FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

CHRISTIANS POLTERABEND

Lørdag var Christian på polterabend. Hans far hentede ham kl. 6 for at de skulle på jagt med Christians bror og min bror. Ved 9-tiden tror jeg de havde insisteret voldsomt på, at de skulle op og have morgenmad. Oppe ved bilerne var der dog ikke morgenmad, men en bus fuld af venner og familie!

De tog så hjem til deres jagtstue på gården deres jagstykke tilhører og spiste morgenmad. Bagefter skulle de skyde lerduer. Christian fik de sværeste kår, hvor han stod foran lerduemaskinerne, så han ikke kunne se hvor de kom fra, og det var nogle specielt hurtige og lidt mindre duer. Desuden blev de bare skudt af hele tiden, så han skulle bare skyde og kunne ikke rigtig forberede sig. Hans bror ladte et nyt gevær til ham mens han skød med det andet.

Bagefter skulle han køre traktor. Det var vist rigtig skægt, men den første runde kunne han ikke finde speederen, så det gik i skridtgang ;) Så var der frokost. Min far og bror havde lavet brunkål, som de smæskede sig i. Derefter kørte bussen hjem til mine svigerforældre, hvor de skiftede tøj. Derfra gik turen til teatersport, som vist var ret morsomt. Så havde de en time at slå ihjel, hvilket de gjorde på Langelinie. Herfra kørte de til vinsmagning med østrigsk vin, hvilket havde været super lækkert! Bagefter fik de lækker middag i noget der vistnok hedder madklubben. Efter maden tog de på bar og derefter på Jazzhouse.

Kl. 3 søndag morgen fik jeg en glad og småfuld kommende gom hjem - han havde haft en forrygende dag! :thumbsupsmileyanim:

:cowsleep:

Maja

0

SAMTALE MED PRÆSTEN

Så har vi fået lavet en aftale med præsten om at komme og tale med ham. Det bliver på tirsdag den 16. kl. 15. Jeg glæder mig til at høre, hvad han spørger om, og om det lægger op til en personlig tale eller noget mere generelt.

Så skal vi nok også beslutte salmerne, som vi (så vidt jeg husker) har foreslået skal være 'Se, nu stiger solen af havets skød', 'Op, al den ting, som Gud har gjort', 'Det er så yndigt at følges ad' og 'I blev skabt som mand og kvinde'.

:cowsleep:

Maja

0

Hej søde Maja

Hvor er der dog sket meget herinde - og hvor ser du bare dejlig ud i din kjole. Og tillykke med at du kunne passe nederdelen denne gang - FLOT :cowsleep:

De er blevet rigtig flotte manchetknapperne.

:thumbsupsmileyanim: Anja

0

Annonce ♥

Tak skal I have! :cowsleep:

Jeg er også rigtig glad for min kjole, og med håret sat, make-up og slør på til brylluppet, så skal jeg nok blive smuk!

Ja, jeg synes også i det store hele, at manchetknapperne er blevet rigtig flotte, og jeg satser på, Christian bliver glad for dem. Jeg håber jo på, han vil bære dem på bryllupsdagen :bearhug: Jeg har i hvert fald tænkt mig, at han skal have dem om morgenen hjemme hos sine forældre.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Maja Maja Maja

Du bliver jo gudesmuk på jeres store dag! :heart: Jeg glæder mig til at se det hele samlet om ikke mindre end 22 dage!

Det er også nogle helt fantastiske manchetknapper du har fået lavet til manden! Jeg kan godt forstå, at du ærger dig over, at du ikke er der når han skal have dem!

:bearhug: fra Anne - der godt nok har været væk fra BK aaaalt for længe! : )

0

Annonce ♥

Ej, hvor er de fede de manchetknapper :bearhug:

Er det dem jeg har postet et link til i min tråd??? Sidder jo her og fortryder at jeg ikke fik dem lavet til Søren alligevel :blush:

Giver du ham dem så om morgenen, inden han tager afsted, eller bliver det først når han skal klæde om???

Der er altså ikke lang tid igen nu :heart:

0

Maja Maja Maja

Du bliver jo gudesmuk på jeres store dag! :cheerleader3: Jeg glæder mig til at se det hele samlet om ikke mindre end 22 dage!

Det er også nogle helt fantastiske manchetknapper du har fået lavet til manden! Jeg kan godt forstå, at du ærger dig over, at du ikke er der når han skal have dem!

