FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 posts in this topic

Annonce ♥

Åååååååååh... Hvor ser du bare smuk ud! Jeg smelter totalt og bliver totalt sentimental..... Smukke, smukke billeder (Og skøn dreng!)...

(Er jeg den eneste, der er blevet totalt sentimental, nu hvor jeg pludseligt skal giftes?? Kan slet ikke klare at se så smukke bryllupsbilleder... ) :-)

0

Annonce ♥

Smukkeste Maja

Hold da fast nogle dejlige billeder. Hvor var du smuk i lørdags (altså det er du også normalt, men på sådan en dag er man bare lige et par takker smukkere ;) ) Det lyder som om dagen var helt perfekt - det er jeg super glad for at høre. Jeg kunne desværre ikke få dagen til at hænge sammen, så jeg nåede ikke forbi og se dig live - det er jeg rigtig ked af. Men så må jeg tage til takke med at se jer på billeder - og de er virkelig smukke.

Stort tillykke med at du nu er en gift frue - stort tillykke til dig og Christian.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste Maja,

UNDSKYLD at jeg ikke har været inde tidligere og ønske tillykke - men har haft lidt computerproblemer, efterfulgt af internetproblemer....

men du skal have, omend lidt forsinket, et STORT TILLYKKE med den store dag i lørdags !

Det er bare nogle vidunderligt smukke billeder som du viser ! Jeg glæder mig helt enormt til at læse din fulde beretning !!!

Mange varme hilsner

maria

0

Kære Maja!

Jeg har ikke fået sagt det endnu men her kommer det:

TILLYKKE MED BRYLLUPPET!!!!

Du er bare super flot på billederne, jeg kan rigtig godt lide dit slør, prinsessen i min højre storetå ville også have valtg sådan et slør, men det fik hun ikke lov til. Men ØHJ hvor er det bare fint!

Og så vil jeg lige sige tak for al den hjælp du er kommet med undervejs til vores bryllupskage! Den blev HELT perfekt på dagen, folk roste den til skyerne, det der chokolade-hindbær det ER altså bare godt sammen!

Pigerne hakkede noget ekstra chokolade og noget marcipan groft og blandede det i choko-moussen inden de lagde kagen sammen, det blev bare RIGTIG godt, du kan jo prøve den en dag hvis du lyster :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtig meget til at se flere billeder af jer, I er rigtig søde sammen, jeres lille familie!!!

Knus og Kram

Stine

0

Hej søde Maja

Det er aaaaalt for længe siden jeg har været forbi din tråd! Så fik du endelig din dejlige Christian!

Hvor ser I bare fantastiske ud! Du er gudesmuk i din flotte kjole!

Et stort og kun lidt forsinket tillykke og :griner:- fra Anne

0

Annonce ♥

Hej Maja

Så jeg vist krybe til korset og skamme mig noget så grundigt over jeg ikke har fået sagt tillykke med jeres dejlige dag.

Hvor ser I begge super smukke, lykkelige og glade ud. Det er nogle vildt flotte billeder - de er enormt fede dem hvor der er leget med farverne - me like :bestwishes:

Krammer

0

Annonce ♥