Guest nielsen1980

gaveæsker færdige

18 indlæg i dette emne

Jeg ved godt jeg ikke har været her så meget,og ikke er særlig kendt herinde. Men vi fandt først ud af fo 2 måneder siden at vi skulle giftes. Og nu er der ike længe til.

Men jeg er færdig med mine gaveæsker. Så her er de. og det indhold jeg har fundet på ind til nu. Mangler lidt endnu, men skal lige komme på hvad det skal være. De er crem-lyserøde-lyde grønne-lyseblå og det kommer til at stå skiftevis de farver. Og det er den røfe tråd.

post-23342-1168463176.jpg

post-23342-1168463190.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de :biggrin: flotte - jeg er vild med skrifttypen, der er brugt på æskerne - hvad hedder den?

I har godt nok ikke haft lang tid til at planlægge/lave ting til brylluppet - vi havde 1½ år og der var da nok at gøre i det tidsrum, så stor :balloons: til Jer.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif flotte - jeg er vild med skrifttypen, der er brugt på æskerne - hvad hedder den?

I har godt nok ikke haft lang tid til at planlægge/lave ting til brylluppet - vi havde 1½ år og der var da nok at gøre i det tidsrum, så stor :balloons: til Jer.

-Lisbeth

Den hedder Tagettes. Og :biggrin: tak. Nej vi har ikke haft meget tid, Men det er heller ikke det helt store bryllup vi holder, og er lidt tidspresset da min kære kommende mand tager til Afghanistan d 6 feb.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lidt blær med alle de færdige æsker 39 ialt.

Wauuuu de er godt nok kønne de små fine æsker, tror du er meget kreativ til hverdag*s*. Og da tillykke med det forestående dryllup, glæder mig til at høre mere om det... :biggrin:

Tænkte på om der var mulighed for at du kunne sende din skabelon til mig.. Damn jeg er da helt fladet pladask for dine æsker*s*

:balloons: - Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh bom bom. Ja den skabelon ja jeg skal se hvad jeg kan gøre. Jeg har jo fundet en skalbelon herinde. Og så har jeg jo bare tilføjet nogle detaljer selv. Men skal lige se hvad jeg kan gøre.

Jubiii det lyder lækkert :carrot: , venter helt i spænding... Det du har lavet oven på hjerterne er det noget du har tegnet eller skåret ud??? hehe kan ikke lige hitte det du har gjort der.... :balloons:

:blushsmiley: fra Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh bom bom. Ja den skabelon ja jeg skal se hvad jeg kan gøre. Jeg har jo fundet en skalbelon herinde. Og så har jeg jo bare tilføjet nogle detaljer selv. Men skal lige se hvad jeg kan gøre.

Jubiii det lyder lækkert :carrot: , venter helt i spænding... Det du har lavet oven på hjerterne er det noget du har tegnet eller skåret ud??? hehe kan ikke lige hitte det du har gjort der.... :balloons:

:blushsmiley: fra Lena

Det er håndlavet parpir jeg har klippet ud i lidt mindre en selve det halve hjerte og limet på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer