FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 posts in this topic

Annonce ♥

Hov, Louise! Din besked var gået min næse forbi! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig meget til brylluppet, men vist ikke helt så meget/på helt samme måde, som mange andre - og som folk åbenbart forventer, man gør ...

Men jo, jeg glæder mig. Måske bliver det mere virkeligt, når jeg i morgen henter min kjole og efterfølgende får en ansigtsbehandling!

Vi føler, vi har styr på det, vi mangler vist kun et par småting. Christian leverede kronerne til borddekorationerne ned til blomsterhandleren i går. Det var egentlig min mor, der skulle lave dem, men Christian blev så glad for blomsterhandleren, da han bestilte buketten, at han foreslog, at vi fik dem til at lave dekorationerne også. I går aftes bagte jeg 7 ud af 12 bunde til vores bryllupskage. I weekenden skal jeg så lave lidt pynt til kagen og bage de sidste 5 bunde. Desuden skal vi passe min nevø lørdag og til barnedåb søndag :hug: Vi gemmer nok sammenbindingen af menukortet til næste uge, men forsiden og menuen er printet ud. Vi mangler blot at printe bordplanen :hug: Desuden har jeg klippet bånd af i den rette længde, så det er ikke så meget, der mangler.

Nå ja, vi skal da også have øvet brudevalsen noget mere! :bearhug:

:heart:

Maja

0

Sødeste Maja

Jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig - ikke den der vilde jublende overdrevne euforiske sommerfugle farm som folk forventede.... men jeg glædede mig da selvfølgelig :bearhug:

Jeg regner med klart med at komme til globryllup. Skal do være til fødselsdag i Farum kl. 17, men hvis jeg har alt klar inden og pakket bilen, så går det nok - mon ikke ;)

9 dage søde.... det er faktisk kun lidt mere end 1 uge..... :thumbsupsmileyanim: (wee... nu får jeg helt kuldegysninger på jeres vegne...)

0

Annonce ♥

Jeg regner med klart med at komme til globryllup. Skal do være til fødselsdag i Farum kl. 17, men hvis jeg har alt klar inden og pakket bilen, så går det nok - mon ikke ;)

9 dage søde.... det er faktisk kun lidt mere end 1 uge..... :bearhug: (wee... nu får jeg helt kuldegysninger på jeres vegne...)

Det kunne være så dejligt, hvis du kom til globryllup!

Puha, når du siger det på den måde, så får jeg da også helt kuldegysninger over det ....

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Maja

Har lige skimmet din planlægningstråd og jeg skal love for du har haft gang i mange ting til jeres bryllup -HAHA- jeg er imponeret. Håber I får en fantastisk dag og glæder mig til at se beretningen fra den store dag. STORT TILLYKKE med på lørdag :cheerleader3:

Hilsen Betina

0

Tusinde tak for hilsnerne! Det er altid hyggeligt, når nogen sniger sig ind i ens tråd -HAHA-

Jo, vi er så småt ved at være klar, men jeg er også så småt ved at få nerver på. Ikke så bevidst, men jeg vågnede kl. 4 i morges og kunne ikke sove mere. Det er ellers kun noget, jeg lider af op til eksamen! Nå, men efter lørdag burde det jo forsvinde, så jeg kan sove i hvert fald til 6 eller 6.30 :cheerleader3:

-HAHA-

Maja

0

Annonce ♥

Nej, det er ikke meget, og nu er der kun 4 dage tilbage! -HAHA-

Og i går fik jeg lavet noget af pynten til bryllupskagen! 32 glasurhjerter ligger til tørring derhjemme :)

-HAHA-

Maja

Det bliver spændende at se det færdig resultat...... 32 glasur -HAHA- er noget afet projekt, men der er ligesom noget helt specielt ved det når man selv har lavet det hele. :cheerleader3:

Tror den bliver så flot...... og dig lige så -HAHA-

0

Annonce ♥

Tak skal du have! Jeg tror da nok I skal kunne finde sådan noget i Ålborgområdet -HAHA-

Jo, tak, jeg er næsten sikker på, vi får en dejlig dag på lørdag! Om det så kommer til at stå ned i stænger, kagen falder sammen, bilen ikke dukker op, fotografen bliver væk og hvad der ellers kan gå galt! -HAHA-

:cheerleader3:

Maja

0

Du får lige i god tid en tillykkehilsen fra mig - ellers ender jeg sgu nk med at glemme det -HAHA-

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE med jeres store dag! Håber den bliver helt perfekt og lige som I drømmer om!

Jeg får desværre nok ikke mulighed for at komme til globryllup, da Williams moster døde i går, så jeg må lige bistå ved en anden - mindre spændende - kirkelig begivenhed på lørdag.... Ville nu hellere se dig og din kæreste (indtil videre) og jeres lille Marius i Kirken i Herlev. Men så må jeg glæde mig til billederne i stedet for...

:bearhug::cheerleader3::bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug:HUUG:bearhug::(

0