:thumbsupsmileyanim: fra Anne - der godt nok har været væk fra BK aaaalt for længe! : )

:cheerleader3:

Tusinde tak skal du have, Anne! Ja, jeg har ikke set dig heromkring længe, men jeg håber, du har det godt og nyder livet som frue ;)

Ej, hvor er de fede de manchetknapper :thumbsupsmileyanim:

Er det dem jeg har postet et link til i min tråd??? Sidder jo her og fortryder at jeg ikke fik dem lavet til Søren alligevel :sm:

Giver du ham dem så om morgenen, inden han tager afsted, eller bliver det først når han skal klæde om???

Der er altså ikke lang tid igen nu :cheerleader3:

Jeps, det er lige præcis fra din tråd, jeg har inspirationen til manchetknapperne! :cheerleader3: Jeg synes, firmaet er super godt og professionelt, og jeg kan kun anbefale dem. De manchetknapper, jeg har valgt, er jo ret dyre, fordi sølvet bliver formet til bogstaverne, men de har også nogle billigere udgaver til omkring 1.000,- kr., hvor bogstaverne "bare" bliver graveret i nogle manchetknapper. De forskellige typer kan ses på deres hjemmeside englishcufflinks.com.

Planen er, at vi ikke skal sove sammen, så jeg regner med at give hans mor gaven til ham, som han så kan få om morgenen inden brylluppet. Og så håber jeg jo, han vil have dem på på dagen :cheerleader3:

Nej, der er godt nok ikke længe til nu! Puha, der er mange små løse ender, men mon ikke vi bliver klar?! ;) Det gør de fleste jo ...

:loveboard:

Maja

Hej Maja :)

Må bare lige fortælle dig, at jeg i dag har været til globryllup i Lindehøj. Vi fandt ud af, hvordan vi selv vil sidde og så hvordan receptionen i kirken foregik. Holder I reception i kirken? Det var dejligt at opleve et beyllup i kirken. Jeg kan desværre ikke komme og se dig blive gift, da jeg er på arbejde den dag :loveboard: Men du bliver nok udmærket gift alligevel ;) Og jeg er sikker på Keld er super god! Måtte bare lige dele det med dig.

:loveboard:

Knus Tina

0

Hej søde Maja....

Jeg har været fraværende alt for længe her, kan jeg godt se!!!

Hvor er det bare spændende, at du så snart skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil stadig meget gerne komme og se dig....det er vel stadig kl 14, ikke? Jeg skal på arbejde den weekend, men skal først møde kl 15.30, så jeg burde kunne nå det.

Ellers har vi det godt. Jeg startede jo nyt job på Gentofte hospital på børneafdelingen d. 1/8, så det har været lidt hårdt, men meget spændende!

Og så har vi alle lige været syge med en ordenlig omgang mave influenza :cheerleader3:

Men som sagt...........Jeg håber at se dig d. 3 Nov i det hvide skrud.....du bliver bare SÅ smuk!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Må bare lige fortælle dig, at jeg i dag har været til globryllup i Lindehøj. Vi fandt ud af, hvordan vi selv vil sidde og så hvordan receptionen i kirken foregik. Holder I reception i kirken? Det var dejligt at opleve et beyllup i kirken. Jeg kan desværre ikke komme og se dig blive gift, da jeg er på arbejde den dag :thumbsupsmileyanim: Men du bliver nok udmærket gift alligevel ;) Og jeg er sikker på Keld er super god! Måtte bare lige dele det med dig.

Hej Tina!

Jeg glemte helt at svare på den her!

Hvor spændende med globryllup! Jeg skal til globryllup hos en fra min mødregruppe på lørdag, så jeg suger nok til mig i forhold til hvordan og hvorledes med at sidde, og hvordan Kjeld er. Vi har jo samtale med ham i morgen, så det er lidt spændende.

Nej, vi holder ikke reception i kirken. Vi holder faktisk slet ikke reception, og det kan jeg måske godt fortryde lidt nu, men nu er det som det er, så det er der ingen grund til at tude over ... :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Maja

0

BRUDEVALS

I går gik vi i gang med at øve brudevals! :biggrin: Trinnene i sig selv er jo ikke så svære, men når man ikke er vant til at danse sammen på den måde, er det alligevel lidt svært! Christian var i hvert fald super fokuseret - det så bare skægt ud! Og nogle gange fik han startet på det forkerte ben, så trippede han et par gange. Hold fast det var sjovt! Men jeg tror nu nok vi skal få styr på det :hug:

:rolleyes:

Maja

0

Annonce ♥

Søde Maja, jeg er så ked af det, jeg kan ikke komme til globryllup :biggrin:

Vi skal til det jydske den weekend, og det stinker helt vildt :hug:

Men jeg sender dig en masse gode tanker, mens jeg ærger mig over ikke at kunne se dig svæve op ad gulvet til din Christian :rolleyes:

0