Sign in to follow this  
Followers 0
almue78

strømpebukser

7 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har hørt en ekspedient i en lingeri-butik sige, at hun gør hvad hun kan for at få en brud til at vælge hudfarvede strømpebusker i stedet for hvide. Efter hende mening får benene et blåligt skær af hvide.

Jeg er ikke i tvivl. Mine vinterblege ben skal i et par hunfarvede.

Hilsen Helle

Edited by hesselbjerg
0

Jeg er ikke i tvivl. Mine vinterblege ben skal i et par hunfarvede.

Hilsen Helle

Hmm... Hvordan mon sådan nogen ser ud.... :cheerleader3:

Jeg går nok også efter hudfarvede, da jeg har megablege ben - uanset hvor meget sol, jeg tager. Synes også lidt at hvide strømpebukser minder mig lidt om min 90'er konfirmation, men det er jo bare min holdning :bearhug: Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

0

Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

Det har jeg også overvejet. Så kunne man jo tage et par sexede sandaler på i stedet for sko. Jeg vil gerne have flade sko, da min tilkommende og jeg er lige høje, men det er bare så svært at finde festlige flade sko. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:cheerleader3:

Jeg skal giftes den 26. maj, og skal ikke have strømpebukser på - satser på super godt vejr, og så skal jeg have en åben sandal på, og synes ikk det er så fikst med tæerne pakket ind i strømper :bearhug:

Men hvis det var at jeg skulle, ville jeg helt klart vælge hudfarvede strømper.

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Måske tager jeg slet ikke strømpebukser på... Skal giftes 7. juli og der er muligtvis 1000 graders varme - så ryger strømperne altså...

Det har jeg også overvejet. Så kunne man jo tage et par sexede sandaler på i stedet for sko. Jeg vil gerne have flade sko, da min tilkommende og jeg er lige høje, men det er bare så svært at finde festlige flade sko. :balloons:

Jeg har lige været i Panayotis i Vejle og prøvede et par flotte helt flade sko (med spids snude). Kan klart anbefales. Lidt pebrede, 1100 kr.

Knus Mette

0