Sygeplejersken

KAn nogen hjælpe med vægtkonsulent princippet?

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg mener også, det er et temperamentsspørgsmål, om man vælger vægtvogterne eller vægtkonsulenterne. Jeg har selv tabt 25 kg hos vægtkonsulenterne, så det kan jeg dog klart anbefale. Jeg skal dog på den igen, fordi vi lige har haft et hektisk ½ år med eksamen, 2 x flytning, sygdom i familien og sidst men ikke mindst vores fantastiske bryllup. Det har været hårdt for den sunde levevis...Det har været for mange nemme løsninger. HUSK PÅ alle jer der er i gang med vægtkonsulenterne: Det er en kostomlægning, for kiloene ryger lynhurtigt på igen, hvis man som jeg ikke lige passede på. Jeg har taget 8 kg på på ½ år, men jeg ved jo hvordan jeg kan smide dem igen, så jeg er nu rimelig fortrøstningsfuld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg fik jo kun smidt 10 kg inden brylluppet, hvilket ogsaa var meget godt, men men de kom hurtig paa da vi tog paa bryllupsrejse. Jeg har nu bestilt vaegtkonsulenternes program og er spaendt paa om det virke, og kan give mig inspiration til at holde vaegten efter.

Er det "nemt" eller kræver det virkeligt hårdt arbejde. Jeg vil gerne smide 30 kg.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går også og tumler lidt med Vægtkonsulenterne's program. Har fået en kopi af en go' veninde, så jeg kan se om det er noget for mig. HVIS det viser sig at være noget for mig, så vil jeg stærkt overveje at blive meldt ind. Jeg har taget 47kg på i løbet af 3½ år (syg med depression), og dem vil jeg MEGET MEGET gerne af med igen. OG så vil jeg også gerne have lagt mig kost om, så jeg kan trække noget mere energi ud af de ting jeg propper i munden!

Mit udgangspunkt er dog ikke så godt, set i forhold til VK's menu... Jeg er laktoseintollerant, hvilket medfører at jeg ikke kan tåle mælkeprodukter - dvs jeg kan dog spise meget mager ost (Cheasy 6%), og spise 2 dl yoghurt om dagen).

Jeg bryder mig ABSOLUT ikke om fisk, og det skal man spise RET meget af, i følge VK's program...

Hvad kan jeg gøre? KAN jeg overhovedet følge programmet, eller kan jeg lige så godt stoppe før jeg kommer i gang?? Jeg ELSKER grøntsager, både rå og tilberedte, så dét er IKKE noget problem.

/arno

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og tumler lidt med Vægtkonsulenterne's program. Har fået en kopi af en go' veninde, så jeg kan se om det er noget for mig. HVIS det viser sig at være noget for mig, så vil jeg stærkt overveje at blive meldt ind. Jeg har taget 47kg på i løbet af 3½ år (syg med depression), og dem vil jeg MEGET MEGET gerne af med igen. OG så vil jeg også gerne have lagt mig kost om, så jeg kan trække noget mere energi ud af de ting jeg propper i munden!

Mit udgangspunkt er dog ikke så godt, set i forhold til VK's menu... Jeg er laktoseintollerant, hvilket medfører at jeg ikke kan tåle mælkeprodukter - dvs jeg kan dog spise meget mager ost (Cheasy 6%), og spise 2 dl yoghurt om dagen).

Jeg bryder mig ABSOLUT ikke om fisk, og det skal man spise RET meget af, i følge VK's program...

Hvad kan jeg gøre? KAN jeg overhovedet følge programmet, eller kan jeg lige så godt stoppe før jeg kommer i gang?? Jeg ELSKER grøntsager, både rå og tilberedte, så dét er IKKE noget problem.

/arno

Hej Arno, jeg har selv fulgt vk kostplan, og tabte mig da også på den, men jeg blev hurtig træt af at skullé veje al min mad, så nu har jeg taget det hele på igen taz .

Men mht til det du spørg om, så tror jeg ikke at det betyder så meget at du ikke kan tåle mælkeprodukter, for i princippet må man jo heller ikke få så meget af det, men det med fisk, det kan nok godt volde dig nogle problemer, i henhold til vk principperne, da det er en vigtig ting at få, ligesom lever er, men jeg syntes at du skal tage kontakt til en af de konsulenter der bor i dit område og tage en snak med hende, så kan i sammen finde en plan der passer lige netop dig.

Tro på det, det skal nok lykkes, jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke..

:td:

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder jo som om at jeg IKKE skal lade mig stoppe af mine allergi'er eller andre tilbøjeligheder!

Jeg ER motiveret, men er lidt i tvivl om hvordan jeg rent praktisk gør det. Altså - hvordan finder jeg en "konsulent i området"? Jeg bor i Silkeborg, og har ikke lige lagt mærke til at der "flyder" sådan nogle rundt i området ;o)

TAK for hjælpen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder jo som om at jeg IKKE skal lade mig stoppe af mine allergi'er eller andre tilbøjeligheder!

Jeg ER motiveret, men er lidt i tvivl om hvordan jeg rent praktisk gør det. Altså - hvordan finder jeg en "konsulent i området"? Jeg bor i Silkeborg, og har ikke lige lagt mærke til at der "flyder" sådan nogle rundt i området ;o)

TAK for hjælpen...

Du er faktisk rimeligt priviligeret hvad DDV angår. Jeg har hørt, at der ligger flere gode restauranter i Silkeborg, som faktisk laver Vægtkonsulenternes mad. Skal lige prøve at høre med min kollega, når jeg ser hende på mandag.

Hvis du ikke kan finde din lokale konsulent, så vare gå på

Vægtkonsulenterne

KH

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Os mig Os mig :byebye:

Jeg er også i gang med at trylle størstedelen af min krop VÆK! jeg nåede kun at tabe 10kg inden brylluppet, det er bedre end ingenting! men det er alså noget der virkelig går mig på, jeg har været fed hele mit liv, og kan ikke huske at jeg har vejet under 95kg.da brugte jeg str.46 i tøj.og det var under en stormende forælskelse..så har jeg fået to vidunderlige unger, og en masse ekstra +kilo,(tabte 25 kg. efter den første, men er nu efter den 2.fødsel tilbage hvor jeg startede) jeg er pt. en str 54, og skal være min. 10 kg lettere inden jul, det er ikke umuligt, men jeg har bare så svært ved at tro på det, JEG SKAL!! så hvis der er nogle der sidder med de der goe programmer og opskrifter, så skal i være mere end velkomne til at maile dem til mig!!

Quaade :plante: Mivs@thorsbrovej.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte sidste år 10-12 kilo med vægtkonsulenterne og har ikke taget noget af det på igen, hvorfor jeg klart kan anbefale den. Den er god fordi, man får nogle gode kostvaner...det er klart dem der går tilbage til de gmle - ofte usunde - levevaner tager på igen.....

Kast du dig blot ud i den..go fornøjelse

:) Sanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ik selv den type person der har problemer med at tabe mig ......... jeg er ellers noget af et madøre efter jeg har fået mine to piger i tidens løb....... men er stadig undervægtig efter min højde...........

Men min dejlige kærste ... har været i programmet vægtkonsulenterne hvor han siden sidste år ( sommeren 2003 ) der har han tabt 50 kg............ og jeg er vildt stolt af ham :kiss::) og jeg støtter ham fuldt ud i det ....... og det er bare dejligt at følge ham og se hvor glad han bliver for hver gang han er på vægten ....... :)()():kiss:

som han selv siger det så er det støtte fra Familien / kærsten og kærligheden som gør at han kan holde det........ sååå det er bare dejligt :lol:

knuuuuuuz Mariemusen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Jeg ville bare sige HÆNG på. GP Jeg har tabt mig med vægtvogterne så det virker. Tabte mig 14 kg i sin tid. Da jeg stoppede med programmet - længere forklaring hvorfor jeg gjorde det :( - tog jeg på igen ()() Men jer er på den igen og har tabt mig 8 kg siden januar. Cool ha :)

Den her virker også ret godt :):)-HAHA-:):)

. Hvis du spiser noget uden at nogen ser det indeholder det ingen kalorier.

2. Hvis du drikker en sukkerfri sodavand og samtidig spiser en chokoladebar, vil alle kalorierne i slikket blive elimineret af de manglende kalorier i den sukkerfrie drik.

3. Hvis du spiser sammen med nogle andre tæller kalorierne ikke, hvis du blot spiser det samme som de gør.

4. Fødevarer der indtages af helbredsmæssige grunde, såsom chokolade, cognac eller ostekage, tæller ikke med.

5. Hvis du sørger for at opfede alle personer i dine nærmeste omgivelser, vil det få dig selv til at se tyndere ud.

6. Fødevarer, der indtages underen filmforevisning, tæller ikke med, idet de indgår som en del af et underholdningskoncept og ikke som et led i din ernæring.

Det gælder f. eks. chokoladestænger, popcorn, pebermyntepastiller, franske mandler, chips og alle typer bolsjer.

7. Ituslåede eller knuste småkager indeholder ikke kalorier, de er forsvundet under knusningen.

8. Alt hvad der slikkes af knive eller skeer mens du f. eks, tilbereder søde desserter, indeholder heller ingen kalorier.

9. Fødevarer, der har samme farve, indeholder samme mængde kalorier, f.eks. spinat og pistacie-is.

10. Chokoladens farve er universel, og den kan derfor erstatte et hvilket som helst andet føde- middel.

11. Alt hvad man spiser stående er fri for kalorier. Det skyldes formentlig tyngdekraftens indvirkning på kaloriernes vægtfylde.

12. Alt hvad man spiser af en andens tallerken er fri for kalorier eftersom kalorierne rettelig tilhører den anden, og derfor vil hænge fast på hans tallerken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt er det her lige:

Nu har jeg lige tilmeldt mig weight watchers og har lige fundet ud af at jeg kan spise min sædvanlige cornflakes til morgen mad. Få en bagt kartoffel med ost til frokost og spise en Burger king cheeseburger samt en BK Kylling Whopper. Det er sku ikke til at forstå, men det siges, at det virker, så vi får se.....

Winnie

<{POST_SNAPBACK}>

hmmmm... kan da godt være ovenstående kost virker men hvor sund er den lige ??... undrer sig..!!!

knus DD36

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer