FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 posts in this topic

Opfordring

Evt globryllupsgæster bedes tage MANGE billeder, som vi (eks)brude som desværre ikke kan være der på Maja's dejlige dag, kan nyde indtil Maja kommer ind forbi og stiller vores tørst ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:-HAHA-:bearhug:-HAHA-:bearhug:-HAHA-:bearhug::):bearhug:-HAHA-HUUG:)

Så maja :cheerleader3: Nu er der ikke lang tid igen... Lige om lidt går det løs. Ja jeg begiver mig ikke herind særlig tit mere, men måtte lige ind og ønske dig tillykke med dagen.

Jeg håber I må få den mest fantastiske og uforglemmelige dag, og at det hele bliver lige som I har ønsket jer :bearhug:

Et stort tillykke med på vejen herfra og jeg håber at tasken gør sit job godt endnu engang.

Kram og tanker herfra, med ønsket om en vidunderlig dag!

:(

0

Jeg regner med klart med at komme til globryllup. Skal do være til fødselsdag i Farum kl. 17, men hvis jeg har alt klar inden og pakket bilen, så går det nok - mon ikke ;)

9 dage søde.... det er faktisk kun lidt mere end 1 uge..... :bearhug: (wee... nu får jeg helt kuldegysninger på jeres vegne...)

Det kunne være så dejligt, hvis du kom til globryllup!

Puha, når du siger det på den måde, så får jeg da også helt kuldegysninger over det ....

:bearhug:

Maja

Hej Maja

Jeg satser stadig på at nå det lørdag, men hvis ikke jeg når det, så er det ikke af ond vilje - men jeg har et temmelig booket program lørdag ;) MEN.... jeg satser stærkt på at komme forbi og se Christians smukke brud og Marius smukke mor gå op ad kirkegulvet :bearhug:

Og så min søde Maja - der er kun 3 dage til du skal i det store skrud :cheerleader3:

Overtro om vejret

Gommens dag

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dage

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

* Solskin betyder et kærligt og langt samliv.

* Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.

* Storm betyder et stormfuldt ægteskab.

* Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

0

Hej smukke Maja

Nu er det meget snart :bearhug:

Ihhh, jeg glæder mig sådan på dine vegne, det bliver en helt fantastisk dag, det ved jeg ;)

HVis jeg ikke når herind i morgen inden jeg tager til Jylland, så må du have en helt igennem fantastisk dag, en dag I aldrig glemmer, og som måske kun bliver slået som den lykkeligste dag af fødslen af din dejlige dreng (og evt. flere ;) ) :bearhug:

Husk at slappe af og nyde dagen, du kan alligevel ikke nå at ændre noget på lørdag :(

:bearhug::bearhug:-HAHA-HUUG:bearhug::cheerleader3:

:bearhug:

0

Annonce ♥

- nu er der ikke længe til at det er Jeres tur til at opleve denne fantastiske dag.

Jeg ønsker jer den mest vidunderlige dag og - selv om jeg ikke er på besøg herinde så tit mere - glæder mig MEGET til at se billeder fra dagen.

:oops::oops:-HAHA-:thanks::blush:-HAHA--HAHA-:oops:

TILLYKKE MED PÅ LØRDAG

:):b223::oops: :fløjt: ()()

Nyd det - det er SÅ GODT!!!!!!!!!!!

:)

Solsikken -HAHA-

0

Tillykke med i morgen :thanks:-HAHA-

Jeg håber I får en fantastisk dag, og jeg glæder mig MEGET til at se billeder ;)

HVis du mærker et varmt sus i morgen, så er det bare mig der sender dig en kærlig tanke -HAHA-

:blush:-HAHA-:b223::oops: :fløjt: :)

:oops:

0

Kære Maja

Mange gange tillykke med i morgen. jeg håber at I får en helt fantastisk bryllupsdag!! Du har minsandten også ventet længe på din store dag, og set den ene BK´er efter den anden få brudekjolen på. (Du var jo veteran herinde allerede da jeg kom på)

:carrot: NU ER DET DIN TUR!! :carrot:

Jeg ved du kommer til at se fantastisk ud i din smukke smukke kjole.. :blush:

Kærlige tanker fra Rikke

:thanks:

0

Tusinde tak for de søde hilsener, det sætter jeg stor pris på :thanks::b223:

Jeg synes, jeg har haft en travl dag i dag. Jeg vågnede kl. 5 og så lidt fjernsyn, inden det var sent nok på dagen til, at jeg kunne tillade mig at tænde håndmikseren, så jeg kunne gå i gang med at pynte bryllupskagen. Det begyndte jeg så på ved 6.30-tiden, og da jeg tog til negleklinikken kl. 9.45, havde jeg dækket alle 4 kager med sugarpaste og skrevet vores monogram på topkagen -HAHA-

Så var jeg på negleklinikken, og da jeg kom hjem derfra, stablede jeg de fire kager oven på hinanden, spiste frokost og skyndte mig at pynte kagen færdig. Imens samlede Christian menukortene færdig. De blev meget fine -HAHA- Og han hentede borddekorationerne ved blomsterhandleren. Så kørte vi op til kroen med det hele. Og jeg fik ikke lov at se borddekorationerne, for det er meningen, de skal matche buketten, så det bliver spændende ;)

Da vi kom hjem fra kroen, hentede vi Marius fra vuggestuen, og Christian kørte hjem til sine forældre med det samme. Jeg ryddede op derhjemme og lagde alle mine ting frem til i morgen, og så kom min mor og hentede Marius og jeg. Nu er jeg så hjemme hos mine forældre, hvor vi skal sove til i morgen. Når vi er oppe og klar til det, tager vi hjem til vores hus, hvor Charlotte Elsted kommer og sætter mit hår og lægger min makeup kl. 11. Ihh, hvor jeg glæder mig til at blive tryllet med af hende :blush:

:fløjt:

Maja

0

Annonce ♥

Kære Maja og Christian!

Så kom Jeres dag endelig..... Nyd det nu i fulde drag.... Det går så hurtigt! -HAHA-

Her fra skal lyde et STORT TILLYKKE og alle de bedste ønsker for fremtiden - Tak fordi du bare altid er så sød her inde :fløjt:

Glæder mig meget til billeder og beretning når du er klar til det!! :blush::thanks:

Anne :b223:

0

Annonce ♥

:fløjt: -HAHA- -HAHA- TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :oops::)-HAHA-

Og sikken en smuk dag det er i dag :thanks::blush::b223:

Jeg håber I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag sammen.....én I aldrig vil glemme!!!!!

Ligesom Anja satser jeg stadig på at nå at se dig,- men er kommet fra England i går eftermiddag (døende farfar) og skal på aftenvagt i aften, såååå.... Jeg prøver....vil SÅ gerne se dig LIVE :oops: .....MEN hvis ikke jeg kommer, så er du i mine tanker og jeg ønsker jer en fortryllende dag!!!!

0

Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke og alt godt for jer begge ifremtiden.

0

Annonce ♥

:fløjt: -HAHA--HAHA-

:blush: Et stort tillykke med din og mandens store dag! :b223:

Jeg håber, I får en uforglemmelig og fantastisk dag - ligesom I har ønsket jer!

- det har været spændende at følge din planlægning. Nu glæder jeg mig så til billederne :thanks:

0

Kære Maja.

Så blev det endelig den store dag. 167.gif

1000 gange tillykke. b191.gif

Jeg håber I får den aller mest pragtfulde dag, og at I også når at nyde den. - Og sikke dog et skøn vejr.

Mange hilsner

Natasja

0