almue78

Louise og Kim´s bryllup d. 24/2-07

9 posts in this topic

Nu har jeg set med fra sidelinjen i noget tid og besluttede at jeg hellere måtte oprette min egen tråd.

Vi skal holde kombineret bryllup og tvillinge barnedåb d. 24/2 - 07

Det som der indtil nu er styr på:

- Dato : 24/2-07

- Kirke: Albæk Kirke

- Fest sted: Hvidsten kro

- Invitationer: Er sendt ud og fik desværre ikke taget billede (før jeg kendte til dette forum)

- Bordkort: Er lavet - samme design som invitationerne

- Kjole: Bestilt skulle komme først i januar

- Dåbskjoler: Bliver syet af min mor og svigermors brudekjoler

- Musik: En musikanter af en slags Har vi selvfølgelig lige ændret til an anden.

- fotograf: Den utraditionelle er bestilt Overvejer om det skal være en anden, da vi har forelsket os i hans billeder.

- Dåbskage: Laves af en veninde

- Bryllupskage: Laver jeg selv - Nu også bestilt stativ

- Overnatning: Bestilt Tys tys :butterfly:

- Sko : kæmpe problem pga væske i ben efter fødslen - kan stadig kun passe mine gamle MEGET udtrådte h2o badesko med velkro.

:cheerleader3: Det er lykkedes at finde nogen sko det er ikke traditonelle brudesko, men de er hvide og efter at en elastik blev klippet over, en sål taget ud osv kan foden komme i og nu er den sent til blokning. og det bedste af det hele var at den var på udsalg, og fandt en fejl på den så endte med at give 200 kr. skulle ikke fortælle damen at jeg var villig til at give meget bare jeg ikke skulle giftes i badesandaler :biggrin:

- Mandens tøj : han statser vist på januar udsalg :griner:- Han fandt noget idag

- Ringe: regnede med at vi skulle bruge vores forlovelsesringe med jeg kan ikke passe den på nogen af hænderne efter fødslen og det er titan så det kan ikke laves størrer - Tror at budgettet endnu engang må briste :super: Har fundet nogen de var godt nok alt for dyrer :bearhug: men det var bare dem - får så to diamanter i med farve som symbol på pigerne. :butterfly:

To do listen:

- Det hemmelige under kjolen: hmm

- Kørsel fra kirke : Vi tror måske vores forældre er ved at finde udaf noget ellers bliver det vores egen bil.

- Frisør/makeup: ved endnu ikke hvad jeg gør her ville gerne have en hjem men har kun fundet en som tager 1500 kr for 3 timer og da jeg er korthåret er 3 timer vist lidt af en overdrivelse. Måske jeg bliver nødt til at kører ind til byen efter det.

- Finde et ordentlig monogram ( L & K)

- Få bestilt personlig vin-

- Snakke bordpynt + mad med Hvidsten

- Gravere alle glas til folk ( pyha en opgave :bask: )

- Lave Tale til Kim

- Udfærdige bordplan . Er allerede et MEGET stort problem når nogen mener de ved hvor de skal side :bask:

Hmm alle jer garvede er der noget som jeg mangler at tænke på?

Hvorfor skal en bordplan være svær at lave -. hvorfor at der så mange ting man lige glemmer hvorfor og hvorfor ..... :blushsmiley:

Edited by almue78
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til!!! Hvor er det dejligt, at jeres bryllup er så tæt på! :bearhug:

Men frygtteligt, at du stadigvæk skal slås med vand i kroppen!!! Min kæreste kigger også med herinde en gang imellem, så det bliver heller ikke de store afslørende billeder jeg kan ligge ind - Men jeg vil da MEGET gerne se jeres tvillinger!

Held og lykke med det hele :cheerleader3: Mia

0

Hej og velkommen til!!! Hvor er det dejligt, at jeres bryllup er så tæt på! :griner:-

Men frygtteligt, at du stadigvæk skal slås med vand i kroppen!!! Min kæreste kigger også med herinde en gang imellem, så det bliver heller ikke de store afslørende billeder jeg kan ligge ind - Men jeg vil da MEGET gerne se jeres tvillinger!

Held og lykke med det hele :cheerleader3: Mia

Ja det er vildt træls at væsken stadig er der - og meget koldt at gå i badesko i december og ikke så charmerende at have til udsigt at det er dem som kommer under kjolen :biggrin:

Selvfølgelig må du se et billede af dem, prøver at uploade et.

post-23215-1166168088.jpg

:bearhug:

0

Annonce ♥