Posted April 7, 2008 · Report post Så er der lidt invitationer... JEg fik aldrig taget billeder af en god blærerække, men den var der.... indeni ligger der i en lille lomme et par løse sedler... de kommer nedenunder! Hej Mette! Så har jeg bladret igennem næsten hele din tråd -og det hele ser jo bare rigtig godt ud! Jeg er helt vild med dine invitationer!!! Vil du mon fortælle hvilket program du har brugt til dem og hvor du har fået illustrationerne fra?? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at tyvstjæle ideen! (hvis jeg må ) Hilsen Mette - der allerede skal giftes d. 21. juni - og endnu ikke er begyndt og lave invitationer.... ret stressende!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2008 · Report post Hej Mette! (Møffe) Hold da op hvor tiden den går... det er jo bare lige om lidt du skal giftes med din elskede Michael.. Kjolen er stadig lige fantastisk, håret er simpelthen så smukt, spændende og lige dig...synes den vil klæde både dig og kjolen... Uh, sidder lige og stirrer på tøsernes kjoler...de er sku så søde...og ja, rigtig udlevning af prinsesse drømmene.. ;) de er vel rigtige tøser... Synes det lyder fedt med farvetemaet, det skal nok blive smukt...og så iøvrigt..de der invitationer..hold da op siger jeg bare.. ..det er godt nok proffessionelt lavet..de er super gennemførte må man sige.. .er vild med dem!!!!! Har kun et negativt indslag omkring jeres bryllup.............. Jeg er kan ikke komme til globryllup!!!!!!! Vi aftalte inden jeres dato blev ændret, at indfrie vores bryllupsgave (4 dage på Lalandia m. et hold venner og alle børnene i luxus hytte), lige netop i den weekend. Og jeg VIL bare så gerne se dig gå som brud op af altergulvet.... hen til din ventende gom....se jeres øjne funkle mens I siger ja til hinanden..... Men jeg følger med på sidelinjen herfra indtil dagen oprinder...og vores kammerat har en mobil tlf. med internet som jeg kaprer d. 3 maj i forhåbning om at der er nogen som har sat billeder ind af jer fra kirken...(Louise, det er så her du kommer ind i billedet ;) ) Og når I er kommet jer af alle oplevelserne, så gør vi sku alvor af den grill aften...og så skal der kigges på bryllupsbilleder... x 2! Knus og kram herfra, Nanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2008 · Report post :(Louise, det er så her du kommer ind i billedet ;) ) Og når I er kommet jer af alle oplevelserne, så gør vi sku alvor af den grill aften...og så skal der kigges på bryllupsbilleder... x 2!Knus og kram herfra, Nanna Jeg skal gøre, hvad jeg kan Nanna, men det er ikke sikkert, jeg kan komme til globryllup heller Avedøre Kirke ligger bare møgdårligt i forhold til offentlig transport, og alle skal et eller andet andet i den weekend... Men hvis jeg er der, lover jeg at tage nogle billeder. Jeg kan nok slet ikke lade være :p 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2008 · Report post 11 DAGE :carrot: :carrot: :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2008 · Report post Og nu er der kun...... 10 DAGE TILBAGE..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2008 · Report post Hej søde Feeeede kjoler til pigerne Kan slet ikke forstå det er lige om lidt! Glæder mig til beretningen søde Anna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2008 (edited) · Report post ÅÅÅRRHH Mette!! NU ER DET PÅ LØRDAG!!!! Er du mon en tand spændt? Jeg glæder mig så meget til at se dig i din smukke kjole, og feste natten lang med dig (jer ;) )! Vi glæder os RIGTIG RIGTIG meget!!! STOR KYS FRA OS! Edited April 29, 2008 by LouiseSwee 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2008 · Report post Ihhh nu er det snart! Er i ved at have styr på det hele? Knus Nathasia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2008 · Report post Hvor er du henne!? Du skal da lige herind forbi og fortælle hvor spændt du er!.. kom så!! KNUS 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2008 · Report post Tillykke med brylluppet på lørdag Jeg er ikke sikker på at jeg når at komme på og ønske dig tillykke på dagen, så du får lige en tidligt lykønskning Jeg håber dagen bliver som I ønsker, og han husker at sige ja på de rigtige tidspunkter ;) Glæder mig til at se lidt billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2008 · Report post Tusind gange tillykke med