regner med maks 500,- gerne mindre

Lingeri=500,- måske jeg nøjes med 300,- det ser jeg lige. Så ja alt i alt bliver det maks. 8799,- :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole koster 7.200 inkl. forsendelse fra Polen (samme kjole kostede 10.000 i butikkerne herhjemme)

Tilretning: Jeg regner med ca. 1200 kr.

Lingeri: Har købet et sæt fra Marie Jo på tilbud til lige under 500 kr.

Sko: Overvejer at bruge mine guldfarvede Billi Bi sko, men har også kig på et par dansesko fra Freeds of London til ca. 700 kr.

Slør: Skal jeg ikke have.

Så lige knap 10.000 for det hele... :jul9:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole har kostet 3500 kroner brugt, incl. skørt. Hertil skal så lægges penge til rens (700 kr.) og evt. tilretning, hvis jeg taber mig inden brylluppet - det skulle jeg gerne. (har sat 1000 kroner af i budgettet, men forhåbentlig kan det gøres for mindre)

Så 5200 for kjole + skørt.

Mit slør har kostet 500, og mine sko 250.

I alt 6050 kroner. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min kjole på tilbud, og gav i alt 10148 for kjole, slør, sko og hår-dippedut.

Undertøjet har min dejlige skønne mor sponsoreret, og det kom op på ca. 2000 kr. Så alt i alt: 12148 kr.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver 10.700 for kjole, slør og strømpebånd, så kommer der tilretning oveni. Jeg tror ikke, jeg skal have andet end trusser på indenunder og så et par sko...

Ender vel på små 12.000 kroner :cheerleader3: (alt på egen regning...)

- Louise

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjole: 8000 kr minus 25 % rabat, derudover 25% af de 6000 på et gavekort.

Dvs: 6000 kr for kjole og 1500 til at købe slør for.

Jeg regner med at købe skørt online for 300 kr og skoene til 1250 har min svigermor betalt:)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole+sko+skørt m/ring+corsage+hårpynt (blomst på kam) = 5.943,00

Et rigtigt godt køb synes jeg selv. :cheerleader3:

Der var 25% kontantrabat på kjolen + yderligere 25% af kjolens værdi til at købe udstyr for. Skoene var sat ned til 200 kr, fordi det var kollektionens sidste par og corsagen var der 50% rabat på.

Hårblomsten tog jeg mest. fordi jeg skulle vælge et eller andet, og den kan jeg sagtens bruge til hverdag om sommeren, hvis det er.

p.s. Jeg har valgt ikke at have slør, da det ikke klæder mig.

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt min kjole på udsalg til 3000 kr, men pga et gavekort, så gav jeg kun 1600 kr for den.

Dertil kommer skørt og slør, som min "farmor" laver, og det burde max blive 500 kr i alt

Skoene regner jeg med at købe i en almindelig skobutik, så det burde ikke blive mere end 500 kr.

Undertøj, har jeg købt et corsage, men jeg er ikke sikker på at det kan bruges til kjolen, 500 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik min kjole på udsalg til 3700

Skørtet koster 400

Skoene 400

Tilretning 500

Slør 400

Så for kjole skørt sko slør og tilretning bliver det 5400kr :cheerleader3:

Og mit undertøj kommer til at koste 1100kr ved siden af :bearhug:

Synes egentlig at jeg er sluppet billigt, kjole var sat ned med 50% tror jeg det var :biggrin:

Seadancer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Kjole: 7400 kr.

:bearhug: Tilretning: 800 kr.

:griner:- Skørt: 698 kr.

:biggrin: Slør: 798 kr.

:super: Sko: 999 kr.

-HAHA- Undertøj: 1000 kr.

Alt i alt knap 12.000 kr. Følte mig fantastisk smuk, hvilket min mand også syntes jeg var. Og den slags kan vel ikke gøres op i penge. Kunne sagtens have gjort det billigere, meeen, det var nu engang min drømmekjole.

Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: Hej.

Her har du mine priser:

Kjole: 6100,00 (excl. tilretning, men den skal ikke rettes ret meget)

Skørt: 600,00

Sjal: 600,00

Og så har jeg forelsket mig i et par sko der koster 899,00, og det bliver nok dem, da jeg ikke kan finde et match :griner:-

Så i alt 8.199,00 excl. tilretning. (Uhh - det er da egentlig mange penge :bearhug: )

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har, som flere af de andre brugere, også været til lagerudsalg hos Lily i Vejle...jeg havde i ét af deres ældre kataloger fundet DRØMMEKJOLEN som jeg bare inderligt håbede på at finde...og sørme om ik den var der :griner:- Så jeg fik den kjole jeg aller helst ville have af alle (med et laaangt flot slæb), underskørt, laaangt slør, diadem og taske for den nette sum af 1800,00!!!! Så der er lige sparet 6000 på budgettet - de skal nok gøre gavn et andet sted :cheerleader3:

Så nu mangler jeg bare sko og undertøj, så er jeg faktisk klar... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har, som flere af de andre brugere, også været til lagerudsalg hos Lily i Vejle...jeg havde i ét af deres ældre kataloger fundet DRØMMEKJOLEN som jeg bare inderligt håbede på at finde...og sørme om ik den var der :denmarkflag: Så jeg fik den kjole jeg aller helst ville have af alle (med et laaangt flot slæb), underskørt, laaangt slør, diadem og taske for den nette sum af 1800,00!!!! Så der er lige sparet 6000 på budgettet - de skal nok gøre gavn et andet sted :bearhug:

Så nu mangler jeg bare sko og undertøj, så er jeg faktisk klar... :bearhug:

Bliver helt jaloux! :bask:

:respekt: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer