Sign in to follow this  
Followers 0
randi k

Må vi se mandens tøj??

11 posts in this topic

Er der nogen der ved om der er nogen tradition om at vi ikke må se mandens tøj??? min kommende mand vil nemlig gerne have mig med ud at købe hans tøj men det vil jeg ikke hvis der er en tradition om at vi ikke må se tøjet. kh randi

0

Annonce ♥

Jeg mener bestemt ikke, at der er nogen "regel" for at man ikke må se mandens tøj.. De fleste herinde har vidst også set deres kæresters tøj forinden eller været med til at vælge det..

For mit vedkommende har jeg set min kærestes tøj. Han er officer i søværnet og han skal have sin uniform på, når vi skal giftes..

:)

0

Nej der er ingen regler om at man ikke må se gommens tæj.. og for øvrigt ville han meget gerne have mig med ud at købe det. selv om at han havde fået frit spil...

men vi faldt for det samme set begge to. så det var lidt sjovt..

0

Vi har valgt at jeg ikke skal se det, også lidt for spændingens skyld, nu er der jo så meget med kjolen. Men jeg kan også godt lide at blive overrasket - og så er jeg sikker på at han sagtens selv kan klare den sag :hug:

Men jeg tror ikke der er nogen regel om det. :cheerleader3:

Edited by Luckyone
0

Annonce ♥

Patrick lejede sine 2 sæt (Montreal og Dublin). I de engelsktalende lande er det jo tradition at gom, forlover og usher/groomsman, hvad man nu vælger at kalde ham - har det samme på, så gutterne ordnede det uden mig :hug:

Og det synes jeg faktisk de klarede ganske godt (billeder i min tråd og min beretning) :cheerleader3:

Edited by Irishbride
0

Hejsa.

Jeg mener heller ikke, at der er nogen tradition, der forbyder det. Jeg skal med min kommende mand ud og købe hans tøj, så jeg skal se det :cheerleader3: (tør ikke stole på, at han kan finde noget selv :hug: )

Mvh Pernille.

0

Hej :cheerleader3:

jeg tror ikke der er nogen tradition for, at vi ikk må se gemalens tøj. Hvis der er så har vi i hvert fald brudt den, for jeg var med til at købe min kærestes..... Og Piiiiiift, han bliver lækker :hug:

Men det er da i øvrigt helt op til jer selv og hvad I synes. hvis du er sikker på, at han kan finde noget pænt uden din hjælp/indblanding og du gerne vil overraskes, skal I da bare gøre det.

Bare husk at han skjorte ikk skal være kridhvid hvis din kjole er råhvid/ivory, for så kan du godt komme til at se "nusset" ud ved siden af ham.

Held og lykke med jagten :hug:

:hug:

0

jeg vil ikke se min mand i tøjet eller noget. Det skal vræe en overraskelse og jeg GLÆDER mig helt vildt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Næææ tror ikke der er en tradition for det, har ihvertfald aldrig hørt om den.

Min kæreste ville først holde sit tøj hemmeligt for mig, for når han ikke måtte se mit, så skulle jeg ihvertfald heller ikke have lov at se hans. Jeg fik ham dog overtalt til at vi tog ud en dag sammen, hvor jeg ku få lov at kommentere og give min mening til kende, og så ku han selv ta med sin forlover ud og købe det.

Men så fandt vi et sted i aalborg, hvor man kan få skræddersyede habitter og smoking. Det ville han gerne, og først måtte jeg ikke komme med ind og bestille og vælge farver, snit osv. Men han overgav sig alligevel, turde nok ikke bestille uden min godkendelse :hug::hug: haha!!!

De startede så uden mig, da jeg lige skulle have fri, så han havde faktisk nået at vælge det meste inden jeg kom, men han fik min godkendelse :cheerleader3:

Det endelige resultat får jeg så ikke lov at se, og det er egentlig okay med mig, så er det en overaskelse for os begge i kirken, det glæer jeg mig til.

0

Jeg har heller ikke hørt om nogen regl om det, men min kæreste vil ikke at jeg ved for meget. Jeg ved hvordan hans jakke ca. ser ud (den bliver syet) men ikke helt om må vist heller ikke få mere at vide.

Synes egentlig det er lidt fedt at jeg også ligesom kan blive lidt overrasket og tænke WOW nå jeg ser ham...

Camilla

0

Vi har ikke snakket så meget om min kærestes tøj endnu. Han ved ikke engang om han vil leje, købe eller bruge noget han har. Han har spurgt mig, hvad jeg synes han skal gøre og har selvfølgelig sagt, at det er helt op til ham. Jeg vil gerne med ud og kigge/vælge, hvis han ønsker det, men synes han at det skal være en overraskelse, så er det også helt i orden. Han må jo ikke se min kjole, så det kunne være lidt sjovt, hvis jeg ikke så hans tøj.

0