den store dag på lørdag. Jeg håber og tror på, at I får en fantastisk god dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2008 · Report post Jeg skal i hver fald NOK sætte nogle billeder ind, så I kan se hvor smuk hun bliver (var? - hvad skriver man når det er fremtid/datid )! Ih hvor skal det nok blive sjovt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2008 · Report post Kæreste Mette, Stort tillykke med dagen i morgen. Jeg kommer nok desværre ikke og glor - med mindre jeg tager Louise op på det lift, hun vist tilbød forleden... Jeg er blevet beordret ro af lægen, da mit blodtryk er for højt polus en del andre ting, som peger mod svangerskabsforgiftning, så jeg tør ikke lige kaste mig ud i de offentlige transportmidler. Og mit planlagte lift - MamaTux - er desværre blevet forhindret Hvem der bare havde en bil... Ikke desto mindre håber jeg, I får en helt fantastisk dag og aften - og at alt går efter planen! Glæder mig til at se billeder af dig og din dejlige mand! Knus Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2008 · Report post Stort tillykke med brylluppet :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2008 · Report post Jeg skal i hver fald NOK sætte nogle billeder ind, så I kan se hvor smuk hun bliver (var? - hvad skriver man når det er fremtid/datid )!Ih hvor skal det nok blive sjovt! Louise, du lovede.... Kom så med de billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2008 · Report post Jeg skal i hver fald NOK sætte nogle billeder ind, så I kan se hvor smuk hun bliver (var? - hvad skriver man når det er fremtid/datid )!Ih hvor skal det nok blive sjovt! Louise, du lovede.... Kom så med de billeder Ja, hvor bliver de af???? Mon de fester endnu!!!!????!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2008 (edited) · Report post Kære Mette og Michael!!!!!!!!!!! Stort tillykke med jeres bryllup d. 3 Maj!!!!! Håber I havde lige så vidunderlig en dag som vi mindes vi havde, og at I stoppede op og nød øjeblikkene med alt hvad de indbar...sugede det hele til jer så I nær var ved at springes af lykke.... Knus herfra, Nanna og co. Louise?! Så må det gerne begynde at strømme ind med billeder tak!!!!!!!! Edited May 5, 2008 by fjorbak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 · Report post Tusind tak for jeres interesse for min tråd... Jeg har totalt nedprioriteret den i forhold til alt muligt andet... Mest fordi jeg ikke troede at der var nogle der gad læse det jeg havde at skrive... MEN DER BLEV JEG GODT NOK OVERRASKET!!! TAK for det alle I søde og opmærksomme BK'ere...! Som tak og UNDSKYLD... vil jeg kvittere med en hulens masse billeder! Knus Fra Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 (edited) · Report post Ihh endelig kommer der billeder - lav dem nu ikke for små!!! Altså hvor er du bare smuk, fantastisk kjole!!!! Tillykke med dagen, og glæder mig til en beretning, når du er klar!!! Kram Melanie Edited May 26, 2008 by Melanie25 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 (edited) · Report post LIdt flere fra den store dag! 3 søde veninder (Tanya, Trine og Lotte) og lidt fra restauranten Edited May 26, 2008 by MetteTejlmann 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 (edited) · Report post og flere endnu... Lidt blandet fra festen og et billede taget ved sejlklubben i Dragør! Edited May 26, 2008 by MetteTejlmann 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 (edited) · Report post mere bryllup!! Billeder taget udenfor kirken... det i midten er med Michaels forlover og min "brudepige" (min bedste veninde Tanya!) Edited May 26, 2008 by MetteTejlmann 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 (edited) · Report post flere billeder... En grædende far der holder tale... Edited May 26, 2008 by MetteTejlmann 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 · Report post Iiiih, hvor var du bare SMUK!! sikke nogle dejlige billeder! Stort tillykke med dagen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2008 · Report post Hej Mette Selvom det efterhånden er ved at være mere end et par dage siden, vil jeg lige sige tillykke med brylluppet..... I er super-smukke.. - og JEG vil da meget gerne høre MEGET mere om den store dag, samt se MANGE flere billeder Maya 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites