Guest Sandra&Christian

ABC-brudekjoler

9 indlæg i dette emne

Hej alle!

Der har tidligere været både tråde med brudekjoler og med ABC. Derfor mindes jeg at have læst at billederne af deres kjoler er lidt misvisende.

- Så derfor: jer der har købt kjoler i ABC, vil I ikke smide et billede af jer i dem herind? Og skriv gerne hvilken model det er...

God weekend til alle :griner:-

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Var i efteråret på en messe hvor ABC brudekjoler havde en stand. Jeg var nemlig også lidt skeptisk, for kjolerne er jo bare billige. Men de kjoler de havde med på messen, var rigtig flotte. Pæne enkle kjoler med mange muligheder for broderi osv. Jeg har selv bestilt tid hos dem i marts. Jeg kigger i hvert fald hos dem først, for kan man finde en kjole til deres billig pris, er der jo sparet penge der, og der er jo udgifter nok ik'?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Var i efteråret på en messe hvor ABC brudekjoler havde en stand. Jeg var nemlig også lidt skeptisk, for kjolerne er jo bare billige. Men de kjoler de havde med på messen, var rigtig flotte. Pæne enkle kjoler med mange muligheder for broderi osv. Jeg har selv bestilt tid hos dem i marts. Jeg kigger i hvert fald hos dem først, for kan man finde en kjole til deres billig pris, er der jo sparet penge der, og der er jo udgifter nok ik'?!

Ja det har du helt ret i!!

Vil gerne høre om dine erfaringer når du har prøvet kjolerne selv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Jeg blev gift i en ABC-kjole...

Den sad helt perfekt på mig, og jeg fik en rigtig god betjening..

Og det er rigtig bryllup løber op i mange penge, så hvorfor ikke spare hvor man kan..

Jeg købte kjole, skørt, slør og sko og kom af med 5050.-

Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge billedere ind, måske der er en der vil hjælpe.

Jeg syntes bestemt ikke at billederne er misvisende på deres hjemmeside..

Jeg håber du får en lige så god betjening som jeg fik i Næstved..

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer